Kuinka palkitsette itsenne laihtuessanne?
+3
Lyltsy
Tepa43
Tyrannosaurus
7 posters
Sivu 1 / 1
Kuinka palkitsette itsenne laihtuessanne?
Tätä siis mietin jo kovasti. Vaatetta ei viitsi ostaa jos laihtuminen on nopeaa. Oletteko käyneet kampaajalla, jälkahoidossa tjs.? Ja millaisia kilotavoitteita teillä on välitavoitteiksi? Siis palkitsetteko itsenne viiden vai kymmenen kilon välein?
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Vs: Kuinka palkitsette itsenne laihtuessanne?
Mä ostin itselleni 30kg lahjaksi sellasen jäljennös nomination rannekkeen ja siihen omat nimikirjaimet pling blingillä koristeltuna tykkäsin tästä jäljennös ranneekkeesta sen takii enemmän kun aidosta kun siinä ei niissä paloissa lue mitään!! ja nyt -40kg kohdalla sekosin kirppis vaatteisiin (hyviin sellasiin)ei harmita jos ne jää suureksi! Onhan leikkuusta vasta reilu 3kk!
Tuli tosta kirppis käynnistä oikeen himo kun löyty ihania vaatteita halvalla mul on kuva linkki tuolla omassa kirjotuksissa läjästä vaatteita eikä ne maksaneet ku 20€ siin oli takki , 2 neuletta ja 4T- paitaa! EI paha mun mielestä! Ja mikä parasta tää himo EI LIHOTA!
TSEMPPIIIIIIIIIIII
Tuli tosta kirppis käynnistä oikeen himo kun löyty ihania vaatteita halvalla mul on kuva linkki tuolla omassa kirjotuksissa läjästä vaatteita eikä ne maksaneet ku 20€ siin oli takki , 2 neuletta ja 4T- paitaa! EI paha mun mielestä! Ja mikä parasta tää himo EI LIHOTA!
TSEMPPIIIIIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Palkintomatka
Mulla on leikkaus vielä edessä,mutta laihtumisopeudesta riippuen olen suunnitellut että ensi talvena/keväänä voisi edessä olla vaatevaraston uudistaminen, jonka mieluiten tekisin esim. New Yorkin outleteissa.
Muista kuinka ainoalla Amerikanreissulla harmitti kun vaan niin harvat vaatteet oli mulle sopivia ja sisko osti vaikka mitä kivaa sieltä.
Muista kuinka ainoalla Amerikanreissulla harmitti kun vaan niin harvat vaatteet oli mulle sopivia ja sisko osti vaikka mitä kivaa sieltä.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Moi Lyltsy!
Huomasin sun BMI:n se on jo hyvän alhanen ehdit kesäksi jo vaikka mihin!
TSEMPPIIII KAIKILLE!
Huomasin sun BMI:n se on jo hyvän alhanen ehdit kesäksi jo vaikka mihin!
TSEMPPIIII KAIKILLE!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
En ole vielä palkinnut laihtumisestani itseäni vielä mitenkään sillä mielestäni paras palkinto on että olen vielä elossa mitä en todennäköisesti olisi jos en olisi tehnyt elämäntapa remonttia 1.1.08 ja käynyt mahan ohitusleikkauksessa Marraskuussa -09.
Elämä on paras palkinto laihtumisesta.
Elämä on paras palkinto laihtumisesta.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Minä palkitsen itseni vasta kun olen 20 kg keventynyt. Tällä vauhdilla se voisi olla ajankohtaista kesäloman jälkeen heinäkuussa (- 1kg/vko). En ole enää moneen vuoteen värjännyt hiuksiani, joten minusta on tullut harmaahiirulainen. Kun mieleltäni en kuitenkaan ole mitenkään hiirulainen niin otanpa päähäni uuden värin, luonteeni mukaisen. Menen sitten lomani jälkeen töihin monta vuotta nuortuneena ja värikkäämpänä!
Atolli54- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009
Ajattelin itse ainakin näin alustavasti, että liikuntakertoja voisi lisätä vaikka aina kymmenen kilon välein. Huomaa kuinka jaksaa paremmin ja painokin jatkaa tippumista.
Mutta nyt olen heti alkanut pitää itsestäni muutenkin parempaa huolta. Ihoa rasvaan aina suihkun jälkeen että säilyy kimmoisana eikä niin helposti jää roikkumaan. Lepoa ja aktiivisuutta sopivasti. Se on jo uutta, että pitää itsestään.
Mutta nyt olen heti alkanut pitää itsestäni muutenkin parempaa huolta. Ihoa rasvaan aina suihkun jälkeen että säilyy kimmoisana eikä niin helposti jää roikkumaan. Lepoa ja aktiivisuutta sopivasti. Se on jo uutta, että pitää itsestään.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Vaatteet on mulle ollu aina tosi tärkeitä, paksuimpinakin aikoina oon kiinnittänyt pukeutumiseen ja ulkonäköön huomiota. Mutta tän laihtumisen aikana (leikattu 9.12 ja nyt -17kg) en oo vielä ostanut mitään uutta. Kun kaapista on löytynyt koko ajan sopivia vaatteita- mulla kun oli paha tapa ostaa niitä "sit kun mä taas laihdun"-tavaraa..... Tietty se ois ihan eri fiilis mennä kauppaan ja saada sieltä valita jotain ihan uutta, mutta kaikki aikanaan. Toistaseks oon ottanut tosi matalalla profiililla. Ehkä sit kesäks hankin kaikkea kivaa; ja se kesähän on jo hyvin lähellä!!
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
15v vanhat levikset mahtu jalkaan koko 34tuumaa/korkkaamattomat)
se tuntu aika makeelta.
Ennen GBPtä koko oli 40tuumaa.
se tuntu aika makeelta.
Ennen GBPtä koko oli 40tuumaa.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa