Lupsu esittäytyy
+2
Tyrannosaurus
Lupsu
6 posters
Sivu 1 / 1
Lupsu esittäytyy
Olen hieman alle 40.v. kotiäiti Espoosta. Lapsia on neljä ja ylimääräisiä kiloja n.70kg. Tammikuussa soitin tk.lääkärille ja labrakokeiden ja muiden tutkimusten jälkeen sain lähetteen Jorviin. Eilen sieltä saapui kirje, jossa oli uusi labra-aika elokuulle ja viikko siitä eteen päin oli aika Jorvissa lääkärille.
Toistaiseksi minulla ei ole mitään sivusairauksia tullut näiden kilojen myötä, mutta tuskin kovinkaan montaa vuotta näin menisi. Henkisesti olen jo ihan valmis leikkaukseen ja sen tuomaan uuteen elämään ja uusiin elämäntapa muutoksiin, sillä kaikkihan on vain menossa parempaan suuntaan.
Tämän palstan löysin vasta nyt, ja jo nyt olen saanut täältä valtavasti tietoa minua askarruttaviin kysymyksiin, joten kiitos vain jo nyt teille kaikille)
T: Lupsu
-----------
152cm/121kg ja tästä ei pääse enään kuin alaspäin
Toistaiseksi minulla ei ole mitään sivusairauksia tullut näiden kilojen myötä, mutta tuskin kovinkaan montaa vuotta näin menisi. Henkisesti olen jo ihan valmis leikkaukseen ja sen tuomaan uuteen elämään ja uusiin elämäntapa muutoksiin, sillä kaikkihan on vain menossa parempaan suuntaan.
Tämän palstan löysin vasta nyt, ja jo nyt olen saanut täältä valtavasti tietoa minua askarruttaviin kysymyksiin, joten kiitos vain jo nyt teille kaikille)
T: Lupsu
-----------
152cm/121kg ja tästä ei pääse enään kuin alaspäin
Lupsu- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.03.2010
Vs: Lupsu esittäytyy
Tervetuloa Lupsu! Siitä se lähtee.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Hei vaan Lupsu ja kiva kun tulit tanne. Taalta loytyy monenlaista kokemusta ja tietoa. Ja mukavia ihmisia.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Tsemppiiiiiiii Lupsu!
Tervetuloo pienenemään!
Tervetuloo pienenemään!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Lämpimästi tervetuloa Lupsu porukkaan!
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116