Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keski-Suomen alueelta ketään

4 posters

Siirry alas

Keski-Suomen alueelta ketään Empty Keski-Suomen alueelta ketään

Viesti kirjoittaja satu69 Ke Tammi 07, 2009 4:56 am

Surprised Hei!
Täällä kyselee yksi Jyväskylässä asuva, että onko ketään tältä paikkakunnalta käynyt leikkauksessa ja millainen prosessi tuli käydä, jotta sinne pääsee? Kiinnostaa kovasti tuo lääkäreiden suhtautuminen laihdutusleikkauksiin. Itsekin olen joskus onnistunut laihduttamaan painonvartijoissa melkein 30 kiloa, jotka ovat nyt tulleet korkojen kanssa takaisin. Olen yrittänyt kahta erilaista laihdutuslääkettä, eikä niistä ollut muuta kuin rahapussin keventäjäksi. Ravitsemusterapeutilla aloitin innokkaasti käymään, mutta sitten minulle tuli samaan aikaan vuorotyö ja miten sinne sitten olisin päässyt. Ihan varmasti tälläkin tuppukylällä on kankea suhtautuminen kyseisiin leikkauksiin, vaikka ne tulevatkin halvemmiksi yhteiskunnalle. Haluaisin kovasti sinne ja ajattelinkin loppiaisen jälkeen tilata omalle lääkärilleni ajan. MIten terveyskeskuslääkärit suhtautuvat kyseiseen asiaan, tietysti tuputtavat jotain ihmelääkkeitä joilla saa vain pään sekaisin. Mad Minulla on painoindeksi jo 50 joten senkin puolesta täyttänen kriteerit. Mitään verenpainetauteja minulla ei ole vielä ollut, ainoastaan polvet alkavat ilmoitella väsymisestään ja ikää on vasta 39 vuotta joten olisi vielä vuosikymmeniä meikäläinenkin työelämässä. Arvokkaista ohjeista ja vinkeistänne kiitollinen- satu- jocolor
satu69
satu69

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 06.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Keski-Suomen alueelta ketään Empty hello!

Viesti kirjoittaja lootus75 La Tammi 24, 2009 10:06 pm

satu69 kirjoitti:Surprised Hei!
Täällä kyselee yksi Jyväskylässä asuva, että onko ketään tältä paikkakunnalta käynyt leikkauksessa ja millainen prosessi tuli käydä, jotta sinne pääsee? Kiinnostaa kovasti tuo lääkäreiden suhtautuminen laihdutusleikkauksiin. Itsekin olen joskus onnistunut laihduttamaan painonvartijoissa melkein 30 kiloa, jotka ovat nyt tulleet korkojen kanssa takaisin. Olen yrittänyt kahta erilaista laihdutuslääkettä, eikä niistä ollut muuta kuin rahapussin keventäjäksi. Ravitsemusterapeutilla aloitin innokkaasti käymään, mutta sitten minulle tuli samaan aikaan vuorotyö ja miten sinne sitten olisin päässyt. Ihan varmasti tälläkin tuppukylällä on kankea suhtautuminen kyseisiin leikkauksiin, vaikka ne tulevatkin halvemmiksi yhteiskunnalle. Haluaisin kovasti sinne ja ajattelinkin loppiaisen jälkeen tilata omalle lääkärilleni ajan. MIten terveyskeskuslääkärit suhtautuvat kyseiseen asiaan, tietysti tuputtavat jotain ihmelääkkeitä joilla saa vain pään sekaisin. Mad Minulla on painoindeksi jo 50 joten senkin puolesta täyttänen kriteerit. Mitään verenpainetauteja minulla ei ole vielä ollut, ainoastaan polvet alkavat ilmoitella väsymisestään ja ikää on vasta 39 vuotta joten olisi vielä vuosikymmeniä meikäläinenkin työelämässä. Arvokkaista ohjeista ja vinkeistänne kiitollinen- satu- jocolor

Minulle tehtiin Gastric bypass leikkaus kuopiossa 6.10.2008, sairaalaan menin 5.10 sunnuntaina ja pääsin kotiin perjantaina 10.10. Reissusta jäi ihan hyvä fiilis. Minulla meni leikkaukseen pääsyyn noin 2vuotta mutta siinä oli kaikenlaista kommellusta matkan varrella mm. tutkimustulokset eivät menneet ajoissa kuopioon asti vaan sain itse kysellä niiden perään, siksi kesti niin kauan, normaalisti ei mene noin pitkään.
Jos haluat keskustella asiasta niin laita mailia lootus75@gmail.com kun en kovin usein ehdi vuorotyöni vuoksi tätä palstaa seuraamaan. Halutessasi voimme tavata ja jutella ihan livenäkin.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008

Keski-Suomen alueelta ketään Empty Vs: Keski-Suomen alueelta ketään

Viesti kirjoittaja Milla-Riikka To Maalis 19, 2009 3:16 am

lootus75 kirjoitti:

Minulle tehtiin Gastric bypass leikkaus kuopiossa 6.10.2008, sairaalaan menin 5.10 sunnuntaina ja pääsin kotiin perjantaina 10.10. Reissusta jäi ihan hyvä fiilis. Minulla meni leikkaukseen pääsyyn noin 2vuotta mutta siinä oli kaikenlaista kommellusta matkan varrella mm. tutkimustulokset eivät menneet ajoissa kuopioon asti vaan sain itse kysellä niiden perään, siksi kesti niin kauan, normaalisti ei mene noin pitkään.
Jos haluat keskustella asiasta niin laita mailia lootus75@gmail.com kun en kovin usein ehdi vuorotyöni vuoksi tätä palstaa seuraamaan. Halutessasi voimme tavata ja jutella ihan livenäkin.

Kannattaa todella tiedustella omien papereiden perään, kun minä tiedustelin Kuopiosta onko paperit siellä ja kerrottiin, että ei niin soiti lähettävään sairaalaan ja sieltä kerrottiin, että paperini ovat arkistossa eli jos en olisi itse kysellyt niin paperini eivät koskaan olisi menneet Kuopioon. Tarkistin vielä uudelleen Kuopiosta, että onko tullut paperini sinne ja nyt ovat siellä ja lääkärikin jo soittanut minulle. Nyt osottelen kirurgin viestiä. sunny sunny sunny

Milla-Riikka

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 25.02.2009

Viesti kirjoittaja Apotar Su Huhti 26, 2009 9:02 pm

Täällä vielä yksi jyväskyläläinen, jolle GBP tehtiin joulukuussa 08. Olen ollut äärettömän tyytyväinen! 40kg kevyempänä lähden tähän kesään verrattuna edelliseen.
Minä sain lähetteen tutkimuksiin työterveydestä 08 keväällä, ja n 9kk meni, kun olin jo leikattu, joten nopeasti sujui minun kohdallani.

Apotar

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 06.09.2008

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa