Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voi harmin paikka...

+2
bulleriina
Maatuska
6 posters

Siirry alas

Voi harmin paikka... Empty Voi harmin paikka...

Viesti kirjoittaja Maatuska La Maalis 13, 2010 1:05 am

Tänään tuli sitten käytyä terveyskeskuksessa painoasian takia...eikä sitten mennyt yhtään niinkuin itse olin kuvitellut.Minulle määrättiin toistamiseen Xenicalia...prlke! edellisestä kerrasta ja vuosia eikä ihmeemmin silloin auttanut.Nyt kävin oikein puntarillakin ja lukemat näytti 148kg!!! Eli ainakaan vielä ei mulla nähtävästi olekaan mahdollisuutta päästä leikkaukseen ja mä kun olin niin toivonut ...mutta aina ei käy niin kuin haluaa...enkä tiedä nyt sitten miten jatkossa ...tuntuu tosi paskamaiselta(anteeksi)
Maatuska
Maatuska

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 55
Registration date : 03.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Voi harmin paikka... Empty Vs: Voi harmin paikka...

Viesti kirjoittaja bulleriina La Maalis 13, 2010 1:19 am

Voi rähmä!

Suosittelen lämpimästi menemään toiselle lääkärille. Jos ei lähetettä terveyskeskuksesta tule, hakeudu leikkausmyönteisen yksityislääkärin puheille. Ei kannata alistua yhden törpön takia.

"Eteenpäin!!!" sano mummo lumessa. Älä anna periksi.

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja Atolli54 La Maalis 13, 2010 6:07 am

Hei, minäkin söin jonkin aikaa sitä rasvanpoistolääkettä. Eihän siitä mitään tullut. Sai istua wc-pöntöllä ja ruikutella rasvaa pönttöön. Ja eikun menet uudelleen lääkäriin toteamalla ettei se käy sinulle. Sinun tapauksessa suosittelen lääkärin vaihtoa. Yksityislääkäri voi antaa lähetteen julkisen sairaanhoidon sisätautien erikoislääkärille, josta kautta voit ponnistaa sitten leikkaukseen. Minä en koskaan käynyt terkkarilääkärillä, vaan työterveyslääkärin kautta sain asiani liikkeelle ja sieltä pääsin erikoissairaanhoidon lääkärille.

Atolli54

Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009

Viesti kirjoittaja Luisfigo La Maalis 13, 2010 4:03 pm

Tervehdys, Hakeudu ihmeessä yksityislääkärille, joka tekee nimenomaan näitä leikkauksia. Konsultaation perusteella hän heti päättää tilanteen ja voi laittaa sairaalaan lähetteen. Näin tein minäkin, ei ollut mitään estettä. Tietty sitten julkisella puolella on omat kuvionsa ja kaikki etapit siellä täytyy käydä lävitse ja "selvitä" eteenpäin, mutta heti ratkeaa asia, oletko leikkaustarpeessa ja saat lähetteen suoraan sairaalaan!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja mamuska Ma Maalis 15, 2010 9:35 pm

Moi! Älä anna periksi!
Minullakin oli monta yritystä eri lääkäreiltä, mutta kun kävin yksityisellä niin johan onnistui.
Nabil Jaser on yksi leikkaavista lääkäreistä ja hänellä on vastaanotto mehiläisessä...kannattaa käydä!!!
Itse menen leikkaukseen 15.4 ja sain lähetteen vajaa vuosi sitten.
Tsemppiä!
mamuska
mamuska

Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009

Viesti kirjoittaja Luisfigo Ma Maalis 15, 2010 10:21 pm

Moi,
Samoin minä kävin mehiläisessä nabilin luona! Asia edistyi heti ja sain siis lähetteen kunnalliseen-> Peijakseen, koko prosessi ensi käynnistä Mehiläisessä ja leikkauspäivään kesti 8kk. TSEMPPIÄ!

Luisfigo

Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Maalis 15, 2010 10:29 pm

Voihan rahma, huonoa tuuria, mutta ei kannata jaada tuleen makaamaan. Xenical ei ole inhimillinen aine, en suosittelis sita kenellekaan. Kaikki on kylla kokeiltu.
Ma kokeilin jopa sita Acompliaa ennenkuin sen myynti lopetettiin. Paino ei laskenut, mutta mulle tuli siita yleistynyt paniikkihairio, jonka paraneminen ja laakehoito kesti 7 kk. Ja kiloja sina aikana tuli laakkeitten myota n 20 lisaa.
Leikkaus tuntuis olevan tehokas ja sun painoluokassa pitais olla ihan selkeeta, etta leikkuuseen vaan. Se lekuri oli kylla joku tosi tumpelo.
Oon ihan samaa mielta edellisten kirjoittajien kanssa siita, etta ei kun yksityislekurille vaan ja homma rullaamaan.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa