Hiusten lähdöstä
5 posters
Sivu 1 / 1
Hiusten lähdöstä
Turhamainen kysymys, mutta huolestuttaa kun ei hiuksia ole ennestäänkään kovin runsaasti.
Pystyykö hiusten lähtöä mitenkään ennalta ehkäisemään?
Pystyykö hiusten lähtöä mitenkään ennalta ehkäisemään?
Läski vm-64- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 60
Registration date : 24.02.2010
Vs: Hiusten lähdöstä
Ma olen Suomesta rahdannut Piimaxia ja sen lisaksi syon toista takalaista tukanlahtoa estavaa valmistetta, mutta siita huolimatta nayttaa silta kuin olis hiukset harvenneet. On paanahka ollut sillai pikkusen arka. En tieda ennakoiko se isompaa kaljuutta vai mita.
Tietaako kukaan paremmin? Tepa?
Tietaako kukaan paremmin? Tepa?
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Ravintoterapeutti piti tärkeänä hiusten kannalta, että hyvälaatuista rasvaa ja proteiinia saa riittävästi. Eli kaikki laitti-rasvat roskiin ja levitteen tulisi olla 60-70% kasvirasvamargariinia. Proteiinia tulee syötyä pahuksen vähän ja sen suhteen onkin kait turvauduttava lisäravinteisiin. Jotkut tällä paltstalla ovat käyttäneet erilaisia kampaajan suosittelemia hoitoaineita tai Prorin -kapseleita. Kaiken a ja o taitaa kuitenkin olla se monipuolinen ja ravitseva ruoka.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Samaa mieltä haahon kanssa!
Mulla ei oo enää lähtenyt, mutta lähti jonkin verran ennenleikkausta oli saanut n.20kg pois ................mulla on lyhyt tukka niin ei haittaa jos tähän tuo lähtö jäi!
Tsemppiiiiiiiii
Mulla ei oo enää lähtenyt, mutta lähti jonkin verran ennenleikkausta oli saanut n.20kg pois ................mulla on lyhyt tukka niin ei haittaa jos tähän tuo lähtö jäi!
Tsemppiiiiiiiii
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Minullakin on ollut erittäin voimakasta hiusten lähtöä. Olen yrittänyt saada sitä loppumaan syönkin paitsi niitä mitkä lääkäri minulle määräsi niin myös elivoa missä on omega-3 rasvahappoja ja monia vitamiini ryhmiä. Se on tarkoitettu sydämelle. Sitten C-piimaxia. Piimaxin olen lopettanut söin sitä purkillisen. Pesen hiukseni sillä olikpssss se nyt proo samppoo apteekista saatava. En tie kuvittelenko vai onko hieman hellittänyt.Mutta huomaan kyllä aika pian jos olen sairas tai minulla on pitkään vaikka alakuloa,niin hiusten lähtö kyllä lisääntyykin.
Mutta ravinto on kyllä avain asemassa.Valmistan ruuan useimmin joko keittämällä tai uunissa. Paistamiseen käytän kotimaista rypsiöljyä.
Lääkäri sanoi jotta elimistöni on ollut sen verran kovilla näiden mullistuksien myötä että se ilmenee mm. hiusten lähtönä. Parikertaa vuodessa ihmiseltä lähtee hiuksia,mutta kyllä se oli selvästi runsaampaakun mitä yleensä on ollut. Harjalla kun vetäs niin oli valtava kasa hiuksia ja koska vain riivin sormin hiuksia niin lähti pelottavan paljon. Mietein kyllä jo peruukkiakin. Se oli melkein vitsi. Ennen kun laitoin hiukseni ponnarille se muistutti hevosen häntää,mutta nykyään lähinnä rotan häntää.
TSemppiä teille hiusten kanssa.Ei kai tämä kuitenkaan ole pysyvää. Mie suunnittelin spiraalipermistä tuossa leikkauksen jälkeen mutta en kyllä uskalla ennen kun ja jos hiukset vahvistuu.
Mutta ravinto on kyllä avain asemassa.Valmistan ruuan useimmin joko keittämällä tai uunissa. Paistamiseen käytän kotimaista rypsiöljyä.
Lääkäri sanoi jotta elimistöni on ollut sen verran kovilla näiden mullistuksien myötä että se ilmenee mm. hiusten lähtönä. Parikertaa vuodessa ihmiseltä lähtee hiuksia,mutta kyllä se oli selvästi runsaampaakun mitä yleensä on ollut. Harjalla kun vetäs niin oli valtava kasa hiuksia ja koska vain riivin sormin hiuksia niin lähti pelottavan paljon. Mietein kyllä jo peruukkiakin. Se oli melkein vitsi. Ennen kun laitoin hiukseni ponnarille se muistutti hevosen häntää,mutta nykyään lähinnä rotan häntää.
TSemppiä teille hiusten kanssa.Ei kai tämä kuitenkaan ole pysyvää. Mie suunnittelin spiraalipermistä tuossa leikkauksen jälkeen mutta en kyllä uskalla ennen kun ja jos hiukset vahvistuu.
Annestaata- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa