Pitkästä aikaa
4 posters
Pitkästä aikaa
Heippa!
Nyt olisi sitten aika ensiviikolla leikkaukseen Peijakseen , melkein vuosi tässä vierähti mutta nyt
loppusuoralla. En ole paljon ehtinyt täällä käyskentelemään mutta nyt aion taas olla aktiivisempi.
Minulle tehdään gastric bypass-leikkaus eli jätetään vaan se pussukka, johon mahtuu alkuunsa vissiin 2 rkl sanoi kirurgi
Painon kanssa ei ole ollut sen suurempia ongelmia, en ole saanut pudotettua mutta ei ole merkittävästi nousutkaan, viimeksi Peijaksessa 109 kg.Olen sairastellut aika paljon, esim oli aivan kauhia mahatauti 16.2-20.2, niin ylä-kuin alapääkin toimi Vaikutti vähän tuohon painoon ensin positiivisesti, sitten negatiivisesti, kun oli syötävä sitä mikä meni alas.
Nyt päätin nämä viimeiset päivät vetää 500 kcal päiviä....
Palaillaan asiaan ensivikkon lopulla
Nyt olisi sitten aika ensiviikolla leikkaukseen Peijakseen , melkein vuosi tässä vierähti mutta nyt
loppusuoralla. En ole paljon ehtinyt täällä käyskentelemään mutta nyt aion taas olla aktiivisempi.
Minulle tehdään gastric bypass-leikkaus eli jätetään vaan se pussukka, johon mahtuu alkuunsa vissiin 2 rkl sanoi kirurgi
Painon kanssa ei ole ollut sen suurempia ongelmia, en ole saanut pudotettua mutta ei ole merkittävästi nousutkaan, viimeksi Peijaksessa 109 kg.Olen sairastellut aika paljon, esim oli aivan kauhia mahatauti 16.2-20.2, niin ylä-kuin alapääkin toimi Vaikutti vähän tuohon painoon ensin positiivisesti, sitten negatiivisesti, kun oli syötävä sitä mikä meni alas.
Nyt päätin nämä viimeiset päivät vetää 500 kcal päiviä....
Palaillaan asiaan ensivikkon lopulla
countrywoman- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 24.03.2009
Vs: Pitkästä aikaa
Paljon onnea leikkaukseen!
Koita ottaa iisisti, hyvin se menee...
terv. espoolainen
Koita ottaa iisisti, hyvin se menee...
terv. espoolainen
espoolainen- Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 68
Registration date : 26.01.2010
Hienoa, siita se lahtee. On sitten kiva seurata ihmisten vaiheita. Muutaman viikon kuluttua on paino pudonnut huomattavasti ja uusi elama sulle alkanut oikein toden teolla.
Onnea matkaan!
Onnea matkaan!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Kiitos, kiitos tsempeistä
Pukkas vaan poskiontelotulehduksen tähän, perkules, mutta lääkitys päällä ja saikkua leikkaukseen asti, eiköhän se tästä
Pukkas vaan poskiontelotulehduksen tähän, perkules, mutta lääkitys päällä ja saikkua leikkaukseen asti, eiköhän se tästä
Onnea countrywoman! Itse kotiuduin tänään Peijaksesta, tekivät minullekkin tuon samaisen leikkauksen. Kyllä siitä hengissä selviää! Hyvää henkilökuntaa siellä on.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Tutkimukseen minäkin osallistun ja arvonnassa gastric bypass, jota vähän toivoinkin...jänittää
Heipparallaa!
Viisi päivää leikkauksesta, kaikki hyvin. Ei vaan oo nälkä.....
ts ei tee oikein mitään mieli, pitää aina miettiä että mitähän sitä nyt sitten söis =)
Kipuja ollut kohtalaisesti ja sitten tietenkin kun on minusta kyse niin lääkkeitten kanssa ongelmia kun on niitä interraktioita :(
Tikit kutiaa ja ihottuma teipeistä, mutta se on pientä sen rinnalla, että esim:sokerilääkkeet jäi leikkauspöydälle.
Peijaksen henkilökunta suurimmalta osaltaan tosi kivaa ja ymmärtäväistä, valvontaosastolla mulla oli melkein koko ajan ihka oma hoitaja =)
Pystyyn nostivat jo leikkauspäivänä eikä tuntunut ollenkaan hassummalta, vähän keikutti kyllä.....
Paino tänä aamuna 105,2, et kyl se vissiin sit siintä
Viisi päivää leikkauksesta, kaikki hyvin. Ei vaan oo nälkä.....
ts ei tee oikein mitään mieli, pitää aina miettiä että mitähän sitä nyt sitten söis =)
Kipuja ollut kohtalaisesti ja sitten tietenkin kun on minusta kyse niin lääkkeitten kanssa ongelmia kun on niitä interraktioita :(
Tikit kutiaa ja ihottuma teipeistä, mutta se on pientä sen rinnalla, että esim:sokerilääkkeet jäi leikkauspöydälle.
Peijaksen henkilökunta suurimmalta osaltaan tosi kivaa ja ymmärtäväistä, valvontaosastolla mulla oli melkein koko ajan ihka oma hoitaja =)
Pystyyn nostivat jo leikkauspäivänä eikä tuntunut ollenkaan hassummalta, vähän keikutti kyllä.....
Paino tänä aamuna 105,2, et kyl se vissiin sit siintä
Hienoa countrywoman!! Kiva kuulla, että sulla kaikki ok! Ainakin mulla vielä vajaa kaksi viikkoa laikkauksesta fiilikset (niin fyysiset kuin psyykkisetkin) vaihtelee päivittäin.
Mun fiiliksissä psyykkisesti ei oo ollu oikeeastaan mitään, mutta fyysisesti tietenkin ei nyt ihan kaikkee jaksa mutta olen ollut jo niin pitkään saikullakin
masennuksen sekä fibormyalgian kuin tuki-ja liikuntaelinvaivojen kanssa, että noista fiiliksistä niin tiedä mistä ne johtuu =)
Tyronnosaurus miten sun paino ???
masennuksen sekä fibormyalgian kuin tuki-ja liikuntaelinvaivojen kanssa, että noista fiiliksistä niin tiedä mistä ne johtuu =)
Tyronnosaurus miten sun paino ???
En tiiä painoa kun vaaka ei toimi. Ranteista, nilkoista ja kaulasta huomaan, että paino on alaspäin mennyt. Täytyy ostaa uusi vaaka.
OK Tyronnosaurus!
Mulla oli paino tänään 104,4 ja leikkausaamuna 106,8 eli 2.4 kg vajaa viikko !
Vatsa vaan on turvoksissa mutta kuuluu kait asiaan, luulisin.
Mulla oli paino tänään 104,4 ja leikkausaamuna 106,8 eli 2.4 kg vajaa viikko !
Vatsa vaan on turvoksissa mutta kuuluu kait asiaan, luulisin.
Joo. Vatsan turvotus kuuluu asiaan. Mulla on olo välillä aivan kuin olisin raskaana. Huomaan varsinkin jos kielloista huolimatta kannan yli 3kg niin vatsa turpoo välittömästi.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa