Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!!

4 posters

Siirry alas

Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!! Empty Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!!

Viesti kirjoittaja swägä85 To Maalis 04, 2010 5:29 am

Elkkäs olen kohta 25 v nainen,160cm,minulla on astma,ylitaipuvat nivelet jotka rasittuvat helposti ja jo leikattu polvi ja taipumusta ollut aina korkeaan verenpaineeseen ja painokin on jotain yli 100kgn ( luultavasti reiiilusti,en tiiä vielä tarkkaan koska puntari ei toimi Smile ) ja oon koko elämäni ajan yrittänyt laihduttaa enemmän tai vähemmän onnistuen/epäonnistuen kokeillen reductilia,xenicalia,liikuntaa ja ruokailutapojen muutosta, mutta paino on aina jojoillut takaisin korkojen kera!!! Lisäksi suvussani on korkeaa verenpainetta ja aikuisiän diabetesta niin nyt olisi jo aika tehdä jotain, eli osaako kukaan kertoa miten esim. täällä Oulun ODL:ssä pääsee edes etenemään asian kanssa kun on kiinnostunut lihavuusleikkauksesta???

sorit kun tämä kirjoitukseni voi osittain vaikuttaa hiven huvittavalta,mutta enpä osannut näin äkkiseltään paremmin ihteäni ilmaista! Very Happy

Hälyyttävää, avopuoliso ei kertonut painoani mutta laski painoindeksini joka on 45,9....että näin...

swägä85

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 04.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!! Empty Vs: Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!!

Viesti kirjoittaja Tinttamari Su Maalis 07, 2010 2:03 am

Terve!
Kannattaa ehdottomasti soittaa ODL:n lihavuusklinikalle tai johonkin "päänumeroon", josta osaavat neuvoa ja ohjata eteenpäin.

ODL on yksityinen sairaala, joten sinne pääsee todella nopeasti leikkaukseen, jos tutkimuksesta ei mitään esteitä havaita. Leikkauksen joutuu kustantamaan itse. Tarkkaa hintaa en tiedä, mutta mummon markoissa menee yli kymppitonnin (korjailkaa, jos oon väärässä) Minut on leikattu OYS;ssa. Sinne sain jonottaa lähemmäs kaksi vuotta.

ODL on mainostanut leikkauksia, ja vaikka maksavatkin, näkyy niihin sisältyvän hyvin ravitsemusterapeutin ym. palveluita myös leikkauksen jälkeen.

Kovin paljoa ei tämä kirjoitukseni asiaa valaise, mutta soitapa rohkeasti ODL:lle niin siellä osaavat varmasti neuvoa

Very Happy

Tinttamari

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 09.02.2009

Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!! Empty Vs: Kokemuksia kellään Oulun ODL:n lihavuusleikkauksista tai yksityisistä yleensä???!!

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Maalis 07, 2010 2:15 am

Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiii
Mä oon kuullut että 15000€ taitaa mennä rikki kaikkineen!
Kovahinta, mutta kannattaa jos ei kynnalliseen ei pääse tai jaksa odottaa!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Floora Su Maalis 07, 2010 4:00 am

Heippa!

Itse olen menossa ODL:ään leikattavaksi. Henkilökunta on ollut todella ammattitaitoista ja siellä olen kokenut olevansa "tärkeä" asiakas. Leikkauksen hinta on yksityisellä puolella paljon kiinni siitä, montako sairaalassaolo päivää tulee. Hintaa kertyy siitä riippuen 12 000-15 000 euroa. Toki siihen vaikuttaa käynti kerrat lääkäreillä ja hoitajilla sekä tehtävät tutkimukset. Itselläni leikkaus reilun viikon päästä, joten viimeinen täysi eneily viikko kohta alkaa.
Ensiksi varataan aika laihdutusvalmentajalle ja siitä se kaikki sitten lähtee eteenpäin.

Floora

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 16.02.2010

Viesti kirjoittaja swägä85 Su Maalis 07, 2010 10:45 pm

JEEE! Very Happy Kiitokset näistä tiedoista vaan kaikille, pittää itellä sit infota tänne foorumille miten mulla lähtee asiat etenemään!

swägä85

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 04.03.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa