TÄMÄ ON LEIKATUILLE NAISILLE
+5
suhmura
mammamuumi
turkutuulia
Tepa43
tigertytto
9 posters
Sivu 1 / 1
TÄMÄ ON LEIKATUILLE NAISILLE
Muuttuuko kuukautiskierto tästä leikkauksesta jotenkin??jostain olin lukevinani että joku vuotaa jatkuvasti
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: TÄMÄ ON LEIKATUILLE NAISILLE
Mulla alko menkat heti seuraavanapäivänä kun sain sen pissaletkun pois!
JEEE oli kivaa, mut sen jälkeen on kaikki menny normaalisti niukat muutaman päivän menkat on ollu leikkuun jälkeen! ( mulla on syksyllä vaihdettu uus kierukka!) OON siihen tyytyväinen!
JEEE oli kivaa, mut sen jälkeen on kaikki menny normaalisti niukat muutaman päivän menkat on ollu leikkuun jälkeen! ( mulla on syksyllä vaihdettu uus kierukka!) OON siihen tyytyväinen!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Mä syön pillereitä mutta kyllä mun kroppa meni ihan sekaisin Kuukautiset alkoi sairaalaan menopäivänä(tai leikkauspäivänä) eli 8./9.12 ja sen jälkeen mulla oli enemmän tai vähemmän kuukautiset noin kaks kuukautta. Nyt vasta alkaa tilanne normalisoitumaan. Tämä siis pillereistä huolimatta, onneks vuodot on aika niukkoja ja Hb on pysynyt hyvänä. Viimeks n.kuukaus sit oli 133 eli ei mitään vikaa.
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Mulla on kanssa kierukka eikä yleensä ole menkkoja mutta leikkauksen (12.1.) jälkeen on ollut kahdesti niukkaa vuotoa. Melkein heti leikkauksen jälkeen ja nyt.Toivottavasti jäävät vastaisuudessa pois.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Mikä ihme siinä on, mulla alkoi kanssa menkat kun olin sairaalassa leikkauksen jälkeen.Onko yhteensattumaa vai ei? Sen jälkeen ei ole vielä ollut mitään. Ne oli kyllä ihan normaalin pituiset mutta vei vähän voimia kyllä lisää.
suhmura- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 27.07.2009
Itselläni menkat alkoi viikko leikkauksesta ja vuotoa oli viimeiset 4 kuukautta joten kohdallani kroppa meni ihan sekaisin. Ja käytän minipillereitä. Ennen leikkausta ei ollut menkkoja 6 kk:een joten kaikki tuli kerralla sitten. Nyt vasta alkaa kierto normalisoitumaan.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Kiitos kaikille vastanneille..mää tuun hulluksi jos kaustisista muuttuukin nyt elinkautiset
Mutta..kyllä sitä kai kaiken kestää kunhan vaan pääsen näistä läskeistä eroon
Mutta..kyllä sitä kai kaiken kestää kunhan vaan pääsen näistä läskeistä eroon
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kestää kyllä!! Alussa on niin paljon muutakin mietittävää että ne menee vaan "siinä sivussa". Itellä kun on ollut jos jonkunlaista vaivaa niin kuukautiset on tuntunu ongelmista vähäpätöisemmältä. Ja voihan olla sulla ei mitään ylimäärästä vuotoa tulekaan; kaikki on niin yksilöllistä
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Mulla kierto on ollut suht säännöllinen, kerran heittänyt. Se taitaa olla aika yksilöllinen juttu.
sirutarleena- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 11.01.2010
Minulla tuli kuukautiset kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen ihan normaaliaikatululla. Sen jälkeen ovat tulleet säännöllisesti 21 päivän välein, joka on viikon tiheämpään kuin aiemmin. Vuodon määrä on vähentynyt huomattavasti.
Terhikki- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2009
minulla kuukautiskierto on aikaistunut leikkauksen jälkeen noin viikolla ja on ollut samoissa päivissä kokoajan leikkauksen jälkeenkin.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa