lunssa pukkas päälle
4 posters
lunssa pukkas päälle
voihan vitalis tuli nuha pienoinen...ja olis leikkaus 26pvä---taitaa mennä ohitte se aika..harmittaa niin vietävästi...
lilli- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 05.01.2010
Vs: lunssa pukkas päälle
Älä vielä luovuta!
Jos tauti pysyy pelkkänä nuhana, opn pahin vaihe yleensä kolmessa päivässä ohi. Jos menee yskäksi, niin sitten on tietenkin hankalampi juttu.
Minulle kävi täsmälleen samoin. Viikkoa ennen leikkauspäivää hirveä nuha. Söin C-vitamiinia noin 3 g päivässä ja Echinaforcea paljon. Lisäksi kiskoin vielä vettä ja vihreää teetä ämpäreittäin. Näillä konsteilla sain taudin hellittämään niin , että leikkaus voitiin tehdä sovitusti 16.2.
Tsemppiä, lepoa ja troppeja! Pidän peukkuja, että saat taudin nitistettyä.
Jos tauti pysyy pelkkänä nuhana, opn pahin vaihe yleensä kolmessa päivässä ohi. Jos menee yskäksi, niin sitten on tietenkin hankalampi juttu.
Minulle kävi täsmälleen samoin. Viikkoa ennen leikkauspäivää hirveä nuha. Söin C-vitamiinia noin 3 g päivässä ja Echinaforcea paljon. Lisäksi kiskoin vielä vettä ja vihreää teetä ämpäreittäin. Näillä konsteilla sain taudin hellittämään niin , että leikkaus voitiin tehdä sovitusti 16.2.
Tsemppiä, lepoa ja troppeja! Pidän peukkuja, että saat taudin nitistettyä.
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Nyt kaikki poppaskonstit kehiin ja pöpöö karkoittamaan...........
nyt ei sit enää mitää siivonta sessioita ja muita viime hetken riehumisii..........
ne kerkee sit JOSKUS................itselle kävi tuuri oli tosi hyvin voiva kun pääsin kotiin ainut oli se nostorajotus 4vk ei yli 3kg painoisia juttuja saanut nostaa!
Energiakin oli yllin kyllin et olis voinut tehdä melkein mitä vaan jos olis vaan VIITSINYT, mut oli kiva olla luvan kanssa laiskana!
Nauti ja lepäile nyt näistä viimisistä päivistä kyl se olo helpottaa!
nyt ei sit enää mitää siivonta sessioita ja muita viime hetken riehumisii..........
ne kerkee sit JOSKUS................itselle kävi tuuri oli tosi hyvin voiva kun pääsin kotiin ainut oli se nostorajotus 4vk ei yli 3kg painoisia juttuja saanut nostaa!
Energiakin oli yllin kyllin et olis voinut tehdä melkein mitä vaan jos olis vaan VIITSINYT, mut oli kiva olla luvan kanssa laiskana!
Nauti ja lepäile nyt näistä viimisistä päivistä kyl se olo helpottaa!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tsemppiä!!!
Tukkosuutta voi helpottaa myös allergialääkkeillä, eli esim. Kestine, Heinix tms. apteekista käsikauppatavarana saatavilla. Limakalvojen turvotus laskee, eikä räkä ja lima pakkaudu niin helposti poskionteloihin. Niistä, niistä ja niistä... Tulehduskipulääkettä voi myös ottaa kuurina 3-4kpl/pv. (Nämä on tälläsiä laulajan poppaskonsteja... )
Kyllä sä ehdit vielä kuntoon ennen leikkausta!
Tukkosuutta voi helpottaa myös allergialääkkeillä, eli esim. Kestine, Heinix tms. apteekista käsikauppatavarana saatavilla. Limakalvojen turvotus laskee, eikä räkä ja lima pakkaudu niin helposti poskionteloihin. Niistä, niistä ja niistä... Tulehduskipulääkettä voi myös ottaa kuurina 3-4kpl/pv. (Nämä on tälläsiä laulajan poppaskonsteja... )
Kyllä sä ehdit vielä kuntoon ennen leikkausta!
Tangotar-70- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008
mie oon yrittänny höyryttää...laittannu suola troppia nenuun...kaiken näköstä sumutetta ...ei vain aukee tukossa AIVAN hirveesti..täytyy kai ottaa sairaspäiviks huominen ja ylihuominen jättää koulun penkki väliin ..
lilli- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 05.01.2010
Tässä vaiheessa kannattaa ottaa saikkua ihan kunnolla, että saat itsesi paranemaan.
Tuo höyry on muuten kumma juttu, joillakin se auttaa tosi hyvin, mutta minä itse menen vaan pahemmin tukkoon. Lämmin höyry jotenkin tuntuu turvottavan limakalvoja entisestään.
Lepoa ja juomista ja kaikki taikakeinot käyttöön!
Tuo höyry on muuten kumma juttu, joillakin se auttaa tosi hyvin, mutta minä itse menen vaan pahemmin tukkoon. Lämmin höyry jotenkin tuntuu turvottavan limakalvoja entisestään.
Lepoa ja juomista ja kaikki taikakeinot käyttöön!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa