HEI MUUT TÄHYSTYKSESSÄ OLLEET!
4 posters
Sivu 1 / 1
HEI MUUT TÄHYSTYKSESSÄ OLLEET!
Kuinka kauan sellainen outo "kipu"voi tuntua kurkussa?Mulla tuli kurkku kipeäksi silleen yhdestä paikasta ton tähystyksen jälkeen.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: HEI MUUT TÄHYSTYKSESSÄ OLLEET!
ei mulla menny kurkku kipeeks mut oli koko pvän sellanen etova olo =)
lilli- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 05.01.2010
Mulla oli vajaat 2vrk tähystyksen jälkeen kurkku ja rintakehä toooosi kipeät.
joo huomasin seuraavana päivänä kanssa ton rintakehä kivun..nyt on jo ihan normi olo
Hyvä Mä jo ehdin miettiä että pitääkö lähtee lääkäriin, kun nieleminenkin vaan sattu mutta sitten ne kivut hävis yhtäkkiä.
kumpi leikkaus muoto sulle Tiina tehdään??
Tähystysten veteraanina (säännällisiä seurantatähystyksiä haavaumien vuoksi) kommentti tähän.
Kovasti on kiinni siitä kuinka pystyy itse rentoutumaan ja kuinka kokenut/taitava on hoitohenkilökunta.
Pieni yökkäily putkea laitettaessa on aivan normaali reaktio joten kannattaa vähät välittää hoitsun "koita olla yökkäämättä" puheista ja rentouttaa itsensä kykyjensä mukaan. Sitä nopeammin putki on paikallaan ja homma tästä eteenpäin yleensä helppoa. Pieni nipsaus voi tuntua jos koepaloja napsitaan, usein sitäkään ei tunne.
Ja jos ihan hysteerisesti pelottaa voi pyytää pientä paukkua rauhoittavaa, joskus sen saattaa jopa saada. Silloin ei vain passaa olla itse kuskina.
Ennen kaikkea, tähystys EI OLE kivulias toimenpide yläpäästä tehtynä.
Toisin on sitten suolen kautta tehty tähystely joka esitiedoista poiketen kyllä koski, yritin hakea helpotusta kiinnittämällä huomiota hyvälaatuiseen videokuvaan, harvoin sitä itseensä noin syvällisesti pääsee tutustumaan.
Suoliston tähystelyssä ei voi kai rauhoittavia/nukutusta käyttää koska potilas joutuu aktiivisesti osallistumaan hommaan asentoa muuttelemalla ja jopa vatsaansa painelemalla ja pökkeröisenä kapealta alustalta putoamisen riski tms olisi varmaankin olemassa.
Lähes kolmituntisen operaation pelastus oli tosi mukava ja huumorintajuinen lääkäri, vaikka komeaan nuoreen kaveriin mieluiten tutustuisi tuota, no...muissa merkeissä!
Meni nyt hiukan asian viereen (itse asiassa alle) mutta haitanneeko.
Kovasti on kiinni siitä kuinka pystyy itse rentoutumaan ja kuinka kokenut/taitava on hoitohenkilökunta.
Pieni yökkäily putkea laitettaessa on aivan normaali reaktio joten kannattaa vähät välittää hoitsun "koita olla yökkäämättä" puheista ja rentouttaa itsensä kykyjensä mukaan. Sitä nopeammin putki on paikallaan ja homma tästä eteenpäin yleensä helppoa. Pieni nipsaus voi tuntua jos koepaloja napsitaan, usein sitäkään ei tunne.
Ja jos ihan hysteerisesti pelottaa voi pyytää pientä paukkua rauhoittavaa, joskus sen saattaa jopa saada. Silloin ei vain passaa olla itse kuskina.
Ennen kaikkea, tähystys EI OLE kivulias toimenpide yläpäästä tehtynä.
Toisin on sitten suolen kautta tehty tähystely joka esitiedoista poiketen kyllä koski, yritin hakea helpotusta kiinnittämällä huomiota hyvälaatuiseen videokuvaan, harvoin sitä itseensä noin syvällisesti pääsee tutustumaan.
Suoliston tähystelyssä ei voi kai rauhoittavia/nukutusta käyttää koska potilas joutuu aktiivisesti osallistumaan hommaan asentoa muuttelemalla ja jopa vatsaansa painelemalla ja pökkeröisenä kapealta alustalta putoamisen riski tms olisi varmaankin olemassa.
Lähes kolmituntisen operaation pelastus oli tosi mukava ja huumorintajuinen lääkäri, vaikka komeaan nuoreen kaveriin mieluiten tutustuisi tuota, no...muissa merkeissä!
Meni nyt hiukan asian viereen (itse asiassa alle) mutta haitanneeko.
Shaman- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 07.02.2010
Ei se tähystys tosiaan sattunutkaan, tuntui vain hyvin epämiellyttävältä. Kipu olikin sitten jälkikäteen
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa