Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

zzzzzzzzzz

+3
musti0205
Tirlittan
Leena Solanpää
7 posters

Siirry alas

zzzzzzzzzz Empty zzzzzzzzzz

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Ma Helmi 08, 2010 4:34 am

zzzzzzz

Viimeinen muokkaaja, Leena Solanpää pvm Ti Tammi 22, 2013 10:16 pm, muokattu 1 kertaa

Leena Solanpää

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

zzzzzzzzzz Empty Vs: zzzzzzzzzz

Viesti kirjoittaja Tirlittan Ma Helmi 08, 2010 11:52 pm

Tarvetuloa palstalle Leena! Tokihan se laihduttaminen "helpomapaa" olisi ilman leikkausta, mutta kyllä sen tässä iässä on jo testannut, onnistuuko kilojen pudottaminen ja niiden poissapitäminen todella. Leikkauksessa olleena voin sitä lämpimästi suositella, ja luulen, että niin moni muukin!

Itse eneilin aika pitkälti patukoilla, koska keitot tökkivät niin pahasti. Tuolla linkki-osiossa on muistaakseni myös ohjeita miten voi eneillä ruoka-aineiden avulla ja siis ilman pusseja...

Tsemppia pudotukseen!

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009

Viesti kirjoittaja musti0205 Ti Helmi 09, 2010 4:17 pm

bom Heippa Leena.Tervetuloa kasvavaan joukkoon
olin leikkauksessa 15.12 sitä ennen eneilin 6kk 50kg ja risat paino putosi
käytin vihaneksia paljon tomaattia kurkkua kaalia ekan 3kk sitten loppu 3kk
lisäsin keittoon hapan korppuja liikuin myös 3-4krt/viikko polku pyörällä koko ajan se paino laskee
musti0205
musti0205

Viestien lukumäärä : 44
Registration date : 25.08.2009

Viesti kirjoittaja Susanne Ti Helmi 09, 2010 7:02 pm

Hei Leena tervetuloa . Olen menossa leikkaukseen parin viikon sisään . Koko prosessiin meni vuosi . Olen enepusseilla ollut lokakuusta lähtien ja hyvin se on mennyt. Motivaatio on tärkeä ja halu on näytettävä lääkäreille. Leikkaus ei ole autuaaksi tekevä asia eikä se tee omaa työtä pienemmäksi. Koko elämä eteenpäin on oltava hyvin tarkKa syömisistään ja juomisistaan. Jos haluat ottaa yhteyttä laita minulle YV T susanne

Susanne

Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 30.09.2009

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Helmi 10, 2010 8:25 am

Tsemppiiiiiii Leena ja muut jo tutut kaverit!

Harmi kun su RT on niin niuho leikkuun suhteen................hänen on turha sanoo, että sä voit nyt syödä semmosii pienii annoksii mitä leikkuun jälkeen syödään..............(jollekkin oli RT sanonut noin)
NO SE EI TODELLAKaAN OLE SAMA-ASIA............sillä nyt kun on leikattu niin EI OLE NÄLKÄ JA SINNE MASUUN EI KERTAKAIKKIAAN MAHDU PALJOA!
Olen jo maistellut omia herkkujani ja ne on mennytkin alas, mutta onneksi niitä herkkuja ei mee kerrallaan ku murto-osa entisestä herkuttelu ajoista!
ESIM: juustohampparista menee puolikas ja ehkä muutama ranskis päälle ja ennen meni kokonainen pizza nyt neljännes.........toivon, että näin tulee olemaan jatkossakin!

Se on hyvä tuo nälätunteen puuttuminen ei tuu noita sortumisii niin helposti!
Ps. en ole katunut hetkeäkään tätä juttuu, vaikka vuoto tulikin ja jouduttiin leikkaamaan uudestaan seuraavanapäivänä!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Pe Helmi 12, 2010 3:23 pm

Kiitos kaikille, on tosi mukavaa että toivotetaan tervetulleeksi.
Erinomaisia neuvoja olen näiltä sivuistoilta lukenut ja on todella tärkeää lukea teidän muiden kokemuksista. Aina enemmän vain vahvistuu tämä oma halu edetä leikkaukseen asti ( jos siis lääkärit tähän suostuvat). Olen pohtinut tätä asiaa jo vuoden verran mutta vasta viime syksynä uskalsin lääkärille tästä puhua. Eka viikko siis Eneilyä menossa ja yllättävän helppoa on ollut. Pienet vinkit joita ole poiminut teiltä muilta tulevat varmasti auttamaan jatkossakin.
t:Leena

Leena Solanpää

Viesti kirjoittaja bmi35 Pe Helmi 12, 2010 4:21 pm

Tervetuloa Leena minunkin puolestani.Itsekin alkutaipaleella ja kaiken kokeilleena pääsin tuosta "kokeilusta enellä" niin että lähete KYSiin on tehty pari viikkoa sitten.Minulle ravitsemusterapeutti antoi listan mukaan joka vastaa pussiruoka dieettiä ihan ruokana.Se tuntuu aluksi tosi pieneltä ja etenkin leivän suhteen joka on minulle "herkkua". Mutta onneksi minun täytyy noudattaa sitä silloin 4vko.a ennen leikkausta niin motivaatio on varmaan jo tosi iso silloin että leipäkin unohtuu toivottavasti helposti...
Itseänikin viellä epäilyttää=>pelottaa välillä koko ajatus mutta sitten yritän hahmottaa tulevaisuutta muutaman vuoden päähän ja täällä sivuilla vierailen nykyään tiheään,hakemassa myönteisiä kokemuksia. Tsemppiä Leena flower
bmi35
bmi35

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 60

http://laihdutusleikkaus.vuodatus.net/

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Ma Helmi 15, 2010 7:48 pm

bmi35
Todella mukavaa että olet jo tuossa vaiheessa. Minulla eka ENEily viikko meni yllättävän hyvin.
Olisiko mitenkään mahdollista saada tuota sinun rt:tä saamaasi ENE vasvaavus listaa, saattaa nimittäin jossain vaiheessa nämä pussiruuat tökkiä.
Minun rt:ni ei ole maininut mitään muuta mahdollisuutta kuin nutriletit ja määrätyt kasvikset.
Mootivaatiota ja tsemppiä sinulle. Jos haluat voit laittaa vaikka YV:nä, kiitos

Leena Solanpää

Viesti kirjoittaja hylje Ma Helmi 15, 2010 8:08 pm

hei leena ,tervetuloa joukkoon.
yleistä osiosta admin kirjoittamana tulosta eneily ruoka-aineita käyttäen, ihan alussa listaa

sama on ympäri sairaaloita ravitsemisterapeuttien käyttämänä.
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja bmi35 Ti Helmi 16, 2010 2:45 am

Hei Leena
Laitan huomenna tulemaan sen listan yv.nä kun huomasin nyt vasta viestisi ja en nyt kerkeä istua niin kauan koneella kun hidas kirjoittamaan... Huomenna enemmän..
bmi35
bmi35

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 60

http://laihdutusleikkaus.vuodatus.net/

Viesti kirjoittaja Leena Solanpää Ke Helmi 17, 2010 9:54 pm

bmi35, Kiitos oikein paljon sinulle listasta, ohjeet tulee tosi tarpeeseen.
T:Leena

Leena Solanpää

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa