Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pioni esittäytyy

5 posters

Siirry alas

Pioni esittäytyy Empty Pioni esittäytyy

Viesti kirjoittaja pioni La Tammi 16, 2010 4:34 am

Hei Kaikille!

Olen uusi tällä palstalla. Oma prosessini on nyt siinä vaiheessa, että tänään tapasin leikkaavan lääkärin, hoitajan ja anestesialääkärin. Leikkaukseen on aikaa reilu viikko. Tänään alkoi myös flunssa ja pelkään sen vaarantavan koko operaation. Toivottavasti saan hoidettua sen pois pikaisesti. Niinkun tänään tältä palstalta luin positiivinen asenne on tärkein, vaikka se pikkusen ontuu jokaisen nenästä valuvan tipan myötä. Smile Kiitos kaikille omista kokemuksistaan kirjoittaneille. Oli todella valaisevaa käydä lukemassa kommenttejanne ja tarinoitanne.
Pioni

pioni

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 16.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pioni esittäytyy Empty Vs: Pioni esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Tammi 16, 2010 6:07 am

Tsemppiiiiiiiiiii Pioni!

Toivon sulle kaikkee hyvää!

Kerro lisää itsestäsi ja taipaleesta kohti leikkausta?

T: ei utelias vaan tiedonhaluinen Tepa43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja ritu La Tammi 16, 2010 2:17 pm

Tervetuloa, ja nyt kova valkosipuli ja vitamiinikuuri tuohon flunssaan että kerkiät parantua leikkaukseen.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja pioni Su Tammi 17, 2010 4:49 am

Lisää minusta ja miksi olen nyt menossa leikkaukseen. Olen ollut lähes koko ikäni lihava. Aikuisena olen pudottanut painoani useaan otteeseen mutta kilot ovat tulleet takaisin ja korkojen kera. Minulla on kaksi pientä tytärtä ja ikää jo reippaasti ja nyt on tullut huoli omasta terveydestä ja siitä että pysyn elossa niin että saan nähdä tyttöjeni varttuvan aikuisiksi ja ehkä minusta joskus voisi tulla mummi. Minun molemmat vanhempani ovat kuolleet alle 60 vuotiaina.

Syksyllä kävin paikallisella terveysasemalla ihan muun asian takia ja kysyin lääkäriltä miten tähän leikkaukseen pääsee. Hän lupasi laitaa papereita eteenpäin ja niin sainkin muutaman viikon päästä kirjeen HUSista ja ajan tammikuulle. Seuraavalla viikolla sain puhelin soiton ja minulle tarjottiin peruutusaikaa. Lääkärin luona kävin lokakuussa ja gastroskopiassa marraskuussa. Joulukuun lopussa kävin lääkärillä ja nyt viimeviikollla oli labrat ja röntgenit sekä lääkäreiden tapaaminen. Nyt sitten odotetaan leikkausta ja yritetään parantua tästä flunssasta.

pioni

Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 16.01.2010

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Tammi 18, 2010 1:45 am

Voi pioni miten jannittavaa aikaa elat just nyt!
Sulla on ollut hyva tuuri tassa prosessissa, etenet huimaa vauhtia kohti kevyempaa elamaa.
Ja muutoksia tapahtuu sitten koko ajan. Eilen meidan siivooja tuli meille kahden viikon tauon jalkeen ja suorastaan karjahti heti, etta kuinka paljon ma olen laihtunut kahden viikon aikana. Itse sita ei niin huomaa kun omaa kuvaa peilistakin katsoo aika ajoin.
Hassua tassa on minun osaltani se, etta vielakin ajattelen, etta laihdun nyt ja sitten lihon taas oikein korkojen kera. Nain on aina ennenkin kaynyt ja mulla ei viela ole mennyt ymmarykseen se, etta tama kerta saattaa todellakin olla toisenlainen ja laihdutuksena se viimeinen.
Oikein hyvaa onnea sulle leikkaukseen!
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja sinny Ma Tammi 18, 2010 2:00 am

Hei Pioni!Paljon onnea leikkaukseen .Kyllä se hyvin menee. Otaksun ,että olet menossa Peijakseen.Siellä on erittäin osaava henkilökunta.Olet hyvissä käsissä kokoajan.Tsemppiä! cheers

sinny

Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa