Mitä arvelette, saisinko pallon vatsaan?
3 posters
Mitä arvelette, saisinko pallon vatsaan?
Hei kaikki,
Täällä on paljon asiantuntemusta, joten rohkenen kysyä. Painoindeksini on n. 35 ja painoa olen pudottanut 17 kg Reductinilla, joka tuli sittemmin takaisin ja ei purrut enää uudelleen. Kaikkea muutakin on kokeiltu, mutta nälkä vain on ikuinen.
Olisikohan minulla mahdollisuus saada perusterveenä BIB-pallo julkisen terveydenhuollon kautta vai onko turvauduttava kalliisiin esim. Viron hoitoihin.
Kiitos tiedoistanne!
Täällä on paljon asiantuntemusta, joten rohkenen kysyä. Painoindeksini on n. 35 ja painoa olen pudottanut 17 kg Reductinilla, joka tuli sittemmin takaisin ja ei purrut enää uudelleen. Kaikkea muutakin on kokeiltu, mutta nälkä vain on ikuinen.
Olisikohan minulla mahdollisuus saada perusterveenä BIB-pallo julkisen terveydenhuollon kautta vai onko turvauduttava kalliisiin esim. Viron hoitoihin.
Kiitos tiedoistanne!
Katti_- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 07.01.2010
Vs: Mitä arvelette, saisinko pallon vatsaan?
Täytyypä googlettaa, että mikä on BIB-pallo...
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Vs: Mitä arvelette, saisinko pallon vatsaan?
Sitä varmaan kannattaa kysyä terveyskeskuksesta. Jokainen tapaus on yksilöllinen ja jopa kuntien tilanne on yksilöllinen et mihin resurssit riittää jne. Saman tyyppisetkin tapaukset voi saada ihan erilaisia vastauksia, koska vaikka pääasiat olisi samat voi sivuasiat olla erit. Eli hip hop kyselemään sieltä missä varmasti tiedetään ni eiköhän se siitä sitten selviä. Onnea matkaan!
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa