Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sartsukka esittäytyy

3 posters

Siirry alas

Sartsukka esittäytyy Empty Sartsukka esittäytyy

Viesti kirjoittaja sartsukka Ma Tammi 04, 2010 8:41 pm

Moikkis kaikille..olen 37v. tyyristyllerö.Pituutta 162cm ja painoa nyt n.112kg.Kaikenlaisia laihdutus konsteja on tullut kokeiltua..Painonvartioista Herbalifeen.Aina olen hyvin saanut painoa pudotettua mutta pikkuhiljaa kilot on tulleet korkojen kera takaisin Crying or Very sad Veranpainelääkkeitä oon syöny n.5v ja vuos sitten varotettiin lähenevästä diabeteksestä Crying or Very sad Olo on ihan epätoivoinen..paino vaan nousee ja mieliala laskee Crying or Very sad Olen tullut siihen tulokseen ettei tän muijan kans auta muu kuin leveeks leikkauspöydälle ja elämä uuteen uskoon.
Miten etenen asiassa..oisko jollain tietoa löytyykö Salosta aiheeseen myötämielisesti suhtautuvaa lääkäriä?
sartsukka
sartsukka

Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sartsukka esittäytyy Empty Vs: Sartsukka esittäytyy

Viesti kirjoittaja papukaija Pe Tammi 08, 2010 8:27 pm

Hei
Minä ainakin pääsin eteenpäin tilaamalla suoraan ajan Ovaskalta Turun Pulssista.
Hän sanoi heti että onko edes mahdollista päästä leikkaukseen. Sain häneltä lähetteen Tyksiin viime keväänä.
Minun leikkauaikani on kolmen viikon päästä.
papukaija
papukaija

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 08.01.2010

Viesti kirjoittaja sartsukka To Tammi 21, 2010 12:22 am

Huomenna 21.1 Ovaskan juttusille Smile Oisko vinkkejä miten pitäis asia esittää että pääsis eteen päin?
sartsukka
sartsukka

Viesti kirjoittaja Mama XXL To Tammi 21, 2010 3:23 am

Heissan Sartsukka!
Itse kävin viime vuonna maaliskuussa Ovaskan juttusilla,laittoi lähetteen Tyksiin ja 7.12.09 oli jo sleeveleikkaus Tyksissä.Kannattaa kertoa kaikki aikaisemmat laihdutusyritykset ja onko jotain sairauksia kuten sulla näyttää jo olevankin tuo verenpainetauti.Itsellä myöskin verenpainetauti,tosin lääkitys on jo loppunut kiitos leikkauksen.Ja sitten on tuo DM2 johon lääkitys vielä,mutta toivottavasti siitäkin eroon pääsen lähitulevaisuudessa Very Happy Ovaska on mukavan rauhallinen lääkäri,joten ei kannata sitä jännittää,tsemppiä huomiseen! flower
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009

Viesti kirjoittaja sartsukka To Tammi 21, 2010 5:07 am

Kiitti Mama XXL Smile
sartsukka
sartsukka