Sartsukka esittäytyy
3 posters
Sartsukka esittäytyy
Moikkis kaikille..olen 37v. tyyristyllerö.Pituutta 162cm ja painoa nyt n.112kg.Kaikenlaisia laihdutus konsteja on tullut kokeiltua..Painonvartioista Herbalifeen.Aina olen hyvin saanut painoa pudotettua mutta pikkuhiljaa kilot on tulleet korkojen kera takaisin Veranpainelääkkeitä oon syöny n.5v ja vuos sitten varotettiin lähenevästä diabeteksestä Olo on ihan epätoivoinen..paino vaan nousee ja mieliala laskee Olen tullut siihen tulokseen ettei tän muijan kans auta muu kuin leveeks leikkauspöydälle ja elämä uuteen uskoon.
Miten etenen asiassa..oisko jollain tietoa löytyykö Salosta aiheeseen myötämielisesti suhtautuvaa lääkäriä?
Miten etenen asiassa..oisko jollain tietoa löytyykö Salosta aiheeseen myötämielisesti suhtautuvaa lääkäriä?
sartsukka- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 04.01.2010
Vs: Sartsukka esittäytyy
Hei
Minä ainakin pääsin eteenpäin tilaamalla suoraan ajan Ovaskalta Turun Pulssista.
Hän sanoi heti että onko edes mahdollista päästä leikkaukseen. Sain häneltä lähetteen Tyksiin viime keväänä.
Minun leikkauaikani on kolmen viikon päästä.
Minä ainakin pääsin eteenpäin tilaamalla suoraan ajan Ovaskalta Turun Pulssista.
Hän sanoi heti että onko edes mahdollista päästä leikkaukseen. Sain häneltä lähetteen Tyksiin viime keväänä.
Minun leikkauaikani on kolmen viikon päästä.
papukaija- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 08.01.2010
Huomenna 21.1 Ovaskan juttusille Oisko vinkkejä miten pitäis asia esittää että pääsis eteen päin?
Heissan Sartsukka!
Itse kävin viime vuonna maaliskuussa Ovaskan juttusilla,laittoi lähetteen Tyksiin ja 7.12.09 oli jo sleeveleikkaus Tyksissä.Kannattaa kertoa kaikki aikaisemmat laihdutusyritykset ja onko jotain sairauksia kuten sulla näyttää jo olevankin tuo verenpainetauti.Itsellä myöskin verenpainetauti,tosin lääkitys on jo loppunut kiitos leikkauksen.Ja sitten on tuo DM2 johon lääkitys vielä,mutta toivottavasti siitäkin eroon pääsen lähitulevaisuudessa Ovaska on mukavan rauhallinen lääkäri,joten ei kannata sitä jännittää,tsemppiä huomiseen!
Itse kävin viime vuonna maaliskuussa Ovaskan juttusilla,laittoi lähetteen Tyksiin ja 7.12.09 oli jo sleeveleikkaus Tyksissä.Kannattaa kertoa kaikki aikaisemmat laihdutusyritykset ja onko jotain sairauksia kuten sulla näyttää jo olevankin tuo verenpainetauti.Itsellä myöskin verenpainetauti,tosin lääkitys on jo loppunut kiitos leikkauksen.Ja sitten on tuo DM2 johon lääkitys vielä,mutta toivottavasti siitäkin eroon pääsen lähitulevaisuudessa Ovaska on mukavan rauhallinen lääkäri,joten ei kannata sitä jännittää,tsemppiä huomiseen!
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Kiitti Mama XXL
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa