Matami esittäytyy
3 posters
Matami esittäytyy
Olen 31-vuotias nainen Keski-Suomesta, olen viimeiset 10 vuotta taistellut sairaanloisen ylipainon kanssa ja nyt uudet huippulukemat 165kg kuukausi sitten punnittiin. Pari vuotta sitten harkitsin pantaleikkausta, mutta asia jäi silloin "hautumaan". Syyskuussa kävin terveyskeskuslääkärillä josta sain lähetteen Jyväskylään, olen nyt käynyt kaksi kertaa ravitsemus suunnittelijalla sekä kerran sisätautipuolen lääkärillä, joka yllätyksekseni tämän jälkeen suoraan kertoi laittavansa lähetteen Kuopioon. Puhallukset sekä letkun nielentä ovat vielä tekemättä ja sen jälkeen lääkäri soitteleekin että löytyikö mitään estettä leikkaukselle.
matami- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 18.08.2009
Vs: Matami esittäytyy
Tervetuloa joukkoon Matami! Leikkauspolkusi on hienosti aluillaan, ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että kyllä leikkaus kannattaa. Joten toivotan sinulle myönteistä päätöstä...
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Tervetuloa Matami!
Hieno alku sinulla. Itselläni leikkaus olisi vihdoinkin kahden siirtämisen jälkeen tammikuussa. Jouduin jo vaihtamaan leikkaavaa sairaalaa kun eka rupes koko ajan siirtelemään aikaa.
Hieno alku sinulla. Itselläni leikkaus olisi vihdoinkin kahden siirtämisen jälkeen tammikuussa. Jouduin jo vaihtamaan leikkaavaa sairaalaa kun eka rupes koko ajan siirtelemään aikaa.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Kiitoksia
Olen tätä foorumia jo heinä- elokuulta lueskellut ja rekisteröidyinkin siinävaiheessa kun lääkäriajan varasin. Ei vaan sillon vielä kantti riittännyt keskusteluun osallistua kun liian epävarmaa kaikki oli. Tottakai vieläkin on paljon mahdollista etten leikkaukseen tule pääsemään. Mutta nyt kuitenkin on jo todella positiivisesti sisätautipuolen lääkäri suhtautunut asiaan ja tuli tosi hyvä mieli tuossa kun luin hänen kertoilemansa minusta ja tilanteestani. Kyllä tuon lapun perusteella itse itseni leikkaisin
Olen tätä foorumia jo heinä- elokuulta lueskellut ja rekisteröidyinkin siinävaiheessa kun lääkäriajan varasin. Ei vaan sillon vielä kantti riittännyt keskusteluun osallistua kun liian epävarmaa kaikki oli. Tottakai vieläkin on paljon mahdollista etten leikkaukseen tule pääsemään. Mutta nyt kuitenkin on jo todella positiivisesti sisätautipuolen lääkäri suhtautunut asiaan ja tuli tosi hyvä mieli tuossa kun luin hänen kertoilemansa minusta ja tilanteestani. Kyllä tuon lapun perusteella itse itseni leikkaisin
matami- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 18.08.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa