Laihdutusleikkaus
3 posters
Sivu 1 / 1
Laihdutusleikkaus
Moi! Kävin tässä työterveyslääkärillä ja ilmoitin halukkuuden laihdutusleikkaukseen, koska
olen viimmeiset 20 vuotta vuodoin laihtunu ja lihonu. Nyt painoni on 113kg ja olen 167cm pitkä.
Painoindeksi on 40,5. Hän teki lähetteen Seinäjoen keskussairaalaan jotka sitte päättävät
leikataanko minut. Sitä olisin kysynyt että painanko tarpeeksi paljon että pääsen leikkaukseen ja
kannattaako minun yrittää laihduttaa edes vähän ennenkun pääsen Seinäjoelle juttelemaan tämän-
hetkinen painoni on 109. Mutta en ole koskaan saanut pidettyä painoani kuukautta kauenpaa ihanne-
painossa kun olen laihtunut ja haluaisin nyt pysyvän laihdutustuloksen ja siksi haluan leikkaukseen
vaikka tiedän ettei se ole mikään helppo operaatio. Iältäni olen 35 vuotias ja minulla on vielä toinen
lapsi haaveissa eli voiko leikkauksen jälkeen esim. vuoden päästä tulla raskaaksi.
olen viimmeiset 20 vuotta vuodoin laihtunu ja lihonu. Nyt painoni on 113kg ja olen 167cm pitkä.
Painoindeksi on 40,5. Hän teki lähetteen Seinäjoen keskussairaalaan jotka sitte päättävät
leikataanko minut. Sitä olisin kysynyt että painanko tarpeeksi paljon että pääsen leikkaukseen ja
kannattaako minun yrittää laihduttaa edes vähän ennenkun pääsen Seinäjoelle juttelemaan tämän-
hetkinen painoni on 109. Mutta en ole koskaan saanut pidettyä painoani kuukautta kauenpaa ihanne-
painossa kun olen laihtunut ja haluaisin nyt pysyvän laihdutustuloksen ja siksi haluan leikkaukseen
vaikka tiedän ettei se ole mikään helppo operaatio. Iältäni olen 35 vuotias ja minulla on vielä toinen
lapsi haaveissa eli voiko leikkauksen jälkeen esim. vuoden päästä tulla raskaaksi.
maarit- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 01.12.2009
Vs: Laihdutusleikkaus
Raskautumisesta kannattaa puhua lääkärin kanssa. Laihtuminen ja olotilan normaalitila tulee joillakin vasta 2vuoden kuluttua leikkauksesta jne. Että en pidä realistisena tuota vuoden päästä leikkauksesta. Mutta keskustele lääkärisi kanssa aiheesta ja mitä mieltä hän on.
V.Hepo- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 07.08.2009
Moi! Kiitos vastauksestasi. Mulle tuli eilen kieltenen päätös Seinäjoen Keskusairaalasta että ne ei ota mua edes haastatteluun, koska mulla on loppuunpalaminen (v.2005) ja pitää olla todella psyykkisesti hyvässä kunnossa että kestää leikkauksen. Vaikka olenkin ollut nyt 2 vuotta taas töissä ja omasta mielestäni tosi hyvässä kunnossa. No ei auta kun laihduttaa normaalisti menen maanantaina haastatteluun xtravaganza- ryhmään joka alkaa tammikuussa kun ryhmässä on helpompi laihduttaa näitä kiloja.
maarit- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 01.12.2009
Hei älä lannistu!
Mun mielestä on muitakin jotka on päässy leikkaukseen masennuksen jälkeen!
Vakuuta lääkäri! Mee vaikka sua hoitaneen psykiatrin luo ja pyydä häneltä lausunto toipumisesta!
Nyt on niin paljon leikkaukseen menijöitä, että ne tuuppaa jonosta pienestäkin syystä! Ja painoindeksii on monessa sairaalassa nostettu juur sen takia kun on paljon leikkaukseen haluavia!
Tsemppii sulle ja muillekkin!
Itse oon onnellisessa asemassa.....mut leikataan 15.12.
oon saanut pudotettua jo 22,5kg BMI on nyt alle 37 ....alussa BMI oli 45!
T: Tepa 43
Mun mielestä on muitakin jotka on päässy leikkaukseen masennuksen jälkeen!
Vakuuta lääkäri! Mee vaikka sua hoitaneen psykiatrin luo ja pyydä häneltä lausunto toipumisesta!
Nyt on niin paljon leikkaukseen menijöitä, että ne tuuppaa jonosta pienestäkin syystä! Ja painoindeksii on monessa sairaalassa nostettu juur sen takia kun on paljon leikkaukseen haluavia!
Tsemppii sulle ja muillekkin!
Itse oon onnellisessa asemassa.....mut leikataan 15.12.
oon saanut pudotettua jo 22,5kg BMI on nyt alle 37 ....alussa BMI oli 45!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa