PILTIT??????????
5 posters
Sivu 1 / 1
PILTIT??????????
Mahtaiskohan nuo lasten piltti ruuat sopia alkuun ravinnoksi??Eli ihan alkuun ne 4kk ruoka piltit ja sitten myöhemmin ne kokkareisemmat
Ei tietenkään pelkästään mutta jollakin aterialla
Luulisi että niissä olisi vitamiineja koska ovat lapsille tarkoitettuja.
Ei tietenkään pelkästään mutta jollakin aterialla
Luulisi että niissä olisi vitamiineja koska ovat lapsille tarkoitettuja.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: PILTIT??????????
Ne ei oo hyväksi ees lapsille. Eikä aikusille.
Söin aikoinani aina Piltin kovimpaan nälkään ja ravintoterapeutti käski välttää. En oo ees omille lapsille sitten koskaan syöttäny. on niissä kamala hajuki.
Monet vanhukset syö noita ja on aliravittuja. Mm. mun mummo.
Söin aikoinani aina Piltin kovimpaan nälkään ja ravintoterapeutti käski välttää. En oo ees omille lapsille sitten koskaan syöttäny. on niissä kamala hajuki.
Monet vanhukset syö noita ja on aliravittuja. Mm. mun mummo.
V.Hepo- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 07.08.2009
Ahaa ok,kiitos tiedosta...en oo itsekkään syöttänyt omille lapsilleni mutta en kyl tiennyt että ne olis lapselle huonoa ruokaa
Kyllä minä olen syönyt ko tuotteita ja aivan rav.terap. suosituksella. Sanoi et kannattaa ottaa niitä 1v ylöspäin olevia, joissa on jo vähän muutakin kuin "liisteriä". Mausteita sekaan ja hyvältä maistuu, vaikka ajan myötä alkaa tökkimään! Eihän niitä myytäisi, jos ne eivät olisi kunnollisia.
papis73- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Registration date : 01.01.2009
[i]
heippa vaan!Kyllä minäkin ensimmäisen kuukauden aikana söin pilttejä, lisämaustettuna.Ovat silleesti helppoa ruokaa syödä.Nyt minulla jo leikkauksesta 6-viikkoa ja olen syönyt melko normaalisti, tosin todella pieniä annoksia-entiseen verrattuna, hih.
On niin hyvä tunne kun tulee niin vähästä kylläinen olo.Pullan ja muun makean himo on myös jäänyt jonnekkin, ei tee vain mieli.
Tsemppiä vaan kaikille
T:Sannikki
heippa vaan!Kyllä minäkin ensimmäisen kuukauden aikana söin pilttejä, lisämaustettuna.Ovat silleesti helppoa ruokaa syödä.Nyt minulla jo leikkauksesta 6-viikkoa ja olen syönyt melko normaalisti, tosin todella pieniä annoksia-entiseen verrattuna, hih.
On niin hyvä tunne kun tulee niin vähästä kylläinen olo.Pullan ja muun makean himo on myös jäänyt jonnekkin, ei tee vain mieli.
Tsemppiä vaan kaikille
T:Sannikki
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Kiitos teille vastauksista
Kysyisin vielä että sitten kun pääsee sairaalasta kotiin(esim 3 vrk kuluttua) niin mitä silloin syödään?Voiko silloin jo syödä tätä sosemaista ruokaa??esim pilttien 4kk ruokia??
Kysyisin vielä että sitten kun pääsee sairaalasta kotiin(esim 3 vrk kuluttua) niin mitä silloin syödään?Voiko silloin jo syödä tätä sosemaista ruokaa??esim pilttien 4kk ruokia??
Mielellään leikkauksen jälkeen ainakin 2 viikkoa on vellejä ja jugurtteja eli pääasiassa juoksevaa ruokaa. Siitä siirryin sosemaiseen ja sitten varovasti 8 viikkoa leikkauksesta tavalliseen ruokaan. Itse söin vähän liiankin rohkeasti ja ongelmia tuli. Kannattaa noudattaa niitä ohjeita joita sairaalasta saa. Suosittelen lämpimästi. Ettei tulisi jälkeenpäin mitään ongelmia.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa