Sleeve helsingissä
+5
Atolli54
SannaCee
Tirlittan
sleeve
fatbastard
9 posters
Sivu 1 / 1
Sleeve helsingissä
Tämä tahtoo sleeve leikkaukseen, mutta mielellään menisin helsingissä. Turussahan toi Pulssi tekee just noita sleeve leikkauksia, mutta käsittääkseni Hesassa ei tee kukaan? Eiran sairaala ja Terveystalo tekee niitä ohitusleikkauksia, mutta mun mielestä toi ohitusleikkaus on aika raju toimenpide, tohon toiseen verrattuna. Kaveri kävi siellä Turussa about vuosi sitte ja on ollut kovin tyytyväinen operaatioon. Kovasti paljon olisin kiitollinen jos joku tietäisi tekeekö kukaan sleeve leikkauksia hesassa(yksityinen)
Fb
Fb
fatbastard- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 24.11.2009
Vs: Sleeve helsingissä
Ei Hesassa tehä niitä. Turkuun menee Pendolinolla alle 2 tuntia suunta, mikä ongelma se on? Junakyyti on tasasta ja haavat ei oo ees kipeet, kunhan on tarpeex väljät vaatteet päällä. Mul on 5 reikää, kaikki navan yläpuolella eli no problem.Mars Turkuun ja pääset aloittamaan uuden elämän
sleeve- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009
Joo, kyllä Pulssia suosittelen minäkin! Nyt leikkauksesta on vajaa kolme viikkoa, ja olo on yhtä hyvä kuin on koko ajan ollut. Sleeven tahdoin minäkin, ja sen takia suuntasin Turkuun, ja hyvin tyytyväinen olen ratkaisuuni.
Pulssi on muuten todella lähellä rautatieasemaa, ja yleensä kunto on kotiutumispäivänä tosi hyvä. pulssissahan saa samaan hintaan yhden ylimääräisen päivänkin, jos tuntee ettei jaksa lähteä vielä kolmantena päivänä kotiin. Pulssin hinnat muuten nousevat vuoden vaihteessa tonnilla, eli en tiedä ehtiikö vielä tähän "halvempaan" hintaan...
Pulssi on muuten todella lähellä rautatieasemaa, ja yleensä kunto on kotiutumispäivänä tosi hyvä. pulssissahan saa samaan hintaan yhden ylimääräisen päivänkin, jos tuntee ettei jaksa lähteä vielä kolmantena päivänä kotiin. Pulssin hinnat muuten nousevat vuoden vaihteessa tonnilla, eli en tiedä ehtiikö vielä tähän "halvempaan" hintaan...
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Helsingissä sleeveleikkauksia tehdään ihan julkisella puolella, HUSissa.
SannaCee- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.02.2010
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirissä eli HUSissa on kaikki lihavuus-/laihdutusleikkaukset keskitetty Peijaksen sairaalaan. Olen itse leikattu siellä eikä ole valittamista leikkauksesta eikä hoidosta. Jos olisin halunnut mukaan 15 v kestävään tutkimukseen, minun olisi pitänyt suostua siihen leikkaustyyppiin, jonka arpa olisi minulle langettanut. En suostunut arvottuun leikkaukseen vaan halusin sleeven. Näin kuukauden kuluttua leikkauksesta olen päätökseeni tyytyväinen.
Atolli54- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009
Vastauksena: alkuviesti oli jo aika vanha mutta nyt niitä leikk. tehdään hgissä mm. Eiran sairaalassa, Terveystalo Lauttasaaressa ja Laser Tilkka-sairaaalassa. Tämä on viimeisin tieto. Voi olla jo muuallakin.
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Suosittelisin kuitenkin tarkistamaan lääkäriltä miten monta sleeveä on tehnyt ja mitä tapaa käyttävät (tukevatko ekstratikeillä ettei tulisi tyriä, ei kai laiteta dreeniä yms.) Peijaksessa ovat päivittäneet jatkuvasti leikkaustapoja ja uskoisin, että sillä samalla kaavalla kannattaisi omakin leikkaus toivoa hoidettavaksi vaikka sitten tarkoittaisi Turkuun menoa.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
24.10.2012 Sleeve tehty Sairaala Tilkassa. Asiallinen henkilökunta, eikä muutenkaan ollut viihtymisen kanssa ongelmia, eivät päästäneet seuraavana päivänä pois koska oli hemmetin huono-olo ja verenpaineet taivaissa. Tänään 26.10.12 olen jo käymässä duunipaikalla ja olo on ihan ok
fatbastard- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 24.11.2009
Poutapilvi, selventäisitkö kommenttiasi, että miksi ei saisi laittaa dreeniä...?
Nimimerkki: utelias
Nimimerkki: utelias
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Itse ajattelin myös, että sleeve olisi yksinkertaisempi toimenpide, mutta minulle se ei sopinut, koska kärsin närästyksestä. Minulle tehtiin siis GBP ja olen tähän tyytyväinen. Tiedän pari ihmistä joille on sleeven jälkeen jouduttu tekemään myös GBP juuri närästysvaivojen takia.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa