Painonpudotus ongelmia,onko muille käynyt näin?
3 posters
Sivu 1 / 1
Painonpudotus ongelmia,onko muille käynyt näin?
Heips,täällä nyt painiskelen tälläisen ongelman kanssa kun painonpudotus on lähes pysähtynyt,olen ollut nutreilla ja allevoilla lokakuun puolesta välistä,pieniä repsahduksia toki on tullut . Aluksi paino putosi n.500g-1kg per viikko ja nyt junnataan samassa 96-97kg välissä,liekkö asiaan vaikuttanut se että kuntopyöräilen joka päivä noin tunnin,luulin että kuntoilu on hyvästä mutta nyt on ruvennut epäilyttämään tämäkin asia eli onko muilla samanlaisia kokemuksia tästä asiasta?Ei muuten tässä mitään paniikkia vältämättä olisikaan,mutta kun tuo leikkaus on jo 7.12,mietityttää että onko se rasva lähtenyt maksan ympäriltä tarpeeksi... vähän on sekavaa tekstiä, toivottavasti saatte selvän mitä tarkoitan
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Vs: Painonpudotus ongelmia,onko muille käynyt näin?
Sama täällä!
Paino junnaa 95-97kg välillä, mutta nyt annan olla ja nautin nää viimiset päivät .....pidän pikkujoulut kinkun kera 28.11 jollon on myös isännän syntymäpäivä! 31.11. alotan viimeisen nutri kuurin elämässäni....riittää onneksi kahenviikon kuuri kun on jo huhtikuusta tippunut parikymmantä kiloo!
...........sais nyt mennä nää päivät vähän nopeemmin!
15.12. on sit se totinen paikka.........ei vielä jännitä, mutta ans kattoo kui lähempänä käy!
Tsemppiä!
T: tepa 43
Paino junnaa 95-97kg välillä, mutta nyt annan olla ja nautin nää viimiset päivät .....pidän pikkujoulut kinkun kera 28.11 jollon on myös isännän syntymäpäivä! 31.11. alotan viimeisen nutri kuurin elämässäni....riittää onneksi kahenviikon kuuri kun on jo huhtikuusta tippunut parikymmantä kiloo!
...........sais nyt mennä nää päivät vähän nopeemmin!
15.12. on sit se totinen paikka.........ei vielä jännitä, mutta ans kattoo kui lähempänä käy!
Tsemppiä!
T: tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tosi hienosti Tepa oot painoa saanut pudotettua,lohdullista huomata että muillakin samanlaisia ongelmia tuon painon junnaamisen kanssa.Tosin nyt näyttää jo vähän paremmalta,paino lähtenyt pienoiseen laskuun jälleen.Hiljaa hyvää tulee,niinhän se sanontakin menee Tsemppiä sullekin!
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Moi!
Nyt viisipäivää nutrausta...aamulla -3,8kg!
Aprillipäivästä on lähtenyt 22,5kg.............huomaan kyl jos en muista juoda vettä sitä kahta litraa niin ei kyl painokaan putoo!
Tsemppii ja onnee maanataihin!
T: Tepa 43
Nyt viisipäivää nutrausta...aamulla -3,8kg!
Aprillipäivästä on lähtenyt 22,5kg.............huomaan kyl jos en muista juoda vettä sitä kahta litraa niin ei kyl painokaan putoo!
Tsemppii ja onnee maanataihin!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tepa43; ihan käsittämättömän hyvin toi paino sulla laskee!!! Mä kun viimeks nutrailin kunnolla, paino laski (suurinpiirtein samoista lukemista mitä sulla on) max kilon viikossa??? ja tuolloin kävin 3-6 kertaa viikossa kävelemässäkin. Olin aloittanut liikunnan silloin jo useita kuukausia aikasemmin eli ei mee toi huono pudotustahti senkään piikkiin. Ehkä mulla sit vaan on jokin??? aineenvaihduntahäiriö Juonut oon aina suht hyvin ja nutraillessa oon kiinnittäny siihen vielä erityistä huomiota ett tulee se pari litraa täyteen... En voi siis muutakuin kadehtia ja toivottaa teille muille tsemppiä
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa