Kohta mennään leikkuriin!
+3
Tepa43
imppa
papis73
7 posters
Kohta mennään leikkuriin!
Tulin eilen KYSiin osastolle ja nyt unettoman yön jälkeen kohta koittaa leikkaus! Jännittää todella paljon, eilen tänne tullessani oli liki hysteerinen olo, minkä mukava henkilökunta sai rauhoittumaan normi askareilla. Puoleen yöhön sain juoda, nyt mennnään h-hetkeen asti kessutellen... Onneksi olen päivän ensimmäinen leikattava, ettei tarvitse kärvistellä vielä tuntitolkulla ja odottaa.
papis73- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Registration date : 01.01.2009
Vs: Kohta mennään leikkuriin!
Hyvin kaikki menee! Jälkeenpäin ihmettelet miten hyvin! Tsemppiä.
Imppa
Imppa
imppa- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 25.09.2009
Tsemppii Papis73!
Kuulumisia odotellessa!
T: Tepa 43
Kuulumisia odotellessa!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Onnea leikkaukseen Papis73 taidat parhaillaan olla heräämössä ja urakka suoritettu.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
operaatiot ovat kohdaltasi varmaan jo ohitse, eli nyt vaan tsemppia toipumiseen!!!
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Toipumisia operaatiosta Papis73!!!
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Kaikki meni odotettua paremmin! Eli huomenna pääsen ilmeisimmin kotiin ja toipuminen näinä muutamana päivänä huima. Ainoa todella kipeä paikka tällä hetkellä on kieli, olen purrut sitä oikein kunnolla nukutuksen aikana (tai joskus silloin) Joudun siihen ottamaan särkylääkettä, en vatsaan. Ei jaksa vielä paljoa kirjoitella, mutta kaikille tiedoksi; Ottakaa oma tyyny mukaan sairaalaan!
Mikä leikkaus sulle tehtiin?
emäntä-85- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Registration date : 26.05.2009
Hienoa, että olet jo kovassa toipumisvauhdissa! Itsekin jaksan yhä ihmetellä tätä nopeaa toipumista...
Kotiuduin tosiaan torstaina eli kolme päivää leikkauksen jälkeen (leikkaus oli GBB). Eilen lähdin innoissani hyvästä voinnistani kaupoille ja eipäs se fyysinen kunto vielä olekaan palannut. Istuin jo reilun puolen tunnin päästä kahviossa huilaamassa ja odottamassa kotiin pääsyä. Nukuinkin sitten reippaat neljän tunnin päikkärit. Että täytyy ottaa hiukan rauhallisemmin.
Mua ihan naurattaa ja ihmetyttää tämä syöminen; se mikä nyt on ateria oli ennen suupala! Ja silti on hyvä olla. Vaikka tiesi muiden kertomana muutoksen olevan voimakas en tätä kuitenkaan voinut odottaa!
Mua ihan naurattaa ja ihmetyttää tämä syöminen; se mikä nyt on ateria oli ennen suupala! Ja silti on hyvä olla. Vaikka tiesi muiden kertomana muutoksen olevan voimakas en tätä kuitenkaan voinut odottaa!
Eiks olekin hassua, kun ei ole edes nälkä! Jukurttipurkillisen jälkeen on niin kylläinen...
Sehän se onkin petollista, kun on niin kovin terve olo. Koirien kanssa tehdyn metsäkenkin jälkeen olin minäkin ihan puhki, vaikka niin reippaana lähdin. Kyllä se kolme viikkoa on ihan tarpeen toipumiseen!
Sehän se onkin petollista, kun on niin kovin terve olo. Koirien kanssa tehdyn metsäkenkin jälkeen olin minäkin ihan puhki, vaikka niin reippaana lähdin. Kyllä se kolme viikkoa on ihan tarpeen toipumiseen!
Similar topics
» Huhtikuussa Tallinnaan leikkuriin - Diabeetikkoja paikalla?
» Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12
» Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa