Hyvä että löytyi vertaisryhmä
4 posters
Hyvä että löytyi vertaisryhmä
Heips kaikille,
Olen eilen käynyt ensimmäisen kerran arvioinnissa ja vihreää valoa näytettiin. Bmi on 44,5 ja muuten kaikki kunnossa. Olen viidenkymmenen ikäinen nainen, iän puolesta parhaimmillani
Tuki- ja liikuntaelinjutut on minulla se suurin probleema.
Olen tätä vaihtoehtoa miettinyt jo pitkään, muutaman vuoden. Viime vuoden aikana päätös kypsyi, vaikka en vieläkään tarkkaan tiedä, mihin olen pääni työntänyt.
Olennaista tässä on se, että voin ehkä ajatella turvallisin mielin vanhenemista. Minulla on vankka olettamus, että toimintakykyni paranee ja liikkuminen helpottuu huomattavasti.
Olen ollut ikuinen läihduttaja, ja siinä olen mestari. Joka kerran (n. kolmen vuoden välein) olen pudottanut 15-25 kiloa. Ne eivät vaan pysy pois. Siis en ole kyennyt elämäntapamuutokseen. Yksinkertaista.
Ihanaa, että pääsen lukemaan kokemuksistanne...
Olen eilen käynyt ensimmäisen kerran arvioinnissa ja vihreää valoa näytettiin. Bmi on 44,5 ja muuten kaikki kunnossa. Olen viidenkymmenen ikäinen nainen, iän puolesta parhaimmillani
Tuki- ja liikuntaelinjutut on minulla se suurin probleema.
Olen tätä vaihtoehtoa miettinyt jo pitkään, muutaman vuoden. Viime vuoden aikana päätös kypsyi, vaikka en vieläkään tarkkaan tiedä, mihin olen pääni työntänyt.
Olennaista tässä on se, että voin ehkä ajatella turvallisin mielin vanhenemista. Minulla on vankka olettamus, että toimintakykyni paranee ja liikkuminen helpottuu huomattavasti.
Olen ollut ikuinen läihduttaja, ja siinä olen mestari. Joka kerran (n. kolmen vuoden välein) olen pudottanut 15-25 kiloa. Ne eivät vaan pysy pois. Siis en ole kyennyt elämäntapamuutokseen. Yksinkertaista.
Ihanaa, että pääsen lukemaan kokemuksistanne...
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Vs: Hyvä että löytyi vertaisryhmä
Tsemppiä Paloma!
Tääl on kivaaaaaa!
T: Tepa 43
Tääl on kivaaaaaa!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Hei Paloma, sinäkin Lahdesta! Olen itsekin juuri käynyt sisätautilekurilla ja seuraavana ravitsemuster. Ollaankohan samoissa aikatauluissa -mulla rav. ter 3.12. ja leikkausta lupailtiin keväälle...
vimpula- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 04.11.2009
Lahesta ollaan
Juu,
Lahesta olen ja ravintoterapeutti on 16.12. Melkein samaa aikataulua mennään siis
Hieno juttu! Keväästä minullekin puhuttiin. Vaan saa nähdä, miten nämä epidemiat vaikuttaa.
Pitää jäädä odottamaan, mitä tuleman pitää noin aikataulun suhteen...
Lahesta olen ja ravintoterapeutti on 16.12. Melkein samaa aikataulua mennään siis
Hieno juttu! Keväästä minullekin puhuttiin. Vaan saa nähdä, miten nämä epidemiat vaikuttaa.
Pitää jäädä odottamaan, mitä tuleman pitää noin aikataulun suhteen...
Paloma- Viestien lukumäärä : 137
Registration date : 14.11.2009
Tervetuloa tänne meitin joukkoon...täällä on kivaaa,niinkuin tepa tossa jo mainitsikin
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa