Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

APUA!!!! tukka lähtee

+10
tigertytto
Asteli
Terhikki
papis73
sleeve
sinizii
marja72
Tikrustiina75
turkutuulia
wiccan
14 posters

Siirry alas

APUA!!!! tukka lähtee Empty APUA!!!! tukka lähtee

Viesti kirjoittaja wiccan To Marras 12, 2009 4:39 pm

tiesin kyllä että tukkaa tulee lähtemään, mutta:

- lähtö alkoi vasta 2-3 kk leikkauksesta
- uutta ei kasva
- tukka ohentunut 2/3 ja edelleen lähtee

mistä apua?
olen soittanut sairaalaan, mutta siellä pallotellaan osastolta toiselle.

tukan pesu hirvittää kun kourakaupalla lähtee tukkaa ja viemärit tukossa. ennen niin paksu ja kaunis tukka, nyt pelkkä hiirenhäntä.
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42
Registration date : 14.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

APUA!!!! tukka lähtee Empty Vs: APUA!!!! tukka lähtee

Viesti kirjoittaja turkutuulia To Marras 12, 2009 6:22 pm

Hei!
Omakohtaista kokemusta ei (vielä) ole mutta mun ohjeissa lukee että hiustenlähtö voi alkaa vasta kuukausia leikkauksen jälkeen ja tilanne normalisoituu 6-12 kuukautta leikkauksesta. Eli melko pitkään saattaa kestää toi hiustenlähtö Crying or Very sad Kampaajilla on ainakin Kerastaselta ampulleja ja shampoota hiustenlähtöön (kalliita mutta hyviä) ja luultavasti luontaistuotekaupastakin jotain apua löytyy. Ainakin C-piimax on kynsi- ja hiushivenaine....
Tsemppiä!

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009

Viesti kirjoittaja wiccan To Marras 12, 2009 8:41 pm

käytän jo tuota piimax-c kalkki-d valmistetta. työttömänä ei ole varaa kalliisiin tuotteisiin. myös kuulemma priorin auttaa, mutta ei ole varaa pistää 60€/kk pelkästään tukkaan.

kiitos tuesta.
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42
Registration date : 14.06.2009

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Pe Marras 13, 2009 12:34 am

Wiccan perässä tullaan tossa hiusten lähtö asiassa. Itselläni alkoi hiusten lähtö jo kuukauden päästä leikkauksesta. Otsatukka on se joka on mulla ohentunut hurjasti. Joten samassa veneessä ollaan. Tsemppiä sulle siihen kanssa ja kyllä hiukset onneksi pitäisi kasvaa takaisin. Joten sitä odotellessa. Mukavaa marraskuuta.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009

Viesti kirjoittaja marja72 La Marras 14, 2009 12:46 am

Kyllä mäkin olen sellaista lukenut että hiukset lähtee mutta kasvavat kyllä aikanaan takaisin. Mä varaan heti leikkauksen jälkeen ajan kampaajalle ja leikkautan hiukset lyhyeksi, niin ei hirveästi harmita hiusten oheneminen/lähtö Very Happy

marja72

Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 52
Registration date : 10.10.2009

Viesti kirjoittaja sinizii Ti Marras 24, 2009 11:26 pm

Mulla lähti myös suunnilleen 2/3 hiuksista. Muistan kuin eilispäivän sen ku eka kerran ku tulin suihkusta jäi hiuksia tuppoina käteen, itkuhan siinä tuli. Sad Sitä kesti jonkun reippaan parikuukautta ja nyt on sitten jo onneks lähtö normalisoitunut ja olen huomannut että vasta sen jälkeen kun loppui se tolkuton sulkasato alkoi uusia haiveniakin kasvamaan. Sitä tosin on vaikea aluksi huomata, koska niiden viimeistenkään haivenien keskeltä ei tiirailemalla näkyny että mitä siellä kasvaa vai kasvaako mitään. Leikkasin sitten lyhyemmäksi hiukset kun ajattelin että onpahan lyhyempi matka kiriä uusilla hiuksilla vanhat kiinni.Wink No joo, just viime perjantaina kävin kampaajalla ja se mua lohdutti että kyllä siellä jo tuntuu uusi kasvusto olevan, se tietty et ku hiukset kasvaa just jonku sentin kuukaudessa ni ei vissiin osannut etsiä, mut ku se näytti miten sormenpäillä hivelemällä tuntuu uudet alut. Joten älä huoli, kyllä ne kasvaa. Tosin jaan sun kanssa tän tunnelman täysin, vaikka olisikin muka turhmaista ni kyllä se koville ottaa kun hiuksia lähtee tuppotolkulla kuukausien ajan. Rolling Eyes Siinä ei paljon se tieto lämmitä että "parin vuoden päästä on ennallaan". Tai lohduttaa se vähän. Ainaki enemmän kuin se et joku sanois että nei kasva koskaan takas.Very Happy
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009

Viesti kirjoittaja sleeve La Marras 28, 2009 12:50 am

Hiusjuuret eivät saa yhtä paljon "voiteluainetta" kuin ennen ja muutaman kuukauden viiveellä muutoksesta ne tippuvat kuihtuneena pois. Nyt puoli vuotta hiustenlähdöstä kärsineenä tiedän myös tuon fiiliksen. paskaa... mut ei voi mitää.
Kaikki hyvät asiat joita leikkauksesta on seurannut päihittää kyllä 100-0 hiustenlähdön... ja kasvaa ne takasin clown Ihanaa Joulunaikaa kaikille santa

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009

Viesti kirjoittaja papis73 Ke Joulu 30, 2009 2:42 pm

Onko kukaan kokeillu Priorinia? Joku kampaaja tiesi kertoa, että tuote on saanut positiivistä palautetta. Eipä se ole pois jos vaikka kokeilisikin tuota ainetta. Pitäisi vaan aloittaa kuuri kun leikkauksesta on jo tuonkin verran aikaa ja kohta varmaan kolkuttelee minunkin ovelle sulkasato. Mad
papis73
papis73

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 51
Registration date : 01.01.2009

Viesti kirjoittaja Terhikki Ke Joulu 30, 2009 5:21 pm

Luin jostain, että hiustenlähtö johtuu proteiinin puutteesta. Pitää siis yrittää syödä enemmän proteiinia.

Minulla tuntuu hiustenlähtö lopahtaneen kokonaan, mutta leikkauksesta on vasta kolme viikkoa, joten eiköhän tässä vielä joku kesäsiili tule.

Terhikki

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2009

Viesti kirjoittaja Asteli Ma Tammi 04, 2010 7:15 pm

Hei, Wicca, sama ongelma minullakin, hiukset lähtee, mutta.... minun leikkauksesta on kulunut jo yli 3 vuotta (9/2006) ja hiukset lähtee vasta nyt. Olen käynyt täydelliset kliiniset tutkimukset, eikä vitamiineissa ja hivenaineissa ole puutetta. Ainoa muutos jonka olen tehnyt ravinnossa ennen hiusten lähtöä on proteiinien tyypit. Leikkauksen jälkeen söin säntillisesti purkeista kaikki vitamiinit, hivenaineet ja muut tarvitsemani lisäravinteet, proteiinit söin etupäässä säännöllisesti "patukoina", eli lisäravintovalmisteina, joissa on runsaasti proteiineja. Päätin ryhtyä syömään normaalia ruokaa ja saada proteiinit siitä. 1,5 kk sitten alkoi hiukset roimasti lähteä. Ravintomuutoksen tein keväällä -09. Päätelmäkseni jää, että palaan proteiinivalmisteisiin. Koko laihdutus on mennyt hienosti kohdallani. Kokonaissaldo on -87 kg lähtöpainoni ennen leikkausta 155kg.
Nyt olen normaalin kokoinen, mutta tämä hiusasia sapettaa jonkin verran. Leikkauksen jälkeen söin säännöllisesti 3 x pvä 3 dl aterian ja 4 x pvä välipalan lähinnä proteiinivalmisteita, Danoneactimeliä, jukurttia tai jotain muuta pientä. Olen voinut todella hyvin. Ei pahoinvointeja, oksenteluja tai muutakaan häikkää. 2 vuotta kävin säännöllisesti 3-5 kertaa vkossa kuntosalilla, nyt satunnaisesti ja liikun enemmän nykyisin monipuolisemmin.
Toivottavasti tästä on joillekin kanssaihmisille apua edes vähän.
Toivotan onnea ja paljon rohkeutta ja sitkeyttä kaikille leikkaukseen meneville ja sitä toivoville. Elämäni paras päästös ja uusi elämä.
Ystävällisesti Asteli

Asteli

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 70
Registration date : 04.01.2010

http://www.valkoinennorsu.com

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Tammi 04, 2010 10:56 pm

Kiitos jutustasi Very Happy
Kysyisin vielä niistä roikku nahkoista...onko sulle ollut mitään apua salilla käymisestä??
mua kauhistuttaa jo etukäteen kuinka villin näköinen sitä sitten on kun joka paikka roikkuu Shocked
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja sinizii Ti Tammi 05, 2010 1:02 am

Mulla on hiustenlähtö lakannut jo aikoja sitten, tai siis palannut normaalitasolle, ja nyt kasvaa jo uutta haiventa pudonneiden tilalle cheers . On kyllä huippua. Tosin nekin on aika mielenkiintoisen näköiset nyt etenki ku on pakkasia ja hiukset on sähköiset ja ne sitten tykkää alituiseen töröttää, mutta olen niin iloinen siitä, että ne kasvaa että eipä tuo mitään haittaa. Siinähän töröttävät.Smile

Nahkojen roikkuminen huolettaa muakin, tosin jos ne nyt sillai olis että saa vaatteiden alle piiloon ni roikkukoot. Vaikka kivointa tietty olis, että ei paljon roikkuis, etenkää esim jaloissa ja käsissä. Puhumattakaan kasvoista... Shocked Mut yritän uskotella itselleni että niin ei käy. Tietty vois netistä kaivaa jotain karseita pelottelu kuvia pahimmasta mahdollisesta ja sitten ahdistua.. Wink
sinizii
sinizii

Viesti kirjoittaja Asteli Ti Tammi 05, 2010 1:47 am

Minulla roikkui tosi paljon vatsa ja reidet, mutta pääsin korjausleikkaukseen Töölön Plastiikalle ja tänä keväänä vatsasta leikattiin 2,5 kg nahkaa pois ja nyt ei sitten roiku enää eikä tarvitse tunkea mihinkään liiveihin jne. Käytin kiinteyttäviä voiteita ja geelejä ahkerasti (tarkoitaa joka päivä) sekä bodywrap hoitoja sekä kiinteyttävää akupunktiohoito eikä muualtakaan roiku mitenkään, vaikka jo melko vanha akka. Käytän ko. hoitoja säännöllisesti edelleen. Olen kauneus- ja hoitoalalla itse, joten konstit ovat lähellä ja tuttuja.
Nykyistä habitustani voi käydä tsekkaamassa www.valkoinennorsu.com sivulla / henkilökunta. Entinen minäni löytyy harrastussivultani www.hassuhattukauppa.com / miten hatut syntyvät. Minä siinä tuunaan niitä 155kg:sena. Luulis että roikkuu, vaan ei roiku kun olen tehnyt kaikkeni. Punttisalia, käärehoitoja, voiteita, seerumeja jotka toimii.
Enkä ole katunut vähääkään, sillä ne on tosiaan toiminut hyvin. Smile

Asteli

Viesti kirjoittaja matami Ti Tammi 05, 2010 1:51 am

No vau mikä muutos Shocked näytät valtavasti nuoremmallekkin ja tosi kauniille Smile

matami

Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 18.08.2009

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Tammi 05, 2010 2:56 am

WAUUUUUUUUUUUU Very Happy
Siis kertakaikkiaan ihana,mahtava,fantastinen muutos...siis hu hu en löydä edes sanoja...voi eiii..tosi hienoa cheers
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Tammi 05, 2010 2:59 am

Sinzii..sama mullakin,et jos pysyvät vaatteiden alla hyvin piilossa eikä niistä nahkoista tuu muuten mitään haittaa esim,tulehduksia...niin ei se silloin niin kamalasti haittaa..tietty olishan se hienoo kehdata mennä uimahallille tai rannalle tämän lopun elämän ajan hymyssä suin häpeilemättä itseään Cool
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Tammi 05, 2010 3:00 am

No niin tääkin meni sitte njonnekkin ihan väärään paikkaan koko viesti Neutral
tigertytto
tigertytto

Viesti kirjoittaja sinizii Ti Tammi 05, 2010 11:35 pm

No mut löysin sen kuitenkin.Smile
sinizii
sinizii

Viesti kirjoittaja Asteli Ke Tammi 06, 2010 7:04 am

Kiitos kommenteista. Työ jatkuu koko ajan, ei siinä valmiiksi tule, mutta se palkitsee. On kiva kun ei tarvitse hävetä enää ja piiloutua katseilta. Uskon että me kaikki pystymme siihen, jos ei yksin niin sakilla ainakin. Tsemppiä jokaiselle omassa urakassa. Hyvää ja tuloksekasta vuotta 2010 jokaiselle! Tukekaa toisianne edelleen! Minulta saa vinkkejä kiinteytymiseen kotikonstein ja hoitolahoidoin. Kysy sähköpostilla

Asteli

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Tammi 06, 2010 6:26 pm

Heips Astelli.
Mitä toi bodywrap hoito tarkoittaa?niinkuin käytännössä...miten se tehdään?ja miten jotkut kääreet voi kiinteyttää?laitetaanko niihin jotain voiteita? Wink
tigertytto
tigertytto

APUA!!!! tukka lähtee Empty hiukset lähtee minullakin

Viesti kirjoittaja Asteli Su Tammi 31, 2010 4:17 am

Minulla on hiukset alkanut lähteä n. 3 kk sitten, ja yllätyin siitä kovasti, koska olen voinut leikkauksen jälkeen todella hyvin muuten. Leikkaus syyskuussa 2006, joten aika pitkään on mennyt ennen hiusongelmaa. Luin teidän mietteitä ja aloin tutkailla, mitä muutoksia olen itse tehnyt ennen hiusongelmani alkua. Viime kesänä lopetin proteiinivalmisteiden käytön. Olin käyttänyt niitä koko leikkauksen jälkeisen ajan, kunnes painioni oli normaali. En ole lihonut takaisin ja voin muuten hyvin. Paino putosi 1. vuoden aikana 50 kg ja 2. vuoden aikana 20 kg, 3. vuoden aikana 10 kg. Lähtöpainoni oli 159kg. Laihduin leikkausta odotellesa 10 kg. Normaalipainoisena olo tuntuu ihanalta. Paras päätös elämässäni, leikkaus. Nyt syön taas heraproteiiniä.

Asteli

Viesti kirjoittaja Tepa43 Su Tammi 31, 2010 2:54 pm

Upeeta Asteli!!!!!!!!!!!!!!!

Tsemppiiiiiiiiiiiiii kaikille!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja sannikki Ti Helmi 09, 2010 5:23 am

neljä kuukautta leikkauksesta ja tukka lähtee....aapua.Minulla vielä pitkät hiukset, itkua väänsin.Leikkauksen jälkeen paino pudonnut 16kg ja yht.24kg.Mielestäni olen voinut hyvin,ai niin mistäs noita proteiineja olette ostaneet?
Onnea kaikille, jospa tää tästä
s Shocked

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009

Viesti kirjoittaja Kimby Ti Helmi 09, 2010 8:50 am

Wellmaxilta Ateneuminkujalta Helsingistä tai netistä:

http://wellmax.fi/catalog/product_info.php?cPath=27&products_id=230

Aika ällöä tavaraa, mutta vedän silti mitan päivässä (25g proteiinia). Vaihtoehtoisesti olen juonnut pois vanhoja Nutriletin suklaapirtelöitä joissa on proteiinia 12g/pussi eli aika runsaasti niissäkin. Kala/lihapulla/muussilla mikroateriassa on 24g protskuja ja itse syön yhden sellaisen päivässä.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009

Viesti kirjoittaja sannikki Ti Helmi 09, 2010 2:59 pm

Kiitos kimby vinkistä ja linkistä, tilasinkin tuota tuotetta jo ja muistin että onhan minullakin yksi paketti vielä suklaa nutrilettia.Voikohan koko tukka lähteä, tosi kamalaa, ei auta sitten kun mennä peruukkikauppaan.Toivon kuiteskin että edes vähän jäisi tallelle.
T:S

sannikki

Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: