Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Posteljooni toi mielenkiintoista postia...

+2
Tepa43
Mama XXL
6 posters

Siirry alas

Posteljooni toi mielenkiintoista postia... Empty Posteljooni toi mielenkiintoista postia...

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Marras 03, 2009 9:08 pm

Heissan,tosiaan sain yllättävän kirjeen jossa oli LEIKKAUSPÄIVÄ joka on jo 7.12.09 Tyksissä Smile .Olen vähän hämmentynyt sen takia kun tähystyksessä arvioitiin,että leikkaus olisi vasta tammi-helmikuulla.Mutta positiivinen "yllätys"tämä kyllä oli Very Happy ,onneksi olen jo vähän nutraillutkin että on kroppa jo tottunut pussiruokintaan.Eihän ne mitään herkkua ole,mutta kyllä tämän ajan kestää hammasta purren,kun tietää että tämä on vihonviimeinen laihdutus näillä tuotteilla.Toivottavasti. Suspect Tsemppiä kaikille tasapuolisesti. flower
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Posteljooni toi mielenkiintoista postia... Empty Vs: Posteljooni toi mielenkiintoista postia...

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Marras 03, 2009 9:56 pm

Onnee Mama xxl!
Mullekki sanottiin että voi mennä ens kevääseen....mut onneksi 15.12. on mulla ohi!
Sä voit kertoo mulle mimmosta oli ...oothan jo konkari! Smile

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Posteljooni toi mielenkiintoista postia... Empty Vs: Posteljooni toi mielenkiintoista postia...

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Marras 03, 2009 10:29 pm

Kiitos Tepa 43,olen sitten viikon sua vanhempi "uudessa elämässä" joulukuussa,kunhan tuo pig röhkyflunssa ei pistä suunnitelmia uusiksi meille tai kenellekkään muullekkaan Evil or Very Mad
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Marras 03, 2009 11:27 pm

Onnea onnea paljon onnea mama XXL Very Happy
Voi kunpa mullakin koittaisi tuo päivä milloin kerrotaan se SE päivä Rolling Eyes
19.11 mulla on joku gastro lääkäri mut ei sittenkään viel se tähystys(olin käsittänyt väärin,kun luulin tähystykseksi).
MITÄ TUOLLA LÄÄKÄRIN KÄYNNILLÄ TAPAHTUU?Mahtaako siitä olla vielä kovin pitkä matka leikkauspöydälle?Olen menossa Tyksiin.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Marras 03, 2009 11:53 pm

Hei Tigertyttö,itse kävin heinäkuussa gastro-kirurgin juttusilla Tyksissä siellä punnittiin paino,pituus ja paino-indeksi ja juteltiin leikkausmuodoista ja laihdutuksesta yleensä.Ja kysyttiin alustavasti haluaako osallistua siihen tutkimukseen,jossa arvotaan leikkausmuoto sleeve vaiko GBP...ja nyt ollaan sitten tässä vaiheessa,että tiedän leikkausajankohdan. Laughing Toivottavasti saat jotakin arviota silloin 19pvä,milloin leikkaus olisi ajankohtainen flower
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja ritu Ke Marras 04, 2009 12:37 am

Onnittelut Mamma XXL tuosta kirjeestä tämänvuoden linnanjuhlat menee sitten sulla jännittäissä seuraavanpäivän toimenpidettä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Marras 04, 2009 12:39 am

Mama ja muut ootteko ottanu pig rokotteen?

T:tepa43
Tepa43
Tepa43

Viesti kirjoittaja ritu Ke Marras 04, 2009 12:43 am

Empä ole ottanut ja tuskin otankaan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja imppa Ke Marras 04, 2009 12:51 am

Onneksi olkoon mama xxl
Imppa

imppa

Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 25.09.2009

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ke Marras 04, 2009 1:02 am

Ritu,niinhän se on saattaa olla perhosia vatsassa jonkin verran Laughing Tepa 43 harkinnassa on tuo rokotus,kun mulla on tuo D2 muuten en ehkä ottaisi Rolling Eyes aiotko Tepa itse ottaa tuon rokotuksen?Ja kiitos kaikille onnitteluista flower aivan ihania ihmisiä olette lol!
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Marras 04, 2009 3:14 pm

En tiedä otanko............huomenna on eka rterapeutti kattoo ny mitä mieltä hän on...............kyl ottaa päähän jos homma siirtyy tän lentsun takia!
Evil or Very Mad
Tepa43
Tepa43

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Marras 04, 2009 4:52 pm

Mulla tää mieli vaihtelee jatkuvasti rokotuksen suhteeen...otan en ota otan jne...harmittaa kun jatkuvasti ihmiset puhuu/kirjoittaa rokotteesta niin erilaisia juttuja...tiedä sit mihin uskoa ja mikä olis parasta Rolling Eyes
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ke Marras 04, 2009 8:38 pm

Tuosta rokotusasiasta vielä,itsekin täällä pähkäilen että ottaisiko vaiko ei tuon rokotuksen kun tuo mediakin "suoltaa"lähes päivittäin jotain negatiivista asiasta.Viimeisin näistä oli se että vaikka ottaisikin rokotuksen,voi siltikin sairastua tuhon röhkyflunssaan.Koska rokotus tarvitsee 2viikkoa aikaa,että vasta-aineet ehtivät muodostua eli jos saa tartunnan näiden 2viikon aikana,on rokotus ollut sitten tavallaan turha.Ja näyttää siltä että rokotusohjelma on auttamattomasti myöhässä,kokoajan uusia tartuntatapauksia ympäri Suomenmaata... Evil or Very Mad
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja Marsa Su Marras 08, 2009 6:17 pm

Minulle GBP Tyksissä 3.11. ja hienosti meni. Myt olen kotona toista päivää toipumassa ja uutta syömissysteemiä opettelemassa. Vielä olen ainakin tosi tyytyväinen. Sairaalassa paino ensin nousi, mutta nyt on jo lähtenyt laskusuuntaan Very Happy
Sikainfluenssarokotuksen otin muutama päivä ennen leikkausta. Soitin ensin Tyksiin ja kyselin, kannattaako ottaa. He ehdottomasti suosittelivat, jos vaan siihen on mahdollisuus.
Osasto 216:n henkilökunta oli tosi mukavaa porukkaa. Kova kiire siellä oli, mutta aina he jaksoivat hymyillä ja vastailla kysymyksiin. Usein kyllä huomasin itse tietäväni jopa enemmän joistain asioista, just esim. syömisestä...kiitos sen, että olen paljon käynyt täällä lukemassa ihmisten kokemuksia.
Nyt odotan innolla, että vähän vielä toivun ja sitten lähden liikkeelle ja toivottavasti elämä hymyilee!
Tsemppiä sinulle, Mama XXL ja muille leikkaukseen menijöille!!
Marsa

Marsa

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 16.08.2009

Viesti kirjoittaja Mama XXL Su Marras 08, 2009 8:35 pm

Hei Marsa,kiitos tsempeistä,on kiva kuulla että osastolla on mukavia ihmisiä sinne olen itsekin menossa sitten joulukuussa.Toipumisia ja onnea "uuteen elämään". flower
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa