ONKO LEIKKAUKSELLA IKÄRAJAA??
5 posters
Sivu 1 / 1
ONKO LEIKKAUKSELLA IKÄRAJAA??
Eli kyselen ihan äitiäni ajatellen että mahdetaankohan 56 vuotiaita leikata?
Hänellä on monia liitännäissairauksia...mm.jonkun asteen sokeritauti,sydänvikaa,astmaa ja jalat ihan sökönä..kävely on useasti sellaista vaappumista
Hänellä on monia liitännäissairauksia...mm.jonkun asteen sokeritauti,sydänvikaa,astmaa ja jalat ihan sökönä..kävely on useasti sellaista vaappumista
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: ONKO LEIKKAUKSELLA IKÄRAJAA??
tietämykseni mukaan , 60 yleisin ikäraja mutta varmasti poikkeuskia aina tehdään , yksilöiden mukaan.
ala rajasta en takuuseen mene , muistan jostain 16 tahi 18 olevan , varmasti taas poikkeuksia siellä pässäkin.
ala rajasta en takuuseen mene , muistan jostain 16 tahi 18 olevan , varmasti taas poikkeuksia siellä pässäkin.
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Hei Tigertyttö!Kyllä 56v leikataan.Olen itse 55v ja minut leikattiin peijaksessa 1.9.09. Kaikki mennyt oikein hyvin , paino laskenut n.30kg mukaanlaskettuna ennen leikk. pudotettu paino.Minullakin nivelrikkoa molemmissa polvissa ja kyllähän liikkuminen on nyt paljon helpompaa ja helpottuu kun paino vielä tästäkin laskee.Minulle tehtiin sleeve leikkaus.Kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen.
sinny- Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009
Kuopiossa (ja näin myös Jyväskylässä) kuulemma 60 on ikärajana jos ei sitten ole niin paljon sairauksia että katsotaan että leikkaus on vielä kannattava.
matami- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 18.08.2009
Peijaksessa oli viime viikolla kämppäkaverina 62-vuotias jolle tehtiin GBP.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa