Kielteinen päätös
Kielteinen päätös
Tuo ei voi pitää paikkaansa, ettei TK lääkäri voi tehdä lähetettä Minulla teki lähetteen TK lääkäri tällä pääkaupunkialueella ja lähete hyväksyttiin ja aika sis.polille tulossa. Minulla on normi lihavuuteen liittyvät sairaudet diabetes, kohonneet kolestrolit, ja verenpainetauti ja paha nivelrikko jaloissa, lääkitys tietty näihin kaikkiin. Arvelen niiden vaikuttavan asiaa sen lisäksi, että BMI on n.42.
Kokeillut olen kaikkea laihdutukseen liittyvää ryhmässä ja yksin. Välillä laihtunutkin kymmeniä kiloja ja paino tullut korkojen kanssa takaisin Siltikin vaikka lähete hyväksytty ja pyydetty sis.polille tutkimuksiin niin leikkauspäätöstä ei ole tehty. Jännittääkin miten monta mutkaa voi vielä tulla matkaan Tosi iloinen olen kyllä lähetteen hyväksymisestä ja elän toivossa, että pääsisin leikkaukseen........
Kokeillut olen kaikkea laihdutukseen liittyvää ryhmässä ja yksin. Välillä laihtunutkin kymmeniä kiloja ja paino tullut korkojen kanssa takaisin Siltikin vaikka lähete hyväksytty ja pyydetty sis.polille tutkimuksiin niin leikkauspäätöstä ei ole tehty. Jännittääkin miten monta mutkaa voi vielä tulla matkaan Tosi iloinen olen kyllä lähetteen hyväksymisestä ja elän toivossa, että pääsisin leikkaukseen........
pullukka- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 65
Registration date : 24.09.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa