Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ihosta ja lääkärikäynnistä?

Siirry alas

Ihosta ja lääkärikäynnistä? Empty Ihosta ja lääkärikäynnistä?

Viesti kirjoittaja Sofia40 Su Maalis 25, 2018 12:00 am

Moikka! 😊

Olen täällä uusi ja taipaleen alussa.
Toki olen itsekseni jojoillut monella keinolla monta vuotta, että josko tästä tulisi vihdoin se onnistumistarina! 🙏
Olin ekassa ravintoterapeutin tapaamisessa juuri ja aloitin välittömästi 4vkon eneilyn, tänään siis toista päivää mennään. 7% pitäisi saada pois ja luulenkin tuon 4vk olevan turhankin pitkä aika, kyllähän nämä päälimmäiset tippuu nopsaan. Toivottavasti. Kuvittelisin ainakin. Tupakka pitäisi myös jättää ja ajattelinkin odottaa ketoosi-tilan päälle ja sitten.. Tosin minulla on ensi viikolla sisätautilekurin vastaanotto ja ois kiva mennä sinne jo lopettaneena - niinpä pohdinkin jos saisin jätettyä röökailun jo tähän päivään.

Mitä siellä lääkärissä tapahtuu? Onko tämä edelleen leikkuriin soveltuvuuden syynäystä? Ultrat sun muut toimenpiteet tulee varmaan kuitenkin erikseen? (Verikokeissa, sydänfilmissä ja glukoosikokeessa kävin jo ennen rt:n aikaa.)

40-45kilon pudottaneet: Onko iho miten pysynyt mukana, vai onko jäänyt löysää? Toivon varovaisesti, ettei roikko-ihoa jäisi tuollaisesta pudotuksesta vielä... 👀

Kiitos jo etukäteen, oli mahtavaa löytää tämä mesta täynnä vertaiskohtaloita ja tietoja! ♥️❤️♥️

Sofia40

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 24.03.2018

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihosta ja lääkärikäynnistä? Empty Vs: Ihosta ja lääkärikäynnistä?

Viesti kirjoittaja Sofia40 Ma Huhti 23, 2018 5:08 am

Heippa taas! Loppupunnitus huomenna. En ole saanut yhtään päivää oltua tupakoimatta. 😰
Pussikuurilla paino putosi tarvittavan määrän kahdessa viikossa, enkä olekaan sen koommin pelkillä pusseilla ollut, koska en uskalla laihtua liikaa ja pusseista tulee paha olo. Evätäänköhän mun leikkuri kun en ole saanut tupakkaa pois. On mahdotonta olla syömättä ja lopettaa tupakka samaan aikaan!
Testataankohan ketoosi ja tupakoimattomuus jotenkin?

Sofia40

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 24.03.2018

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa