Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Äimän käkenä???

4 posters

Siirry alas

Äimän käkenä??? Empty Äimän käkenä???

Viesti kirjoittaja Sanni Su Huhti 09, 2017 2:21 pm

En ymmärrä mitä tapahtuu? Olen enellä 7. päivä menossa. Paino ei ole tippunut grammaakaan. Ei yhtään. Nuttrilet tuotteet on käytössä ja lisäksi sallitut kuten tomaatti ja proteiinilisä. Kaikki on tehty juuri kuten pitää.
En ymmärrä miten näin voi olla, apu ja neuvot kovasti tarpeen.

Sanni

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Kainuu
Registration date : 27.03.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Äimän käkenä??? Empty Vs: Äimän käkenä???

Viesti kirjoittaja Optimisti Ma Huhti 10, 2017 5:36 pm

Hei Sanni! Sinun kannattaa jatkaa vaan sitkeästi ja noudattaa ene-ohjeistusta. Olethan muistanut juoda noin kaksi litraa päivässä? Olen itse 10 viikon eneryhmässä ja ryhmässä oli muutamia joilla vaaka ei liikahtanutkaan alussa, mutta sitkeästi he vain jatkoivat ja tuloksia on tullut Smile Jos olet ennen ene-kuurin alkua jo laihduttanut niin voi olla, että kropallasi menee vähän aikaa sopeutua ja se ikään kuin panttaa kaloreita, mutta jatka sitkeästi projektiasi eteenpäin. Vaikka vaaka ei liikahtaisikaan niin huomaat kyllä katoavat sentit vaatteita kokeillessasi. Yksi neuvo vielä - kannattaa käydä vain kerran viikossa punnitsemassa itsesi, sillä paino voi heitellä päivän aikanakin jonkin verran. Tsemmpiä projektillesi!

Optimisti

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Porvoo
Registration date : 09.03.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Äimän käkenä??? Empty Vs: Äimän käkenä???

Viesti kirjoittaja Sanni Ti Huhti 11, 2017 12:50 am

Olen juonut, sen olen laskenut . Housun kaulus on väljentynyt kyllä, mutta kai se pitäisi kiloina näkyä😉 olen pitänyt tiukasti kiinni ohjeesta, ehkä tässä on joku viive👍

Sanni

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Kainuu
Registration date : 27.03.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Äimän käkenä??? Empty Vs: Äimän käkenä???

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Huhti 12, 2017 11:26 pm

Juu se paino ei automaattisesti laske. Lisäksi enen tarkoitushan ei ole poistaa rasvaa vyötäröltä vaan sisäelinten ympäriltä ja kun enellä ollaan niin se varmasti myös sen tekee vaikkei kiloissa näkyisikään. Smile Ei huolta, kyllä se siitä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Äimän käkenä??? Empty Vs: Äimän käkenä???

Viesti kirjoittaja Ujo tyttö Ti Toukokuu 23, 2017 9:04 pm

Olet ilmeisesti nimestä päätellen nainen. Minä en uskaltautunut eilen enkä tänään vaa'alle koska menkoista tulee lisää painoa pari kiloa ja suolan runsaammasta käytöstä kolme kiloa. Paino voi siis vaihdella viisikin kiloa ihan hormonien ja suolan syömisen vuoksi. Kannattaa googlettaa swoosh-effect myös.

Ujo tyttö

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 23.05.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Äimän käkenä??? Empty Vs: Äimän käkenä???

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa