Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nipazu esittäytyy!

+4
kummisetä
Norsu
hylje
Nipazu
8 posters

Siirry alas

Nipazu esittäytyy! Empty Nipazu esittäytyy!

Viesti kirjoittaja Nipazu La Syys 19, 2009 12:02 am

Hei vaan palstailijat! Olen 43-vuotias nainen Lahdesta ja olen menossa Ovaskalle Pulssiin yksityisesti leikattavaksi 19.10. Olen jo pitemmän aikaa taustaillut täällä ja seurannut elämäntarinoitanne. Suurenmoiselta on tuntunut se, etten ole yksin kiloineni ja niistä johtuvine ongelmineni, vaan on todella muitakin, joita samat asiat vaivaavat. Yksityisen puolen valitsin siksi, että julkinen puoli tuntui turhan pitkältä prosessilta Päksissä.
Eneilyn aloitin tiistaina ja jotain motiivista kai kertoo sekin, että mömmöt ovat menneet kivuttomasti alas ja mitään hirmuisia mielitekoja ei ole ollut. Oikeastaan olen siitä itsekin ihmeissäni. Mutta niin kai se on, että kun päämäärä on kirkkaana edessäpäin, on sitä kohti helpompi taapertaa.
Oma BMI:ni on reippaasti yli 50, leikkaukselta odotan eniten sitä, että saan nakata diabetes- ja verenpainelääkkeeni narikkaan ja jaksan taas liikkua paremmin. Ei muuta kun sitä kohti... ; D. Ja muuten leikkaus pelottaa aivan tajuttomasti mutta olen varma, että lopputulos on sen "väärtti".

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Nipazu

Nipazu

Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Nipazu esittäytyy! Empty Vs: Nipazu esittäytyy!

Viesti kirjoittaja hylje Su Syys 20, 2009 5:40 pm

Tervetuloa foomrumlle onnea eneilyyn ja leikkaukseen,,
Jari niin osaava ja kokenut jo, et elä suotta pelkää, vaikka tuskin sanat siinä auttaa, kuin muissakaan peloissa.
tsemppiä!!!
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja Norsu Su Syys 20, 2009 6:27 pm

Tervetuloa Nipazu mukaan ja onnittelut tulossa olevasta operaatiosta! Ollaanko sulle tekemässä sleeve vai gbp leikkaus?

Tsemppiä eneilyyn!
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Viesti kirjoittaja Nipazu Ma Syys 21, 2009 8:29 pm

Kiitos kannustuksesta, sleevehän minulle tehdään. Jotakin lähtöpainosta kai kertoo se, että ekalla viikolla nutraamalla lähti 4,5 kg! ; D

Nipazu

Nipazu

Viesti kirjoittaja kummisetä Ti Syys 22, 2009 12:25 am

Tervetuloa mukaan!

Mulla on sleeve-leikkaus edessä 1.10 ja painoa olen tässä pudotellut eneilemällä muutaman viikon. Kesän alusta olen painoa pudotellut sellaiset 15kg. Tulevana torstaina alkaa sitten loiva lasku tavalliseen ruokaan jotta saadaan kaikki arvot kuntoon ennen leikkausta.
Peijaksesta sai tulotarkastuksessa mielestäni hyvät ohjeet leikkaukseen valmistautumiseen, joten leikkauksen aiheuttama jännityskin on pienentynyt. Toisaalta sanotaan että tieto lisää tuskaa, mutta mulle ainakin kävi toisinpäin.

Tsemppiä, Wink

Kummisetä
kummisetä
kummisetä

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 57
Registration date : 16.05.2009

Viesti kirjoittaja Matias Ti Syys 22, 2009 1:30 am

Onnea vaan Nipazulle! Kävin 17.09 kirurgianpolilla sisätautilääkärin puheilla. Ouluun on kuulemma jonoa noin 1,5 vuotta.Painoa pitäisi pudottaa....
Kävin myös diabeteshoitajalla, sokeritasapainoa seurataan nyt tarkemmin.Pitkä on odotus.... Smile ison massun kanssa. Tytärkin tuumasi, että isi sulla on rantapallo mahassa..... bounce bounce
Matias
Matias

Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009

Viesti kirjoittaja Tirlittan Ti Syys 22, 2009 4:09 am

Odotan innolla leikkauskuulumisiasi Nipazu, koska sinne Ovaskallehan Pulssiin olen menossa minäkin, tosin vasta marraskuussa!

Tirlittan

Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009

Viesti kirjoittaja Nipazu Ti Syys 22, 2009 5:00 pm

Kuulumisia tulee, takaan sen. Itselleni on ollut niin valtava vertaistuki lukea muiden tarinoita, että koetan omalta osaltani kantaa korteni kekoon.
Mukava kuulla Tirlittan että tulet Jarin hoteisiin myös!

Nipazu

Nipazu

Viesti kirjoittaja Annelie Ke Syys 23, 2009 12:18 am

Terve Nipazu minunkin puolestani.Olin leikkauksessa 15.9 TYKSissä ja siellä oli myös Ovaska kumppaneineen.

Annelie

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 19.08.2009

Viesti kirjoittaja mammamuumi Ke Syys 23, 2009 1:29 am

Tervetuloa Nipazu!
Minullakin on leikkaus edessä 19.10. samoin yksityisellä puolella mutta täällä Helsingissä.

mammamuumi

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009

Viesti kirjoittaja Nipazu Ke Syys 23, 2009 6:29 pm

Ai kun kiva, Mammamuumi, voimme sitten vertailla olotilojamme leikkauksen jälkeen! ; D
Miten Annelie painosi on lähtenyt leikkauksen jälkeen putoamaan? Tehtiinkö sinulle sleeve vai gpb?

Nipazu

Viesti kirjoittaja Annelie Ke Syys 23, 2009 10:32 pm

Terve, gpb tehtiin.Ja tosiaan leikkauksesta on reilu viikko. Paino on lähtenyt putoamaan. Kun menin sairaalaan, painoin 98 kg. Olin puolen vuoden aikana pudottanut 12 kiloa. Neljä kiloa meni eneilyn aikana. Sairaalassa paino oli 102 kg.Tietysti olin turvoksissa ja olen edelleenkin, mutta nyt painan 96 kg. Tänään on helpompi päivä kuin eilen oli.

Annelie

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 19.08.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa