Nipazu esittäytyy!
+4
kummisetä
Norsu
hylje
Nipazu
8 posters
Nipazu esittäytyy!
Hei vaan palstailijat! Olen 43-vuotias nainen Lahdesta ja olen menossa Ovaskalle Pulssiin yksityisesti leikattavaksi 19.10. Olen jo pitemmän aikaa taustaillut täällä ja seurannut elämäntarinoitanne. Suurenmoiselta on tuntunut se, etten ole yksin kiloineni ja niistä johtuvine ongelmineni, vaan on todella muitakin, joita samat asiat vaivaavat. Yksityisen puolen valitsin siksi, että julkinen puoli tuntui turhan pitkältä prosessilta Päksissä.
Eneilyn aloitin tiistaina ja jotain motiivista kai kertoo sekin, että mömmöt ovat menneet kivuttomasti alas ja mitään hirmuisia mielitekoja ei ole ollut. Oikeastaan olen siitä itsekin ihmeissäni. Mutta niin kai se on, että kun päämäärä on kirkkaana edessäpäin, on sitä kohti helpompi taapertaa.
Oma BMI:ni on reippaasti yli 50, leikkaukselta odotan eniten sitä, että saan nakata diabetes- ja verenpainelääkkeeni narikkaan ja jaksan taas liikkua paremmin. Ei muuta kun sitä kohti... ; D. Ja muuten leikkaus pelottaa aivan tajuttomasti mutta olen varma, että lopputulos on sen "väärtti".
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Nipazu
Eneilyn aloitin tiistaina ja jotain motiivista kai kertoo sekin, että mömmöt ovat menneet kivuttomasti alas ja mitään hirmuisia mielitekoja ei ole ollut. Oikeastaan olen siitä itsekin ihmeissäni. Mutta niin kai se on, että kun päämäärä on kirkkaana edessäpäin, on sitä kohti helpompi taapertaa.
Oma BMI:ni on reippaasti yli 50, leikkaukselta odotan eniten sitä, että saan nakata diabetes- ja verenpainelääkkeeni narikkaan ja jaksan taas liikkua paremmin. Ei muuta kun sitä kohti... ; D. Ja muuten leikkaus pelottaa aivan tajuttomasti mutta olen varma, että lopputulos on sen "väärtti".
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Nipazu
Nipazu- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009
Vs: Nipazu esittäytyy!
Tervetuloa foomrumlle onnea eneilyyn ja leikkaukseen,,
Jari niin osaava ja kokenut jo, et elä suotta pelkää, vaikka tuskin sanat siinä auttaa, kuin muissakaan peloissa.
tsemppiä!!!
Jari niin osaava ja kokenut jo, et elä suotta pelkää, vaikka tuskin sanat siinä auttaa, kuin muissakaan peloissa.
tsemppiä!!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Tervetuloa Nipazu mukaan ja onnittelut tulossa olevasta operaatiosta! Ollaanko sulle tekemässä sleeve vai gbp leikkaus?
Tsemppiä eneilyyn!
Tsemppiä eneilyyn!
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
Kiitos kannustuksesta, sleevehän minulle tehdään. Jotakin lähtöpainosta kai kertoo se, että ekalla viikolla nutraamalla lähti 4,5 kg! ; D
Nipazu
Nipazu
Tervetuloa mukaan!
Mulla on sleeve-leikkaus edessä 1.10 ja painoa olen tässä pudotellut eneilemällä muutaman viikon. Kesän alusta olen painoa pudotellut sellaiset 15kg. Tulevana torstaina alkaa sitten loiva lasku tavalliseen ruokaan jotta saadaan kaikki arvot kuntoon ennen leikkausta.
Peijaksesta sai tulotarkastuksessa mielestäni hyvät ohjeet leikkaukseen valmistautumiseen, joten leikkauksen aiheuttama jännityskin on pienentynyt. Toisaalta sanotaan että tieto lisää tuskaa, mutta mulle ainakin kävi toisinpäin.
Tsemppiä,
Kummisetä
Mulla on sleeve-leikkaus edessä 1.10 ja painoa olen tässä pudotellut eneilemällä muutaman viikon. Kesän alusta olen painoa pudotellut sellaiset 15kg. Tulevana torstaina alkaa sitten loiva lasku tavalliseen ruokaan jotta saadaan kaikki arvot kuntoon ennen leikkausta.
Peijaksesta sai tulotarkastuksessa mielestäni hyvät ohjeet leikkaukseen valmistautumiseen, joten leikkauksen aiheuttama jännityskin on pienentynyt. Toisaalta sanotaan että tieto lisää tuskaa, mutta mulle ainakin kävi toisinpäin.
Tsemppiä,
Kummisetä
kummisetä- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 57
Registration date : 16.05.2009
Onnea vaan Nipazulle! Kävin 17.09 kirurgianpolilla sisätautilääkärin puheilla. Ouluun on kuulemma jonoa noin 1,5 vuotta.Painoa pitäisi pudottaa....
Kävin myös diabeteshoitajalla, sokeritasapainoa seurataan nyt tarkemmin.Pitkä on odotus.... ison massun kanssa. Tytärkin tuumasi, että isi sulla on rantapallo mahassa.....
Kävin myös diabeteshoitajalla, sokeritasapainoa seurataan nyt tarkemmin.Pitkä on odotus.... ison massun kanssa. Tytärkin tuumasi, että isi sulla on rantapallo mahassa.....
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Odotan innolla leikkauskuulumisiasi Nipazu, koska sinne Ovaskallehan Pulssiin olen menossa minäkin, tosin vasta marraskuussa!
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Kuulumisia tulee, takaan sen. Itselleni on ollut niin valtava vertaistuki lukea muiden tarinoita, että koetan omalta osaltani kantaa korteni kekoon.
Mukava kuulla Tirlittan että tulet Jarin hoteisiin myös!
Nipazu
Mukava kuulla Tirlittan että tulet Jarin hoteisiin myös!
Nipazu
Terve Nipazu minunkin puolestani.Olin leikkauksessa 15.9 TYKSissä ja siellä oli myös Ovaska kumppaneineen.
Annelie- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 19.08.2009
Tervetuloa Nipazu!
Minullakin on leikkaus edessä 19.10. samoin yksityisellä puolella mutta täällä Helsingissä.
Minullakin on leikkaus edessä 19.10. samoin yksityisellä puolella mutta täällä Helsingissä.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
Ai kun kiva, Mammamuumi, voimme sitten vertailla olotilojamme leikkauksen jälkeen! ; D
Miten Annelie painosi on lähtenyt leikkauksen jälkeen putoamaan? Tehtiinkö sinulle sleeve vai gpb?
Miten Annelie painosi on lähtenyt leikkauksen jälkeen putoamaan? Tehtiinkö sinulle sleeve vai gpb?
Terve, gpb tehtiin.Ja tosiaan leikkauksesta on reilu viikko. Paino on lähtenyt putoamaan. Kun menin sairaalaan, painoin 98 kg. Olin puolen vuoden aikana pudottanut 12 kiloa. Neljä kiloa meni eneilyn aikana. Sairaalassa paino oli 102 kg.Tietysti olin turvoksissa ja olen edelleenkin, mutta nyt painan 96 kg. Tänään on helpompi päivä kuin eilen oli.
Annelie- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 19.08.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa