Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

+2
HyeeNa!
Annniina
6 posters

Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Toukokuu 10, 2016 8:23 pm

Heips, aloitin uuden aiheen, jotta kaikki 'vanhatkin' huomaisivat Smile
Sain sairaalasta läpyskän, jolla voisi pyytää ravintolasta puolikasta annosta puoleen hintaan. Ootteko leikatut käyttäneet sitä? Millainen on ravintoloiden suhtautuminen moiseen?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Toukokuu 10, 2016 9:49 pm

Sain kans sellasen läpyskän, mutta harvemmin sitä tulee käytettyä. Nykyään on niin helppo kun jokapaikasta saa syömättä jääneet ruuat mukaan. Razz Enkä juuri ulkona syö. Mutta aina välillä olen sitä korttia näytellyt. Tosi harva paikka antaa ostaa lastenannoksen, antavat ennemmin alennusta jotain -10% Razz
vinkkinä uusille, fb:ssä on myös salainen ryhmä leikatuille (tai no, useampikin) jonne on myös tehty tiedosto jonne on koottu kaupunkikohtaisesti paikkoja joista ollaan alennuksia tai lastenannoksia saatu. Smile
Ryhmän kriteeri on niinkin tiukka että prosessin on oltava käynnissä, eli mielenkiinto asiaan ei vielä riitä. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Toukokuu 13, 2016 10:10 pm

No höh, oishan se pitänyt arvata että noin huonosti sillä kortilla saa hyötyä...

Onko tuo FB-ryhmä todellakin salainen missä sä Hyeena olet? Nimittäin Facebookissa löytyy näköjään monta ryhmää ja ne jotka mä löysin niin keskusteluja ei näe, mutta osallistujien kuvat näkyy nimineen päivineen scratch

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja emmiliini Su Toukokuu 15, 2016 1:07 am

Aijaa, se kortti olikin sitten ihan turhan päivänen kapistus Sad En minäkään työkseni ulkona käy syömässä, ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Ja tosta facebookki ryhmästä kuulin jo varmaan vuosi sitten mutta ikinä en lähtenyt siihen liittymään .. taisin sillon unohtaa koko homman.
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Toukokuu 15, 2016 1:45 pm

On se oikeasti ihan salainen-salainen. Ei näy itse ryhmää eikä sen jäseniä hakutoiminnolla. Toki jos sen kortin saa niin sitä kannattaa säilyttää mukanaan, se on varsin näppärä esim. akuuteilla sairaalakeikoilla, jos jotain sattuu. Lukee sekä suomeksi että englanniksi pieni tiivistelmä siitä että henkilölle on tehty tämmönen leikkaus.
Kuten sanoin, itse en ole kovin ahkerasti sitä käyttänyt mutta on se aina mukana. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Toukokuu 29, 2016 3:10 pm

Leikkauksesta nyt 2 v 2 kk. En ole koskaan käyttänyt korttiani, olen ajatellut asian niin että tärkeintä että saan syötyä hyvää ruokaa, en niin että saan määrällisesti ruokaa niin paljon että sen kilohinta täsmää.. Lisäksi yleensä olen lapsen kanssa ollut liikkeellä, joten tilaan meille yhteisen annoksen. Otan myös ravintolasta mukaan doggy bagin tai sitten ihan vaan jätän..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja chrissy Ti Heinä 12, 2016 2:52 pm

mä sain kans sen kortin mutta en enää tiedä missä se on:D

eli en näytä sitä, enkä odota et ravintolat lähtis puolikkaita annoksia tekemään. Alkupaloja tilailen tai sitten annoksia ja syön se mitä syön ja loput jää.

mä oon tässä ihmetellyt kun ihmiset suuttuu kovasti jos ravintola ei korttia näyttämällä suostu tekemään puolikkaita annoksia. Shocked Okei lastenlistalta tilaamisoikeus olis iha jees mutta yli 2v menty ilmanki niin kylä pärjää tästä edespäin.

chrissy

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : lahti
Registration date : 27.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja MariaKaarina Ti Elo 23, 2016 12:06 am

Hyvä tietää! Voihan etukäteen selvittää ravintolasta, että mikä siellä on käytäntö - ja valitsee sitten ruokapaikan kuka milläkin kriteereillä. En haluaisi jättää puolta annosta, joten dogbag on myös hyvä vaihtoehto.
MariaKaarina
MariaKaarina

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 28.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja emmiliini Ti Elo 23, 2016 12:45 am

Mä en oo kyllä pahemmin käyny syömässä ulkona mutta sen mitä olen olen tilannut joko lasten annoksen, minkä olen saanut ihan ilman mitään kyselyitä, alkupaloja tai sitten juurikin jättämällä osan syömättä ja otan loput joko mukaan tai muut seurueestani pistelee poskeensa Very Happy
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla? Empty Vs: Lihavuusleikattujen alennus ruoka-annoksista kortilla?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa