Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ravintola ilta

+4
V.Hepo
sleeve
hylje
Matias
8 posters

Siirry alas

Ravintola ilta Empty Ravintola ilta

Viesti kirjoittaja Matias Ti Syys 15, 2009 12:18 am

Niin minkälaista se tulee olemaan joskus .... Ruokailu ravintolassa....lastenannos... Mitenkä mausteet....Entäs olut,viini ja drinkit, voiko enää nauttia alkoholia?
Matias
Matias

Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ravintola ilta Empty Vs: Ravintola ilta

Viesti kirjoittaja hylje Ti Syys 15, 2009 1:56 pm

hyvin yksilöllisiä mitä täältä lukea saanut ovat mitä voi syödä juoda leikkauksen jälkeen,
yleisesti kai nämä yleiset säännöt kaikki mikä voi mahdollisesti ärsyttää vatsaa kannattaa välttää, lempeitä ruokia vähemmän mausteita suolaa.
ja osahan ei mitään makeaa ees tee mieli saati et vois syödä, alkoholilla kai sama piirre ei tee mieli eikä voi juodakkan kuin hyvin vähän.
mutt kuin sanottu varmasti hyvin yksilöllisiä mit voi syödä juoda leikkauksen jälkeen.
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja sleeve Ti Syys 15, 2009 3:16 pm

heippa hei... ravintolassa tilaan alkuruoka-annoksen ja hyvin piissaa Very Happy
pelottaa vaan, kun työn puolesta joudun joskus kokousillallisille ja alku-pää-ja jälkiruoka tarjotaan...huh huh on vaan kieltäydyttävä ja keksittävä joku super selitys.

sleeve

Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009

Viesti kirjoittaja V.Hepo Ti Syys 15, 2009 6:31 pm

Mä ainakin vaan maistan kaikkea..ja sanon että voi..ei oikeen mun makuun. Oon niin nirso ruokailija muutenkin, että oon opetellu ton etten olis niin epäkohtelias tai tarvis selitellä sen kummemmin. Niin ja siis en oo ollu leikkauksessa. Mutta näin mä oon hoitanu työn ja harrastusten puitteissa olleet kekkerit aina.
Nirso mikä nirso.. Twisted Evil
V.Hepo
V.Hepo

Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 07.08.2009

Viesti kirjoittaja Norsu Ti Syys 15, 2009 10:24 pm

Kuule Sleeve, vetoat vaan ettet terveydellisistä söistä voi syödä isoja annoksia niin et valehtele eikä kukaan uskalla kysy miksi...
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008

Viesti kirjoittaja haaho Ti Syys 15, 2009 11:40 pm

Olen seurannut jo vuosia hyvin hoikkaa ystävätärtäni näillä työpaikan kekkereillä. Hän käyttää ruokailuun suurin piirtein saman ajan kuin muutkin mutta palottelee ruokaa ja siirtelee sitä lautasella. Aina välillä joku haarukallinen menee suuhunkin, mutta loppujen viimeksi aina yli puolet menee takaisin keittiöön. Kukaan ei koskaan kysy asiasta, enkä usko, että sitä on kukaan muu huomannutkaan. Luulen, että se tunne, että pitäisi syödä aina kiltisti kaikki, vaikka ei olisi niin nälkään, on sisään rakennettu juttu. Todennäköisesti me itse teemme tästä syömisestä niin tärkeän asian. Monet pitävät seurustelua ja ilmapiiriä tärkeämpänä, kuin se mitä ja kuinka paljon kukin syö.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja muotovalio Ke Syys 16, 2009 9:04 pm

Minä olen seuralaisilleni kertonut syyn vähään syömiseeni ihan suoraan, ei tässä leikkauksessa mitään hävettävää tai salattavaa ole. Muille, kuten tarjoilija, en ole katsonut tarpeelliseksi selittää mitään, minähän sen laskuni maksan joten syön sen verran kuin syön. Tilaan aikuisten annoksia koska lastenannoksissa ei ole mausteita tai makua ja menun tarjonta useimmissa ravintoloissa on kerta kaikkiaan surkea, jopa lapsille.
Mukavasti on ravintolaillat ja illanistujaiset menneet, alkoa en ole pystynyt käyttämään koska se aiheuttaa pahoinvointia mutta olenpa ennekin osannut pitää hauskaa ilman sitä joten ei vaivaa ollenkaan.
Mausteet menevät edelleen samoin kuin aikaisemmin, pidän todella maustetusta ja tulisesta ruoasta enkä ole tässä mitään ongelmaa huomannut.
Mutta toisenlaisiakin tarinoita näillä sivuilla on ollut joten yksilöllisiä eroja on aina ja miten mahdollisesti aloittajan kohdalla käy, sitähän eri kukaan tiedä etukäteen.

muotovalio

Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 05.08.2009

Viesti kirjoittaja onnellinen To Syys 17, 2009 12:57 am

Me ollaan läydetty ravintola käyneille ratkaisuksi että tilataan vain yksi annos mieheni kanssa ja pyydetään lisä lautanen. eivät ole sen enempää kyselleet ajattelevat varmaankin että toi muja on dieetillä.

BMI on nyt 35, 6 ennen leikkausta oli 45 joten olaan sitten vain enää ylilihavia eikä enää sairaaloisen lihavia milloinkahan normaali lihavia tai ihanne painoisia montako kuukautta tai vuotta menee????????

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa