Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Maha tauti ja sen jälkiseuraukset

2 posters

Siirry alas

Maha tauti ja sen jälkiseuraukset Empty Maha tauti ja sen jälkiseuraukset

Viesti kirjoittaja satu La Huhti 02, 2016 6:36 pm

Minulla oli kaksiviikkoa sitten Vatsatauti, ensin tuli korkea kuume sitten oksensin mutta leikatusta mahsta ei tullut mitään ulos joten oksensin aikani tyhjää lopulta se helpotti kun kuume laski ja jäljellä oli ripuli ja sekin loppui niin sen jälkeen on syöminen ollut vaikeaa, heti syönnin jälkeen tuntuu kuin joku pukkaisi puukkoa mahaan kipu on sietämätön sitten alkaa pään särky tulee huono olo ja tämän kaiken vuoksi ei enään tee mieli syödä jakun syön lopulta nälkääni etes vähän niin heti kohta makaan sohvalla kippurassa ja hoen itselleni että kannattiko syödä mun elämä ei nyt oo kivaa
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Maha tauti ja sen jälkiseuraukset Empty Vs: Maha tauti ja sen jälkiseuraukset

Viesti kirjoittaja hellu Ti Huhti 05, 2016 2:55 am

Voi Satu. Suosittelisin kääntymään lääkärin juttusille ettei ole mitään pahempaa. Minulla oli pari viikkoa sitten myös vatsatauti. Minut on sleeve-leikattu. Taudin jälkeen pari kolme päivää kramppasi vatsa syönnin jälkeen ja jouduin makoilemaan. Söin pari päivää vain pieniä annoksia juotavaa jogurttia ja laihaa keittoa sekä join lämmintä vettä. Onneksi hellitti. Toivon jaksamista.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Maha tauti ja sen jälkiseuraukset Empty Vs: Maha tauti ja sen jälkiseuraukset

Viesti kirjoittaja satu Su Helmi 05, 2017 2:09 am

minulla on ollut jo monet kerrat oksennus tauti se on aivan kamalaa kun oksennus krampit tulee mutta mahasta ei tuu mitään ulos se on vain pakko sitten kestää se muutama tunti sitten pääsee nukkumaan sen jälkeen sit toinen pää laulaa ja yleensä paino tippuu kovasti
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Maha tauti ja sen jälkiseuraukset Empty Vs: Maha tauti ja sen jälkiseuraukset

Viesti kirjoittaja satu Su Helmi 05, 2017 2:11 am

veden juonti on tuskaa yhäkin se kipu veden juonnin jälkeen vie petiin pitää huutaa kun sattuu niin kauheasti lääkärin mielestä pitäisi juoda pienempiä annoksi no se on kokeiltu ei auttanut juon huoneen lämpöistä ei auta ainoastaan kahvi ei satu vaan kuka saattaisi niin lämmintä vettä juua
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Maha tauti ja sen jälkiseuraukset Empty Vs: Maha tauti ja sen jälkiseuraukset

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa