Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Voiko osan leikkauskustannuksista saada työterveyden piikkiin (yrittäjänä)?

2 posters

Siirry alas

Voiko osan leikkauskustannuksista saada työterveyden piikkiin (yrittäjänä)? Empty Voiko osan leikkauskustannuksista saada työterveyden piikkiin (yrittäjänä)?

Viesti kirjoittaja Minttu2015 Pe Elo 28, 2015 7:18 pm

Hei, olen lueskellut tätä palstaa jo pitemmän aikaa ja nyt olen menossa leikkaukseen yksityiselle. Kevennysjakso on menossa.

Olisin tiedustellut, onko teillä kellään kokemusta, voiko osaa leikkauskustannuksista saada työterveyden piikkiin, kun olen yksityisyrittäjä.
En siis suinkaan ajatellut koko summaa, vaan osaa siitä.

Oma työterveysasemani ei tee leikkauksia, joten onko tämä mahdollista, kun menen toisen työterveysfirman leikkaukseen Terveystalolle.
Minulla ei ole sairasvakuutusta aiheen tiimoilta.

Esittäydyn myöhemmin tarkemmin oman tarinani kanssa.

Minttu2015

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 27.08.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Voiko osan leikkauskustannuksista saada työterveyden piikkiin (yrittäjänä)? Empty Vs: Voiko osan leikkauskustannuksista saada työterveyden piikkiin (yrittäjänä)?

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Syys 02, 2015 2:46 pm

EN ole kuullut että onnistuisi. Ne jotka ovat työelämässä, ovat saaneet joitain tutkimuksia työterveydestä, mutta leikkaus on suoritettu kunnallisella.
Ja taas jotka ovat menneet ykstyiselle, niin eivät ole saaneet mitään työterveydestä, joten epäilen, että tuskin yrittäjäkään saa.
Harva on myöskään saanut nykyaikaisilla sairausvakuutuksilla leikkauksesta mitään korvauksia. Ainoastaan ne joilla on ollut vanhemman mallisia vakuutuksia ilman rajoitteita.

Itse kävin juurikin rahan takia leikkauksessa Tallinnassa, koska se oli puolet halvempi kuin Suomessa yksityisellä.

Tsemppiä
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa