Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

3 posters

Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Elo 17, 2015 2:40 pm

moikka.
Heti alkuun nyt sanon, että tiedän että osa ihmisistä mut saattaa tunnistaa, mut toivon että tämä asia ei silti leviä mihinkään, koska tästä ei tiedä muut kuin minä ja mieheni, pakko kuitenkin kysellä ja kirjoittaa aiheesta, jos sattuisi niin hyvin että jollakulla olisi kokemusta aiheesta.

Eli... soittelin muuan viikko takaperin aikaa sterilisaatioon, ja huomattiin että mulla on papa viimeksi otettu nuorimmaisen syntymän jälkeen, no sillekin varattiin oma aikansa....
papassa viimeksi ollut löydös luokka2. tästä mua kuitenki moni kaverikin rauhotteli, että ku oon synnyttäny vasta, niin voi muutokset johtua siitäkin, ja tähän tuudittauduin.
uutta aikaa ei kuulunu, ja itekki sen unohin ja itehän mun ois pitäny seurata sitä puolvuosittain.
Nyt sitten sain uutisia O.O Papilloomaviruksen aiheuttamia muutoksia (tämä on kuulema ollut jo viimeksi ... miksi mulle ei mainittu papillooma eli kondyloomasta)
muutos luokkaa 2. ei ole parantunut itsestään niinkuin 2 vuodessa useimmilla paranee.
syövän riskit on siis olemassa... tai sitä syövän esiastetta kai tämä jo tarkoittaakin...

lihavuus nostaa kohdunkaulan syövän riskiä myös...
mutta tuo virus ja sen aiheuttamien vaurioiden parantaminen yms. onko ne este leikkaukselle?
vai voiko ne kiihdyttää leikkausta?

tässä on oltu aika shokissa minä sekä mies. tämä tuli ihan puuntakaa.
voinko tästä kysellä jostain sisätautilääkäriltä? vai nauraako ne mut pihalle jos meen soitteleen?
gynelle tms laitettu lähetettä, että mitä tehdään....
mutta tämän leikkauksen osalta oon vähä mietteliäänä että miten käy.
ku sanoin tälle lekurille joka tuloksista soitti, että joo olin aikeissa et haluan sterilisaation...nii hän vähä naureskellen tuumi et puhutaan siitä sitte ku tulee se aika... (siis mulle varattu aika sille sitä varten) affraid confused No
en tiiä mistään muusta mitään kuin päässä takoo vaan se sana syöpä, leikkauksen menetys.... mun haaveet tais mennä siinä sitte Sad Crying or Very sad No
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Vs: Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ma Elo 17, 2015 2:42 pm

kiihdyttää= aikaistutta... ei ajatus kule :'D
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Vs: Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ke Elo 19, 2015 2:02 pm

tais olla näin ettei oo kokemusta kellään, tai sitte tää oli vaa typerä alotus -.-
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Vs: Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja trintilla Ke Elo 19, 2015 6:41 pm

Ei ole typeriä aloituksia.
Mutta muista että monet ei käy täällä kuin ehkä kerran viikossa, niin vastaukssissa saattaa kestää.
En osaa juuri sinun tilanteestasi sanoa, mutta muutaman vuoden palstaa seuranneena, niin monill aon ollut ties mitä vaivaa ja leikkausta, ja ani harvoin ne on loppupeleissä vaikuttanut lihavuusleikkaukseen pääsyyn. SIirtänyt ehkä joskus, mutta ei tietääkseni estänyt kokonaan...
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Vs: Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Elo 21, 2015 5:53 am

En ole asiantuntija, mutta en millään jaksa uskoa, että asiaan vaikuttaa. Ne muutokset käsittääkseni hoidetaan sellaisella sähkösilmukkahoidolla, ainakin minulle tehtiin se puoli vuotta leikkaukseni jälkeen. Minulla ei tosin ollut vielä sitä syövän esiastettakaan vaan jotain muuta HPV.n aiheuttamia muutoksia.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Vs: Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Ti Elo 25, 2015 4:35 pm

joo, siis HPV:n aiheuttamia muutoksia ja se joku muutos luokka oli nyt LSIL kun aijemmin ollut asc-su (tai jotain Very Happy )
mä oon puhunu tästä serkkutytönki kans jolla on myös näitä poistettu aika ajoin, en siis ookkaan vielä kuolemassa :'D phuuuuuh. kiitos vastauksista, mä olin vaan niin shokissa tästä ettei ajatus kulkenu ollenkaan niinku järkevästi. Smile
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia.... Empty Vs: Mitäköhän mulle ny käy, shokki uutisia....

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa