Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.
3 posters
Sivu 1 / 1
Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.
Kiinnostuneille, New England Journal of Medicinessä julkaistiin tutkimus, jonka perusteella pistettävä diabeteslääke glp1-analogi toimii ei-diabeetikoilla painonpudotuksessa elämäntapahoidon rinnalla. Osalla lihavuuskirurgiaa korvaamaan? Kts. tiedettakotoa.blogspot.fi .
Tiedettä kotoa- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 14.07.2015
Vs: Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.
En uskaltais kokeilla. Mulla annettiin joskus vuosia sitten jotain diabetes2:n tarkoitettua lääkettä (suun kautta otettavaa) kuukautishäiriöihin ja ensi alkuun kaikki oli ihan ok, laihduin jopa. Sitten alkoi ihan hirveät verensokeriheittelyt ja kun kysyin gyneltä mitä mulle on tapahtumassa niin hän sitten myönsi että ei diabeetikoille saattaa tulla insuliiniyliherkkyys tai joku vastaava jos käyttää lääkkeitä jotka on tarkoitettu diabeetikoille. Lääke vaihdettiin samantien mutta sittemmin mulla todettiin insuliiniresistenssi jonka kanssa edelleen kamppailen.
Lellukka- Viestien lukumäärä : 226
Registration date : 19.12.2014
Vs: Tutkimusta lääkehoidosta ja leikkauksestakin.
En tiedä ei-diabeetikoista mutta just oli viikonloppuna puhetta mun kakkostyypin diabetestä sairastavan enoni kanssa, että hänellä oli aloitettu nyt tuo pistoshoito. Kehui kovasti, tulee kuulemma kylläisyyden tunne aiemmin. Oli laihtunut nyt useita kiloja kun aiemmin on ollut kovi tiukassa kilot.
Vesinokkaeläin- Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa