Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TUTKIMUSKUTSU 05/2014 jälkeen leikatuille

Siirry alas

TUTKIMUSKUTSU 05/2014 jälkeen leikatuille  Empty TUTKIMUSKUTSU 05/2014 jälkeen leikatuille

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ke Huhti 22, 2015 7:29 pm

Hei.

Tämä on TUTKIMUSKUTSU noin 1 v. sisällä lihavuusleikatuille.

Etsin haastateltavia lihavuusleikkausta käsittelevään pro gradu-tutkimukseeni.
Teen lopputyötä Jyväskylän yliopistossa. Minulle on tehty lihavuusleikkaus (gbp 10/2013) ja leikkauksen jälkeen olen halunnut tutkia lihavuusleikkaukseen hakeutumisen prosessia kuluttajatutkimuksen näkökulmasta.

Haluaisitko osallistua tutkimukseen? Lähetä minulle tällä foorumilla yksityisviesti mieluiten 30.4. mennessä.

Tarvitsen tutkimusta varten n. 10-15 haastateltavaa, joiden leikkauksesta on mielellään kulunut alle 12 kk. Haastateltavat saisivat mielellään olla eri puolelta Suomea, naisia ja miehiä, eri ikäisiä ja eri tahoilla leikattuja (julkinen, yksityinen, myös Virossa leikatut). Haastateltava valitaan kiinnostuksen ilmoittaneiden joukosta siten, että mukaan tulisi mahdollisimman erilaisella taustalla olevia henkilöitä.

Haastattelut suoritetaan touko-kesäkuussa yhteisesti sovittuna ajankohtana. Haastateltavien henkilöllisyys suojataan yliopiston eettisten ohjeiden mukaisesti.

ystävällisin terveisin ja etukäteen avusta kiittäen,
Tuplanainen
Smile
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa