Jaan Kirss Vaasa
2 posters
Jaan Kirss Vaasa
Hei!
Onko täällä ketään jonka olisi kirurgi Jaan Kirss leikannut?
Onko täällä ketään jonka olisi kirurgi Jaan Kirss leikannut?
Bullariina- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 22.10.2014
Vs: Jaan Kirss Vaasa
HEI! On Kirss hyvä lääkäri. Minut leikattiin Seinäjoella. Olin hänen "työstettävänä" kohta 2 vuotta sitten ja tulos oli odotettu. Eipä nyt ylimäärääräisä juttele, mutta työnsä osaa. Kaikkinensa 30 kg leikkauksesta lukien lähti, tätä ennen vajaa 10 kg enellä ja 10 itse, joten 50 kg kevyempänä nykyään kuljen kuin reilu 2 vuotta sitten. Tuli hassu tunne, kun en hetkeen aikaan ole tällä palstalla käynyt. Silloin, kun asia oli minulle ajankohtainen, luin tätä palstaa tosi ahkeraa. Mutta nyt, kun voi sanoa, että projekti alkaa tulla pääätökseen, niin eipä asiaa enää murehdi. Odottelen tässä aikaa 2v kontrolliin, silloin lääkäri päättää vielä lähetteestä vatsaroikkojen leikkaukseen. Mutta luottavaisin mielin voit Kirssin luo mennä!
Pooh- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 29.03.2013
Kiitos vastauksestasi tehdäänkö Seinäjoella myös roikkoleikkauksia? Minut piti leikata Seinäjoella mutta pyysin siirtoa Vaasaan, kun tuntu ettei Seinäjoella menny asiat yhtään eteenpäin..
Bullariina- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 22.10.2014
HEI! Oletan, että Seinäjoella myös roikot leikataan. Minulla meni 6 kk ensimmäisestä sisätautilääkärin tapaamisesta leikkauspäivään, joten en voi moittia lainkaan Seinäjoen toimintaa. Toki onhan Seinäjoellla leikkausmäärät pienempiä kuin Vaasassa ja sinänsä rutiinit voi olla erilaiset kuin isommassa paikassa.
Pooh- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 29.03.2013
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa