Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Paras päätös ikinä.

4 posters

Siirry alas

Paras päätös ikinä. Empty Paras päätös ikinä.

Viesti kirjoittaja pajunkissa Pe Maalis 20, 2015 6:48 pm

Leikkauksestani(vatsalaukun ohitus)on nyt tasan 2vkoa ja 3 päivää ja toipuminen sujunut hyvin. Energiaa piisaa ja kävelylenkit maistuu,uimaan en ole vielä uskaltanut mennä vaikka kaikki kuusi tähystysaukkoa parantuneet täysin. Veden juonti sujuu..noin 2-3 litraa pvä jota olen siis aina ennenkin jo usean vuoden nauttinut joten vesi on minulle vanha tuttu. Ruokailut sujuu jotenkuten,keskityn proteiinin saantiin ja kuituihin,keitän välillä ruispuuron ja itse teen erilaisia kasvissosekeittoja joista saa myös kuitua. Kovin kiinteää ruokaa en ole paljoa maistellut,yhden näkkileivän söin kunnon margariinikerroksella jotta saan rasvoja,myös puuroon sujautan rasvalisän. Painoa pudonnut leikkausaamun 99.9 tähän aamuun 93.4kg. Taidan hyvinkin pian olla painossa joka alkaa kahdeksikolla. Tämä on ollut elämäni paras päätös,etenkin kun olen kantanut ylipainoa 2vuotiaasta asti jota myös aina tuolta asti tutkittu ja ihmetelty. Koen olevani hyvin onnekas kun pääsin leikkaukseen vaikka mitään liitännäissairauksia ei vielä ollut,päinvastoin kaikki arvot aina huippuluokkaa..mutta lapsesta saakka kannettu ylipaino riitti syyksi ja toki lukuisat jopa 50kg pudotus aiemmin.

pajunkissa

Viestien lukumäärä : 35
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras päätös ikinä. Empty Vs: Paras päätös ikinä.

Viesti kirjoittaja Tyyne La Maalis 21, 2015 1:36 am

Paljon onnea onnistuneet leikkauksen + ja jo nyt paljon painonpudotuksen johdosta; mahtavaa Very Happy . Olen myös itse kärsinyt ylipainosta jo alakoulusta lähtien, ja kokenut siihen liittyvän kiusaamisen ym., jotka kaikki me tällä palstalla ilman sen suurempia selityksiä tiedämme. Toivon sydämeni pohjasta, että pääset normaalipainoon ensimmäistä kertaa elämässäsi! Kirjoittele kuulumisiasi miten jatkossa menee, oma ohitusleikkaukseni pitäisi olla parin viikon kuluttua.

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras päätös ikinä. Empty Vs: Paras päätös ikinä.

Viesti kirjoittaja Sanni Su Huhti 02, 2017 2:22 pm

Olen itse myös niitä joilla ei liitännäissairauksia vielä ole ja ei varmaan tulekaan kun leikataan. Lääkäri sanoi että ihanteellinen potilas, ovat varmaan hyvillään kun päästään näin ennaltaehkäisevästi leikkaamaan kun sukurasitukset on kovat. Maaliskuussa tehty päätös leikata, ja nyt odottelua. Syksylle taitaa mennä mutta sekin on äkkiä.

Sanni

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Kainuu
Registration date : 27.03.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras päätös ikinä. Empty Vs: Paras päätös ikinä.

Viesti kirjoittaja petraisa To Huhti 20, 2017 4:51 pm

Sanni, tsemppiä. Äkkiä se aika menee. Ja kohta huomaat ENEn olevan ohi. Ja leikkauspöydällä olevasi. Very Happy Very Happy Very Happy
petraisa
petraisa

Viestien lukumäärä : 118
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 27.01.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Paras päätös ikinä. Empty Vs: Paras päätös ikinä.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa