Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ystäväni omituinen suhtautuminen

3 posters

Siirry alas

Ystäväni omituinen suhtautuminen Empty Ystäväni omituinen suhtautuminen

Viesti kirjoittaja mirakoo To Maalis 19, 2015 5:52 pm

Ystävälleni on tehty ohitusleikkaus muutama vuosi sitten ja hän laihtui 60kg, paino on nyt 80kg (165cm) Oman tieni aloitin reilu
vuosi sitten tähän leikkaukseen ja nyt alkaa asiat etenemään hyvällä vauhdilla, toivon, että kaikki labrat ym. tulee olemaan
ok, ettei löytyisi esteitä. Sisätautilääkärin kanssa juteltu ja hän kysyi mikä mulla olisi oma tavoitepaino. Sanoin että 70-75kg,
ei yhtään vähempää. Olen nyt 103kg ja 160cm. Lääkärin mielestä erittäin realistinen tavoite. Ystävättäreni mielestä täysin
epärealistinen tavoite Shocked. Siis mitä? En ainakaan itse usko, että olisi. Miten saisin muuten painon pysähtymään siihen 70
kiloon, etten laihtuisi liikaa? Ja onko täällä henkilöitä, joilla suunnilleen samat mitat kun mulla, paljonko on paino pudonnut?

mirakoo

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Helsink i
Registration date : 06.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Ystäväni omituinen suhtautuminen Empty Vs: Ystäväni omituinen suhtautuminen

Viesti kirjoittaja trintilla To Maalis 19, 2015 9:40 pm

Hop

Minä 160cm, leikkaukseen hakeutuessa olin 104kg, leikkausaamuna 94kg. Minun tavoitteeni on ollut n. 65kg. Leikkauksen (sleeve) jälkeisen vuoden aikana painoni putosi alimmillaan 68kg, mutta on nyt tullu ylös viitisen kiloa, ja nousee jos en liiku.

Se ei varmasti ole ongelma, että laihtuisi liikaa, sitä ei kannata murehtia. Kyllä se elimistö siitä pitää huolen. Suurempi ongelma on ne viimeisten 5-10kg pudottaminen (ainakin minun mielestäni). Ja varsinkin jos on ollut kovin isokokoinen, niin sitä painoa on hankala suhteuttaa, kun se ylimääräinen löysä ihokin tuo oman lisänsä kaikkeen.

Minusta sinulla on erittäin reliastiset tavoitteet. Ja pelkkä paino ei kerro koko totuutta, vaatekoko, terveys yms. kannattaa ottaa huomioon tavoitteissaan.

Tsemppiä Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ystäväni omituinen suhtautuminen Empty Vs: Ystäväni omituinen suhtautuminen

Viesti kirjoittaja Marsapoffu Pe Maalis 20, 2015 1:02 am

Elä kuuntele kuules sellaisia "Lannistajia" pidä oma unelma tavoitteestasi, se että joku muu ei kykene, ei tarkoita sitä että sinä et kykenisi. Näytä mistä "kana pissii" Wink
Marsapoffu
Marsapoffu

Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 42
Paikkakunta : Pyhäntä
Registration date : 18.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Ystäväni omituinen suhtautuminen Empty Vs: Ystäväni omituinen suhtautuminen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa