Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pettynyt ja lannistunut

2 posters

Siirry alas

Pettynyt ja lannistunut Empty Pettynyt ja lannistunut

Viesti kirjoittaja pullukka70 To Maalis 05, 2015 8:27 pm

hei vaan, ravintoterapeutilla tuli käytyä. Meninki ihan positiivisin mielin mutta lähtiessä itku pääs Crying or Very sad Marraskuussa oli sairaanhoitajan ja lääkärin kanssa puhetta että leikkaus olisi kevään aikana. Ravintoterapeutti kuitenkin sanoi että voi mennä yli kesän Twisted Evil . painoa ei ole tullut lisää mutta ei ole laskenutkaan, seuraava aika huhtikuun puolessavälissä josko silloin oltaisi viisaampia * ravintoterapeutin * mukaan. No toivossahan on hyvä elää, mutta kyllä nyt on niin surkimus ja pettynyt olo Crying or Very sad

pullukka70

Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 53
Paikkakunta : lahti
Registration date : 16.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Pettynyt ja lannistunut Empty Vs: Pettynyt ja lannistunut

Viesti kirjoittaja Tyyne Su Maalis 08, 2015 11:49 pm

Ymmärrän hyvin pettymyksesi; ihme vetkuttelua julkisella puolella. Jos kerran sut on todettu leikkaukseen soveltuvaksi niin leikkaisivat sitten. Tämä ylipainoasia on niin kokonaisvaltainen juttu ihmisen elämässä, ja suoraan sanottuna haittaa kaikin puolin elämästä normaalin nauttimisen, osallistumisen erilaisiin asioihin jne. Olen itse menossa kolmen viikon kuluttua Tallinnaan ohitusleikkaukseen. Olen ollut ainoastaan Helsingissä kirurgin konsultaatiossa kerran, mitään kokeita ei ole vielä tehty. Pelkäänkin nyt, että Tallinassa tehtävissä kokeissa ilmenee jotain (helicobakteeri tms.), joka estää leikkauksen. Kauhulla ajattelen miten sen jaksan kestää jos ei leikatakaan. Ei tietenkään pitäisi maalailla piruja seinälle mutta uskon leikkaukseen vasta kun se on tehty. Ymmärrän erittäin hyvin miltä sinusta tuntuu kun itsekin olen niin hermostunut, etten oikein mihinkään kykene keskittymään. Voimia ja jaksamista meille molemmille, ja uskotaan, että kaikki päättyy onnellisesti molemmilla. T.Tyyne

Tyyne

Viestien lukumäärä : 163
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 18.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa