Pähkähulluja päähänpistoja
4 posters
Sivu 1 / 1
Pähkähulluja päähänpistoja
MÄ sain taas loistavan idean. SITTEN KUN olen normaalipainoinen, ja jaksan ruhoni kannatella köysien ja käsien varassa, niin kokeilen kiipeilyä. Kalliosellaista, ei sentään vuori
Onko muut saaneet "loistavia päähänpistoja" uusista harrastuksista tms kunhan saa urakkaa suoritettua pienemmäksi, eli maha ei ole esteenä
Onko muut saaneet "loistavia päähänpistoja" uusista harrastuksista tms kunhan saa urakkaa suoritettua pienemmäksi, eli maha ei ole esteenä
MatamiMimmi- Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 17.02.2014
Vs: Pähkähulluja päähänpistoja
Jep... Juurikin kiipeily.. sitten haluaisin opetella sukeltamaan (kun voisin jopa mahtua sukelluspukuun). Kuntosali, ryhmäliikunta (kun vihdoin jaksaa)...
Ei päähänpisto sinällään, mutta ostin erilaisen moottoripyörän kun ei enää maha ollut tiellä ja pystyi toisenlaista paremmin ajamaan
Ei päähänpisto sinällään, mutta ostin erilaisen moottoripyörän kun ei enää maha ollut tiellä ja pystyi toisenlaista paremmin ajamaan
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Ai niin sukellus Mä olen snorklannut, ja itse sukellus saattaa tulla kuvioon kun kehtaa vetää ne puvut päälle
Mitähän vielä... Ratsastuksen aloitan uudelleen sitten myös.
Ja mä haluaisin muuttumisleikkiin....
Mitähän vielä... Ratsastuksen aloitan uudelleen sitten myös.
Ja mä haluaisin muuttumisleikkiin....
Laihdutuksesta on sukelluksessa se hyöty ettei tarvitse enää 20 kg lyijyä mukaan Rasva kelluu, lihakset ei. Oli todella ihmeellinen kokemus kun tajusin ekaa kertaa uimahallissa uidessa että minähän en enää kellu jos puhallan keuhkot tyhjäksi. Nykyään siis painun pohjaan keuhkot tyhjänän ja kellun jos keuhkot on täynnä ilmaa. Rasvaprosentti on juuri sopiva
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
No siksikös mä en ole osannutkaan sukeltaa
Mie haaveilen hulahooppauksesta ja tankotanssista.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Hula.... MIKÄ avaa vähän
Mulla onki aika vaatimattomat nuo tavoitteet... paitsi se vuoren rinnettä kiipeäminen
Noh, en itsekään välttämättä edes halua opetella heitteleen sitä noin vauhdilla kuin rachael tuossa videossa, haluan vaan oppia lähinnä vitkuttamaan sitä rinkulaa kaikilla ruumiinosillani sulavasti ja yhdistellä sitä musiikkiin. tuo video on ehkä vähän liian groovaava jopa mun makuun.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa