meilahteen
3 posters
Sivu 1 / 1
meilahteen
Olen parin viikon päästä menossa meilahteen ekaan haastatteluun; mitä ne siellä silloin kyselevät ja milloin siitä saa tietää, että pääseekö leikkausjonoon??
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Vs: meilahteen
Oletko jo ollut ENED ryhmässä? Minut ainakin ohjattiin ensin siihen, kun olin ensin kertonut oman painonpudotus/lisäys historian, sukurasitteet yms.
Minä jännitin ensimmäistä lääkärikäyntiä niin paljon, että meinasi itku päästä, mutta lääkäri ymmärsi tilanteen ja oli todella mukava. Jälkeenpäin itketti sitten se, että hän oli ensimmäinen ihminen joka oikeasti ymmärsi minun tuskan ja vaikeuden hallita painoani.
Nyt olen siis käynyt jo lääkärillä uudemman kerran ja menossa leikkausta edeltäviin tutkimuksiin. Tuo tilaisuus ei oikeastaan ollut edes haastattelu, vaan todettin vain, että tämä on seuraava osa tällä retkellä. Lääkäri varmisteli, että minullla ei ole ahmimis tms juttuja. Samalla sain esittää mieleeni tulleita kysymyksiä itse lekkauksesta.
Minä jännitin ensimmäistä lääkärikäyntiä niin paljon, että meinasi itku päästä, mutta lääkäri ymmärsi tilanteen ja oli todella mukava. Jälkeenpäin itketti sitten se, että hän oli ensimmäinen ihminen joka oikeasti ymmärsi minun tuskan ja vaikeuden hallita painoani.
Nyt olen siis käynyt jo lääkärillä uudemman kerran ja menossa leikkausta edeltäviin tutkimuksiin. Tuo tilaisuus ei oikeastaan ollut edes haastattelu, vaan todettin vain, että tämä on seuraava osa tällä retkellä. Lääkäri varmisteli, että minullla ei ole ahmimis tms juttuja. Samalla sain esittää mieleeni tulleita kysymyksiä itse lekkauksesta.
Terhikki- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2009
mikä on ened ryhmä?
AnnikaK- Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010
ene tarkoittaa erittäin niukkaenergistä diettiä, eli 800kcal/vrk
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Sivu 1 / 1