Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mustikka2015 esittäytyy

+2
HelmiNainen
Valopää
6 posters

Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mustikka2015 Su Joulu 21, 2014 10:17 pm

Lämmintä joulunaikaa kaikille!!! santa
Olen 26-vuotias hoitsu Turusta ja menossa vatsalaukun ohitusleikkaukseen tammikuun 20.pvä TYKS:iin. Jännittää ihan pirusti.. affraid
Ylipainoa mulla on ollut aina taaperoikäisestä asti,mutta olen kuiteski aina harrastanut kaikenlaista liikuntaa ja ollut hyvässä kunnossa. Mutta harmiksi liikuntaharrastukset jäi aikuistumisen myötä ja elämässä oli kaikenlaisia ylä-ja alamäkiä,niin painoa alkoi kertymään kovaa tahtia. Yläasteella muistan painaneeni jo 86kg 13-vuotiaana. 18-vuotiaana yli 100kg. Poikaystäviä tuli ja meni ja poino nousi hitaasti siinä sivussa. Ylipaino on aina ollut mielessä,mutta olen sen verran suuriluinen ja pitkä,että en näytä aivan valtavalta. Puoltoista vuotta sitten tuli avioero ja sen jälkeen keräsin vielä 10kg lisää ja painoin viime keväänä huimat 141kg. Lapsettomuus on ollut suuri motivaatio tässä projektissa,koska lääkäri on selkeästi sanonut,että mun tapauksessa ylipaino estää raskaaksi tulemisen ja kuukautisetkin on ollut 3vuotta poissa... Töissä jaksaminenkin on kortilla,koska jalkaani tuli viime kesänä ilmeisesti ylipainosta johtuva rasitusvamma ja nivelen repeämä. Tällä hetkellä painan 131kg ja ENE:n aloitan ensi viikolla. Jippii enää kuukaus leikkaukseen!!! sunny

Mustikka2015

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Valopää Ma Joulu 22, 2014 12:45 am

Tervetuloa Mustikka tähän joukkoon Very Happy Aika kiitää siivillä, jo kuukauden päästä leikkaus on ohi. Tsemppiä!

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja HelmiNainen Ke Joulu 24, 2014 7:00 am

Mustikka moi!

Tervetuloa!

Mä olen kans nyt menossa leikkaukseen täällä Tampereella, Hatanpäällä 6.2! Mä luulin, et Treella leikkauksia tehdään vain Hatanpäällä eikä TYKS--- eiku ilmeisesti TYKS onki joku muu, Tampereella se onki TAYS Very Happy Very Happy

Ja mulla myös suurin motivaattori tähän leikkaukseen on lapsettomuus. Mulla on polykystiset munasarjat, jotka tiedän, et ne häviää painonpudotuksen myötä (ovat kerran hävinneet, kun laihdutin 50kg ja sit kun kilot tuli takas, nekin tuli...)...

Tsemppiä sulle siis! Smile Ja mulle! KAIKILLE! Smile

Ja hyvää joulua muuten myös!
HelmiNainen
HelmiNainen

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 41
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 20.12.2014

http://nonpun.me

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mustikka2015 To Joulu 25, 2014 8:58 pm

Kiitos Valopää ja Helminainen! Smile Joo eli TYKS on Turussa. Mulla alkoi tänään eneily ja nyt jo hirvee nälkä.. Embarassed Noh,mutta kai tähän tottuu ja leikkaukseen enää vajaa kuukaus. HELMINAINEN mulla ihan sama tilanne kuin sulla noiden polykystisten kanssa. Endometrioosia ei ole,mutta ilmeisesti juuri noi polyt aiheuttaa lapsettomuuden ja muutenkin ylipainon takia hormonit ihan sekaisin.. No No No
Tsemppiä kaikille ja hoikempaa uutta vuotta!!! rendeer

Mustikka2015

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Leenu68 To Joulu 25, 2014 10:02 pm

Moi Mustikka2015
Kiva kun meitä on samaan aikaan leikkaukseen menijöitä suht useita. Voidaan tukea toisiamme tässä tulevassa uudessa elämässä. Varmasti meillä jokaisella on takana useiden kymmenien, satojen kilojen pudotuksia jotka ovat salakavalasti tulleet takaisin korkojen kera. Nyt annetaan niille kiloille viimeiset hyvästit.
Tsemppiä leikkaukseen ja laita kuulumisia tulemaan niin ENEilystä kuin leikkauksestakin.

Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Mustikka2015 La Joulu 27, 2014 1:15 am

Heippa Leena! Smile Leikataanko sinutkin 20.pvä ens kuuta? TYKS:issä? Olen kuullut,et siellä tehdään tiistaisin kolme laihdutusleikkausta. Itselleni siis ohitus.. Tsemppiä sinulle ja ihanaa aloittaa "uusi" elämä näin uuden vuoden alussa. cat

Mustikka2015

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Turku
Registration date : 21.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Leenu68 La Joulu 27, 2014 3:39 am

Hei Mustikka
Minut leikataan Kampin terveystalossa 9.2. ja myös GBP, mutta ollaan kuitenkin lähes samaan aikaan toipilaita. Kiva vaihdella kuulumisia ja kokemuksia.
Itse aloitan eneilyn tammikuun alussa.
Tsemppiä Smile

Leenu68
Leenu68

Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 56
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja tonniKEIJU88 La Tammi 10, 2015 11:46 am

Tervetuloa mustikka joukkoon! Smile

Minäkin olen samoihin aikoihin liikenteessä leikkauksen suhteen sinun ja leenu68:n kanssa. Minut leikataan 9.2 oysissa. GBP Smile

Tsemiä meille !!!!
tonniKEIJU88
tonniKEIJU88

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 26.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Möhkö Ma Toukokuu 18, 2015 11:27 pm

Miten meni? Smile
Möhkö
Möhkö

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Tyks
Registration date : 18.05.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Mustikka2015 esittäytyy  Empty Vs: Mustikka2015 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa