Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

5 posters

Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja Pikki Pe Joulu 05, 2014 4:15 pm

Hei,


Olen vasta menossa leikkaukseen, mutta sain jo Kalkki+ D vitamiinit reseptillä.
Tuo valmiste mitä lääkäri määräsi ei ollutkaan Kela korvattava,(Calcichew® D3 appelsiini 500 mg/5 mikrog -purutabletti)
Kela korvattava, melkein vastaava valmiste on olemassa (D-vitamiinia siinä tosin tuplasti)
Onko joku saanut reseptillä Kela korvattavan valmisteen?  Very Happy
Lisäksi leikkauksen jälkeen tulee ilm. monivitamiinitabletti käyttöön? Olisiko jollain antaa vinkkejä edullisista valmisteista?
Kuitenkin noita on tarkoitus syödä loppuikä, niin nuuka yrittää säästää edes vähän Embarassed

Pikki

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Etelä-Suomi
Registration date : 05.12.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja trintilla La Joulu 06, 2014 10:41 pm

Itse tilaan lähes kaikki käyttämäni tuotteet iHerbistä, jenkkilästä. Kun tilaa postitse, ja alle 35€ (postikuluineen) kerralla niin ei tarvitse maksaa tulleja ja alveja. näin tulevat huomattavasti edukkaammiksi kuin suomesta. Itse siis syön useitakin vitamiineja/ravintolisiä, kun minulle ie nuo monivitamiinit sovi.
Mutta jos rahaa murehdit, niin ruoka- ja lääkekulusi tulevat pienenemään, että ei ne vitamiinit konkurssiin vie Wink
Se mikä vie konkursiin, on uusien vaatteiden osto kun olomuoto muuttuu Very Happy
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja Piuku La Joulu 13, 2014 4:29 am

Valmiste on kela korvauksen piirissä jos annostus on 2/pv. Jos vain 1/pv. niin ei korvata.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja Piuku La Joulu 13, 2014 4:32 am

Siis Calcichew.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja Kimby La Joulu 13, 2014 5:31 am

Calcichew D3 Forte 2tablettia päivässä on Kela korvannut mulle 5v, leikkauskesta lähtien. 180 tablettia tulee maksamaan jotain 12e korvausten kanssa.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja Valopää Su Joulu 21, 2014 8:02 pm

Hei! Minulla on Calcichew® D3 appelsiini 500 mg/5 mikrog -purutabletti 2 tbl päivässä. Apteekissa sanoivat ettei siitä saa Kela-korvausta ja jos otan resetillä niin joudun reseptilääkkeestä maksamaan vielä 3 e. Eli kannatti ostaa käsikauppalääkkeenä, 100 tbl:n purkki noin 15 e. Minulla Multitabs Family 1 tbl / pv ja käsikauppaläkkeenä senkin ostin ja 200 tbl:n purkki, joka kestää vähän yli puoli vuotta maksoi 25 e.

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua? Empty Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa