Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?
5 posters
Sivu 1 / 1
Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?
Hei,
Olen vasta menossa leikkaukseen, mutta sain jo Kalkki+ D vitamiinit reseptillä.
Tuo valmiste mitä lääkäri määräsi ei ollutkaan Kela korvattava,(Calcichew® D3 appelsiini 500 mg/5 mikrog -purutabletti)
Kela korvattava, melkein vastaava valmiste on olemassa (D-vitamiinia siinä tosin tuplasti)
Onko joku saanut reseptillä Kela korvattavan valmisteen?
Lisäksi leikkauksen jälkeen tulee ilm. monivitamiinitabletti käyttöön? Olisiko jollain antaa vinkkejä edullisista valmisteista?
Kuitenkin noita on tarkoitus syödä loppuikä, niin nuuka yrittää säästää edes vähän
Olen vasta menossa leikkaukseen, mutta sain jo Kalkki+ D vitamiinit reseptillä.
Tuo valmiste mitä lääkäri määräsi ei ollutkaan Kela korvattava,(Calcichew® D3 appelsiini 500 mg/5 mikrog -purutabletti)
Kela korvattava, melkein vastaava valmiste on olemassa (D-vitamiinia siinä tosin tuplasti)
Onko joku saanut reseptillä Kela korvattavan valmisteen?
Lisäksi leikkauksen jälkeen tulee ilm. monivitamiinitabletti käyttöön? Olisiko jollain antaa vinkkejä edullisista valmisteista?
Kuitenkin noita on tarkoitus syödä loppuikä, niin nuuka yrittää säästää edes vähän
Pikki- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 05.12.2014
Vs: Vitamiinien Kela korvattavuus/ valmisteiden hintavertailua?
Itse tilaan lähes kaikki käyttämäni tuotteet iHerbistä, jenkkilästä. Kun tilaa postitse, ja alle 35€ (postikuluineen) kerralla niin ei tarvitse maksaa tulleja ja alveja. näin tulevat huomattavasti edukkaammiksi kuin suomesta. Itse siis syön useitakin vitamiineja/ravintolisiä, kun minulle ie nuo monivitamiinit sovi.
Mutta jos rahaa murehdit, niin ruoka- ja lääkekulusi tulevat pienenemään, että ei ne vitamiinit konkurssiin vie
Se mikä vie konkursiin, on uusien vaatteiden osto kun olomuoto muuttuu
Mutta jos rahaa murehdit, niin ruoka- ja lääkekulusi tulevat pienenemään, että ei ne vitamiinit konkurssiin vie
Se mikä vie konkursiin, on uusien vaatteiden osto kun olomuoto muuttuu
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Valmiste on kela korvauksen piirissä jos annostus on 2/pv. Jos vain 1/pv. niin ei korvata.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Calcichew D3 Forte 2tablettia päivässä on Kela korvannut mulle 5v, leikkauskesta lähtien. 180 tablettia tulee maksamaan jotain 12e korvausten kanssa.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Hei! Minulla on Calcichew® D3 appelsiini 500 mg/5 mikrog -purutabletti 2 tbl päivässä. Apteekissa sanoivat ettei siitä saa Kela-korvausta ja jos otan resetillä niin joudun reseptilääkkeestä maksamaan vielä 3 e. Eli kannatti ostaa käsikauppalääkkeenä, 100 tbl:n purkki noin 15 e. Minulla Multitabs Family 1 tbl / pv ja käsikauppaläkkeenä senkin ostin ja 200 tbl:n purkki, joka kestää vähän yli puoli vuotta maksoi 25 e.
Valopää- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 11.04.2014
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa