Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.
5 posters
Sivu 1 / 1
Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.
Hei, onko kaikilla mennyt ene ihan ok, vai onko tullut pyörtymisen tunnetta ja heikotusta niin paljon että ei uskalla auton rattiin lähteä, tai muita oireita. 8 päivää vielä kärsittävä tässä =(
Saara-79- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 45
Registration date : 20.01.2012
Vs: Voimat ihan lopussa, enellä olen nimittäin.
Moi! Tsemppiä loppurutistukseen
Olen ollut useampaan kertaan enellä eikä minulla ole ollut vaikeita hetkiä, alussakin tyhjänmahan tunne meni nopeasti ohi. Oletko juonut riittävästi? Ja ottanut pussiruuat tasaisin väliajoin? Minä otan noin klo 9, 11.45, noin klo 15, 18 ja 21 eikä nälkä ole ollut.
Olen ollut useampaan kertaan enellä eikä minulla ole ollut vaikeita hetkiä, alussakin tyhjänmahan tunne meni nopeasti ohi. Oletko juonut riittävästi? Ja ottanut pussiruuat tasaisin väliajoin? Minä otan noin klo 9, 11.45, noin klo 15, 18 ja 21 eikä nälkä ole ollut.
Valopää- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 11.04.2014
Hei, otan tasasin väliajoin, eilen oli eka päivä kolmeen viikkoon kun pystyin tekemään jotain, mut en silti autoo ajanu. Juon noin 2l päiväs. Must tuntuu nyt ku ois olo parantun huomattavast, nytki virtaa ois ku duracelissa.
Kumma ku harjotus ene meni niin hyvin o_O ei ollu mitää ongelmii.
Kumma ku harjotus ene meni niin hyvin o_O ei ollu mitää ongelmii.
Saara-79- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 45
Registration date : 20.01.2012
Kyllä meistä monella on ollut vaikea ene, en olisi kovin huolissani jos vähän huippasee vaikkei se ihan tervettäkään ole. Huolehdit vain että juot riittävästi ja syöt sen mitä on määrätty. Ensimmäiset päivät enellä on aina ne vaikeimmat, mutta kuten itsekin kirjoitit se kelkka kääntyy yllättävän nopeasti ja virtaa taas on.
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Hei vaan kaikille
6. enepäivä takanapäin ja vasta nyt oli ensimmäinen huonompi päivä. Hirveitä mielitekoja ja ruoan tuoksu tuntuu nenään ylivoimaiselta jne..mutta selvisin kuitenkin ilman lankeemisia, jee!
Vielä olis 3 vkoa eneilyä edessä ja kovasti mietityttää kuinka saan nutrilet keitot nieltyä alas joka päivä kun tuntuu että alkaa tosiaan tökkimään...mies toi kaupasta onneksi Easydiet vaihtoehdon joten olen nyt ollut niillä 3 päivää mutta mutta huomisen jälkeen on taas paluu nutreilemaan..
Paino on tosin pudonnut aika hitaasti ja ihmettelen syytä, luultavasti vedenjuontia pitäis lisätä huomattavasti....no kahtotaan miten tässä käy
Tsemppiä meille kaikille!
6. enepäivä takanapäin ja vasta nyt oli ensimmäinen huonompi päivä. Hirveitä mielitekoja ja ruoan tuoksu tuntuu nenään ylivoimaiselta jne..mutta selvisin kuitenkin ilman lankeemisia, jee!
Vielä olis 3 vkoa eneilyä edessä ja kovasti mietityttää kuinka saan nutrilet keitot nieltyä alas joka päivä kun tuntuu että alkaa tosiaan tökkimään...mies toi kaupasta onneksi Easydiet vaihtoehdon joten olen nyt ollut niillä 3 päivää mutta mutta huomisen jälkeen on taas paluu nutreilemaan..
Paino on tosin pudonnut aika hitaasti ja ihmettelen syytä, luultavasti vedenjuontia pitäis lisätä huomattavasti....no kahtotaan miten tässä käy
Tsemppiä meille kaikille!
Lellukka- Viestien lukumäärä : 226
Registration date : 19.12.2014
Tsemppiä. Mun eneily on mennyt itse asiassa hyvin, mutta olen seka enellä niinsanotusti. Siis pusseilla ja ruualla. Se sopii minulle. Ja paino pudonnut hyvin. 2 viikon kuluttua leikkaus.....
MatamiMimmi- Viestien lukumäärä : 88
Registration date : 17.02.2014
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa