Suolanhimo
4 posters
Sivu 1 / 1
Suolanhimo
Hipsistä
Leikuustani on jo yli 2 vuotta aikaa, mutta minulla on outo ongelma. Jatkuva suolanhimo.
En osaa ruokaa laittaessani lisätä useinkaan suolaa, koska käytän niin paljon muita mausteita. Ja koska annoskoot ovat pieniä ja välipalat "suolattomia" /hedelmiä, jugurttia yms.) niin ilmeisesti en saa riittävästi suolaa.
Voisin syödä popcorneja extrasuolalla varustettuna vaikka kilon päivässä...
Hyviä vinkkejä suolanhimon tyydyttämiseen, vai kertooko tämä jostain puutoksesta...?
Leikuustani on jo yli 2 vuotta aikaa, mutta minulla on outo ongelma. Jatkuva suolanhimo.
En osaa ruokaa laittaessani lisätä useinkaan suolaa, koska käytän niin paljon muita mausteita. Ja koska annoskoot ovat pieniä ja välipalat "suolattomia" /hedelmiä, jugurttia yms.) niin ilmeisesti en saa riittävästi suolaa.
Voisin syödä popcorneja extrasuolalla varustettuna vaikka kilon päivässä...
Hyviä vinkkejä suolanhimon tyydyttämiseen, vai kertooko tämä jostain puutoksesta...?
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Vs: Suolanhimo
Minä kärsin samasta. Ruokiin tosin ravistan suolapurkkia ihan olan takaa. Ensin perheelle ruoka ja sitten itselle lisäys lautaselle... Isäntä toimii koemaistajana aina, etten kyllästä lapsia suolalla. Olen ajatellut asiaa niin, että elimistö ilmoittelee, mistä puute ja lisäilen asioita ruokavalioon sen mukaisesti.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Voisiko olla jodin puutetta. Itsellä kilppariarvot kun heittelee tulee mahdoton suolanhimo.
Tuhatkeiju- Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013
No siis mulla on kilpparin vajaatoiminta, mutta se on ihan hyvällä hoidolla. Enkä ole huomannut, että himo olisi lisääntynyt silloin kun olen käynyt vajaalla tai liikatoiminnalla...
trintilla- Viestien lukumäärä : 406
Registration date : 12.02.2012
Heh heh... ei noi munkaan himot ole thyroxinista heilahdelleet... Jatkuva suolan kaipuu. Minun kilppari-arvot olleet jo toista vuotta ihan ok.
No muutenkin käyn vissiin vähän hitailla, tosin tänään on "raivo" antanut lisäpuhtia touhuihin. Vielä kun viha kanavoituisi oikeaan osoitteeseen, niin hyvä tulisi. Nyt kärsii viaton käärmekin, joka jatkoi matkaansa matelijoiden taivaisiin... Mitäs luikerteli mun 7-vuotiaan tyttären jaloissa. Äitinin haravakin koki exituksen siinä käärmettä mätkiessä...
No muutenkin käyn vissiin vähän hitailla, tosin tänään on "raivo" antanut lisäpuhtia touhuihin. Vielä kun viha kanavoituisi oikeaan osoitteeseen, niin hyvä tulisi. Nyt kärsii viaton käärmekin, joka jatkoi matkaansa matelijoiden taivaisiin... Mitäs luikerteli mun 7-vuotiaan tyttären jaloissa. Äitinin haravakin koki exituksen siinä käärmettä mätkiessä...
Meilläkin isäntä viime kesänä tappoi pihasta kyyn...ei ole yli 20 vuoteen siinä pihassa käärmeitä näkynyt. Harmitteli ensin kun meni tappamaan...kunnes huomattiin että toinen koira oli saanut pureman kuonoonsa. Onneksi oli arki ja päiväaika ja ehdittiin eläinsairaalaan ajoissa, ilman vastamyrkkyseerumia ei olis poitsu varmaankaan säilynyt hengissä. Sen jälkeen isäntää harmitti vaan, että oli niin nopeasti käärmeen tappanut, eikä pilkkonut pieniksi paloiksi hännästä aloittaen
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Oiskohan tuo käärmes hyvää grillattuna ja runsaan suolan kera? Oishan siitä helppo tehdä vaikka vartaita...
Meilläkin naapurin koiraa puri kyy ja sen hoito olikin pitkällistä. Koira parka ei kyennyt juurikaan syömään, joten nesteitä jouduttiin tiputtamaan suoraan suoneen. Sitä meikäläinenkin istui ja vahti tippaa työpäivän jälkeen ja kaiken huipuksi sain pomolta vielä huomautuksen asiasta. Hoitoalan töitä ei kuulema ole luvallista tehdä kuin vain oman työnantajan leivissä. Luulivat minun keikkailevan muualla oman työn ohella...
Meilläkin naapurin koiraa puri kyy ja sen hoito olikin pitkällistä. Koira parka ei kyennyt juurikaan syömään, joten nesteitä jouduttiin tiputtamaan suoraan suoneen. Sitä meikäläinenkin istui ja vahti tippaa työpäivän jälkeen ja kaiken huipuksi sain pomolta vielä huomautuksen asiasta. Hoitoalan töitä ei kuulema ole luvallista tehdä kuin vain oman työnantajan leivissä. Luulivat minun keikkailevan muualla oman työn ohella...
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa