Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

3 posters

Siirry alas

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58 Empty nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

Viesti kirjoittaja muumimamma75 To Toukokuu 08, 2014 2:48 am

Täällä Hausjärvellä olisi PALJON vaatteita myynnissä. Koko 52-58. Toppapukua, fleeceä, takkeja, housuja, paljon neuleita, t-paitoja, kesämekkoja, capreja, toppeja, parempia vaatteita jne... Saa kysyä ja tulla penkomaan. Tai vinkata mihin mä noi myyn??  Question 

muumimamma75

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : Hausjärvi
Registration date : 23.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58 Empty Vs: nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

Viesti kirjoittaja muumimamma75 To Toukokuu 08, 2014 2:55 am

Niin ja siis tarkoitus on myydä vaikka könttähinnalla josta voi aina neuvotella. Kulkeutuvat mun mukana tarvittaessa Hesaan, Hämeenlinnaan, Lahteen ja Kouvola/Kuusankoski akselillekin. Ja tietty naapurikaupunki Hyvinkäälle / Riihimäelle onnistuu myös.

Olen 176 cm pitkä ja painoa on 56-58 kokoisissa vaatteitä käyttäessä ollut n 150-156kg, rintoja myös on ollut niihin aikoihin ihan tarpeeksi. Olen alle 40 v, eli vaatteet niin nuorekkaita kuin sen kokosissa on löytynyt: Ellos, Celbes, Kaphall, Lindex, Lorella, Adatto yms... Mukana siis myös arvokkaita ja laadukkaita Lorellan / Adaton vaatteita muutamia.

Kysykää ihmeessä, ni mie vastaan!

muumimamma75

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : Hausjärvi
Registration date : 23.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58 Empty Vs: nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Toukokuu 31, 2014 6:40 am

Oletko Facebookissa? Siellä on mm. Isosisko kirppari, sit oli muistaakseni Isot likat.. Näissä paikoissa saa myytyä. Itse en jaksanut sitä myyntirumbaa mittailuineen ja postitteluineen joten laitoin kotikaupunkini omalle facekirpparille ns. sika säkissä myynti-ilmoituksen ja möin täyden Ikea-kassillisen housuja 25 eurolla. UFF:n laatikkoon aion viedä jonkun verran myös. Meneepähän hyväntekeväisyyteen.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58 Empty Vs: nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Loka 09, 2014 4:26 am

Nuo vaatteet on kyllä maanvaiva! Tyhjensin sit ihan koko kaappini. Ei jäänyt juuri mitään muuta kuin t-paitoja ja legginsejä. Möin niitä kirpparilla ja sainkin jotain menemään mutta vieläkin on laatikkokaupalla. varastossa. Olis kyllä helpompaa jos ois töissä ja ois varaa ostella uusia tilalle Smile Mut hoitovapaalla ei oikein rahalla mällätä. Jos nyt lohdutuksena täytyy sanoa että ei juuri pukeudutakaan, kotona ne leggarit ja t-paita menee oikein hyvin Very Happy Täytyy vaan jaksaa lähteä kirpparikierrokselle jos löytäis jotain muutakin..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58 Empty Vs: nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

Viesti kirjoittaja meevin To Loka 09, 2014 4:04 pm

Mä olen jo täällä kertonutkin, että myin kaikki isot vaatteet juuri tuolla fb-kirpparilla ja niistä saaduilla rahoilla olen sieltä ostanut sopivia tilalle. Vähän kun näkee vaivaa niin saa ihan ilmaiseksi vaihdettua vaatevaraston sopivaksi. Etenkin ulkovaatteet menee hyvin ja muutenkin paremmat vaatteet. Postit vie osansa eli ihan muutaman euron vaatteita ei ehkä kannata kauppailla, tai sitten vaikka paketteina.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58 Empty Vs: nuorekkaita vaatteita paljon myynnissä koko 52-58

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa