Pullasen pitkä matka
+3
Pirtsakka
Eija-Stiina
pullanen
7 posters
Pullasen pitkä matka
No niin 3 vuoden jälkeen häämöttää minullekkin se leikkauspäivä .Onpa ollut pitkällinen tie ja ajatukset ovat muuttuneet monesti tällä välillä. Tulee siis noin 3 vuotta kun asia "leikkaus" otettiin käsittelyyn työterveydessä. Olen seurannut näinä vuosina ihmisten matkaa leikkaukseen. Nyt onkin tullut mukaan pelko kaikkien näiden vuosien "kauhujuttuja" lukiesssani. 3 vuotta motivaation pitäminen on ollut jo urakka sinänsä. Vielä kun jaksaisi puristaa nämä viimeiset viikot. Eneily aloitettu ja leikkaus on 16.6, joten juhannus menee näissä tunnelmissa.Odotan jo uutta elämääni innolla ja toivottavasti tuo pelko leikkauksesta häipyy taka-alalle.
pullanen- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012
Vs: Pullasen pitkä matka
Pelko on normaalia, onhan isosta operaatiosta kyse. Mutta ajattele positiivisesti. On viimoinen laihdutuskuuri minkä nyt piet. Paino putoaa ihan varmasti. Olet pystynyt sisäistämään asiat. Pää kulkee niin sanotusti mukana muutos prosessissa. Mikä on todella tärkeää. Noudatat neuvoja jotka saat. Pidät proteiinitason korkealla, muuten et jaksa. Otat vitämiinit mitä määrätään. Ja ajatus, kaikki menee hyvin ja puolenvuoden päästä olet sutjakka mimmi. Omani meni hyvin ja olen voinut jälles hyvin. Huono vointi ei johtunut tästä leikkauksesta. Vaan siitä kun polveni tekonivel uusittiin, leikkaus kesti 3,5tuntia ja kaik romahti. Kaksi isoa leikkausta 7kk aikana. Mut nyt oon kunnossa. Tätä leikkausta en ole kerttaakaan katunut. Vaatekoko pienenee ennen 56-58 nyt 40. Leikkauksesta 8,5kk. Tsemppiä, hyvin kaikki menee.
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Moikka Pullanen!
Tsemppiä loppurutistukseen!! Hienosti olet jaksanut nuo vuodet ja nyt häämöttää leikkaus!! Minut on leikattu kohta kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen, että lähdin tähän mukaan! Tässä on jo päästy normaaliin arkeen kiinni ja painokin putoaa omaa tahtiaan. Ja ps. niin minäkin pelkäsin leikkausta, mutta hienosti se meni!!
Tsemppiä loppurutistukseen!! Hienosti olet jaksanut nuo vuodet ja nyt häämöttää leikkaus!! Minut on leikattu kohta kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen, että lähdin tähän mukaan! Tässä on jo päästy normaaliin arkeen kiinni ja painokin putoaa omaa tahtiaan. Ja ps. niin minäkin pelkäsin leikkausta, mutta hienosti se meni!!
Pirtsakka- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 20.03.2014
Tsemppiä viimesiin viikkoihin ennen leikkausta. Uskon, että sinäKIN olet tehnyt ihan oikean ratkaisun. Perässä tullaan
Tötterö- Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013
No niin leikkaus tehty, kotiin päästy. Kipeä olen ollut ja erittäin paljon hankaluuksia syömisen kanssa.....hmm kaikki etoo....ja ei todellakaan mene kuin muutama lusikka.Siitähän sitten tulee huonovointisuutta ja totaalista väsymistä. Olisiko jollain minulle ehdotuksia joita voisin koittaa?? Kauan tämä olo kestää?Ja onko jollain muulla ollut aluksi hankaluuksia?
pullanen- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012
Joka päivä helpottuu pikkuisen, kyllä se siitä. Muista levätä ja antaa elimistön tottua uuteen olotilaan.
Tuhatkeiju- Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013
juuri noin, eli kyllä se vointi paranee päivä päivältä. Sairasloman aika on tarkoitettu toipumiseen ja uuden elämän opetteluun. Muutaman viikon päästä et edes muista ongelmia olleenkaan
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Hei ja moi, mulla ainakin hieman ellotti syöminen alkuun. Tykkäsin ene aikana kermaisesta kana nutriletista. Jatkoin leikkauksen jälkeen mm. sillä, mutta puoliska pussilla ja muussasin 1-2 lihapullaa sekaan. Nam. Ja väsymykseen auttoi joka välissä juominen.
Piuku- Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa