Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pullasen pitkä matka

+3
Pirtsakka
Eija-Stiina
pullanen
7 posters

Siirry alas

Pullasen pitkä matka Empty Pullasen pitkä matka

Viesti kirjoittaja pullanen Su Toukokuu 04, 2014 7:24 pm

No niin 3 vuoden jälkeen häämöttää minullekkin se leikkauspäivä .Onpa ollut pitkällinen tie ja ajatukset ovat muuttuneet monesti tällä välillä. Tulee siis noin 3 vuotta kun asia "leikkaus" otettiin käsittelyyn työterveydessä. Olen seurannut näinä vuosina ihmisten matkaa leikkaukseen. Nyt onkin tullut mukaan pelko kaikkien näiden vuosien "kauhujuttuja" lukiesssani. 3 vuotta motivaation pitäminen on ollut jo urakka sinänsä. Vielä kun jaksaisi puristaa nämä viimeiset viikot. Eneily aloitettu ja leikkaus on 16.6, joten juhannus menee näissä tunnelmissa.Odotan jo uutta elämääni innolla ja toivottavasti tuo pelko leikkauksesta häipyy taka-alalle.

pullanen

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pullasen pitkä matka Empty Vs: Pullasen pitkä matka

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Su Toukokuu 04, 2014 7:35 pm

Pelko on normaalia, onhan isosta operaatiosta kyse. Mutta ajattele positiivisesti. On viimoinen laihdutuskuuri minkä nyt piet. Paino putoaa ihan varmasti. Olet pystynyt sisäistämään asiat. Pää kulkee niin sanotusti mukana muutos prosessissa. Mikä on todella tärkeää. Noudatat neuvoja jotka saat. Pidät proteiinitason korkealla, muuten et jaksa. Otat vitämiinit mitä määrätään. Ja ajatus, kaikki menee hyvin ja puolenvuoden päästä olet sutjakka mimmi. Omani meni hyvin ja olen voinut jälles hyvin. Huono vointi ei johtunut tästä leikkauksesta. Vaan siitä kun polveni tekonivel uusittiin, leikkaus kesti 3,5tuntia ja kaik romahti. Kaksi isoa leikkausta 7kk aikana. Mut nyt oon kunnossa. Tätä leikkausta en ole kerttaakaan katunut. Vaatekoko pienenee ennen 56-58 nyt 40. Leikkauksesta 8,5kk. Tsemppiä, hyvin kaikki menee.  sunny flower 

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012

Viesti kirjoittaja Pirtsakka Su Toukokuu 04, 2014 8:24 pm

Moikka Pullanen!  Smile 

Tsemppiä loppurutistukseen!!  cheers  Hienosti olet jaksanut nuo vuodet ja nyt häämöttää leikkaus!!  sunny Minut on leikattu kohta kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen, että lähdin tähän mukaan!  flower Tässä on jo päästy normaaliin arkeen kiinni ja painokin putoaa omaa tahtiaan. Ja ps. niin minäkin pelkäsin leikkausta, mutta hienosti se meni!!  cheers

Pirtsakka

Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 20.03.2014

Viesti kirjoittaja Tötterö Su Toukokuu 04, 2014 10:05 pm

Tsemppiä viimesiin viikkoihin ennen leikkausta. Uskon, että sinäKIN olet tehnyt ihan oikean ratkaisun. Perässä tullaan  Laughing 

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013

Viesti kirjoittaja pullanen Pe Kesä 20, 2014 2:47 am

No niin leikkaus tehty, kotiin päästy. Kipeä olen ollut ja erittäin paljon hankaluuksia syömisen kanssa.....hmm kaikki etoo....ja ei todellakaan mene kuin muutama lusikka.Siitähän sitten tulee huonovointisuutta ja totaalista väsymistä. Olisiko jollain minulle ehdotuksia joita voisin koittaa?? Kauan tämä olo kestää?Ja onko jollain muulla ollut aluksi hankaluuksia?

pullanen

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.07.2012

Viesti kirjoittaja Tuhatkeiju Pe Kesä 20, 2014 4:41 am

Joka päivä helpottuu pikkuisen, kyllä se siitä. Muista levätä ja antaa elimistön tottua uuteen olotilaan.

Tuhatkeiju

Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013

Viesti kirjoittaja meevin Ma Kesä 23, 2014 5:49 pm

juuri noin, eli kyllä se vointi paranee päivä päivältä. Sairasloman aika on tarkoitettu toipumiseen ja uuden elämän opetteluun. Muutaman viikon päästä et edes muista ongelmia olleenkaan Very Happy 

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Kesä 24, 2014 5:10 am

Hei ja moi, mulla ainakin hieman ellotti syöminen alkuun. Tykkäsin ene aikana kermaisesta kana nutriletista. Jatkoin leikkauksen jälkeen mm. sillä, mutta puoliska pussilla ja muussasin 1-2 lihapullaa sekaan. Nam. Ja väsymykseen auttoi joka välissä juominen.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa