Ateriarytmi
4 posters
Sivu 1 / 1
Ateriarytmi
Ateriarytmi
Tervetuloa tutustumaan blogiini.
Minä en punnitse itseäni päivittäin, viikoittain. Minä en laske kaloreita. Minä en koe laihduttavani. Minä en ole dieetillä. Minä vain syön säännöllisesti.
Ja minä olen sairaalloisesta lähtöpainostani keventynyt n. 20kg viidessä kuukaudessa
http://lihavin.blogspot.fi/
Tervetuloa tutustumaan blogiini.
Minä en punnitse itseäni päivittäin, viikoittain. Minä en laske kaloreita. Minä en koe laihduttavani. Minä en ole dieetillä. Minä vain syön säännöllisesti.
Ja minä olen sairaalloisesta lähtöpainostani keventynyt n. 20kg viidessä kuukaudessa
http://lihavin.blogspot.fi/
Vs: Ateriarytmi
Moi, Perhonen
Olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa. Hyviä havaintoja ja terävää tekstiä.
Kiitos!
Onnea 42-numeron pöksyistä!
Hyvää jatkoa säännöllisen ruokailun tielle. Sinulla tuntuu olevan oikein järkevä ravitsemusterapeutti.
Olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa. Hyviä havaintoja ja terävää tekstiä.
Kiitos!
Onnea 42-numeron pöksyistä!
Hyvää jatkoa säännöllisen ruokailun tielle. Sinulla tuntuu olevan oikein järkevä ravitsemusterapeutti.
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Täältähin onnittelut uusien ja pinempien pöksyjen omistajalle!
Oikein ihanaa talven ja Joulun odotusta!
Ps..sitä tunnetta minäkin odottelen kun mahtuisivat aina vain pienemmät ja pienemmät pöksyt jalkaan.
(lihavuusleikkaus 3.12 2013)
Nettikaupoistahan minä pöksyt itse ostelen, en suurin surminkaan lähde niihin pieniin sovituskoppeihin ähräämään ja hikoilemaan housun sovitukseen ..mutta tulevaisuudessa kyllä..kyllä
Oikein ihanaa talven ja Joulun odotusta!
Ps..sitä tunnetta minäkin odottelen kun mahtuisivat aina vain pienemmät ja pienemmät pöksyt jalkaan.
(lihavuusleikkaus 3.12 2013)
Nettikaupoistahan minä pöksyt itse ostelen, en suurin surminkaan lähde niihin pieniin sovituskoppeihin ähräämään ja hikoilemaan housun sovitukseen ..mutta tulevaisuudessa kyllä..kyllä
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Kiitos tytöt:lol: .
Tämä on ihmeellinen matka. Ja tosiaankin ravintoterapeuttini on käsittämättömän ihana.
Hän on ottanut minut tällaisenaan. Tajunnut minut kokonaisuutena. Hän ei saarnaa. Hän ei kiellä.
Tämä on aiheuttanut pääkopassani mielettömän asennemuutoksen. Ja kaikki tavoitteet, sortumiset, kiire. "sitkun"-elämä on jäänyt taakse.
Tämä on ihmeellinen matka. Ja tosiaankin ravintoterapeuttini on käsittämättömän ihana.
Hän on ottanut minut tällaisenaan. Tajunnut minut kokonaisuutena. Hän ei saarnaa. Hän ei kiellä.
Tämä on aiheuttanut pääkopassani mielettömän asennemuutoksen. Ja kaikki tavoitteet, sortumiset, kiire. "sitkun"-elämä on jäänyt taakse.
Painoa lähtenyt 29,5kg toukokuun lopusta. Ja kevään suurimmasta painosta 33,5kg.
Viimeisen kuuden viikon jaksossa - 5,7kg. Ja BMI:ni meni nyt alle 40. En ole enää sairaalloisen - vaan vaikeasti lihava.
Viimeisen kuuden viikon jaksossa - 5,7kg. Ja BMI:ni meni nyt alle 40. En ole enää sairaalloisen - vaan vaikeasti lihava.
Onnea hienosta pudotuksesta!
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
Hienoa! You can do it!!! Meet pian mun ohi ja mä olen käynyt leikkauksessakin!! Sun täytyy neuvoa mua mitä tehdä, mun kilppari i 1200kcal määrällä suostu päästämään painoa alas...
Sannuli- Viestien lukumäärä : 42
Registration date : 28.04.2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa