Eilinen leikkausjuttu telkkarissa!
5 posters
Sivu 1 / 1
Eilinen leikkausjuttu telkkarissa!
Moi kaikille!
Pistän tähän loppuun kommentin, jonka laitoin tuon ohjelman keskustelupalstalle tänä aamuna!
Siellä oli vain kitkeriä kommentteja aiheesta!
Katsoiko kukaan pipan tarinan?
T: Tepa 43
Leikkaukseen menossa!
Kirjoittanut: Laiska Läski! 02.09.2009 - 06:06
Täälä yksi laiska läski ilmoittaa olevansa menossa kyseiseen ohitukseen!
Huhtikuun lopussa käytyäni sisätautilääkärin vastaanotolla...lääkäri ilmoitti, että minulle tämmöinen GBS olisi paras vaihtoehto vaivoihini, joista yksi on TÄMÄ läski kuten te kaikki tiedätte! Itse en ollut tuolloin edes kuullut moisesta hoitomuodosta, joten en ole itseäni tähän tyrkyttänyt....niin tiedän kyllä miten painon saa pois, MUTTA himputti soikoon...näin nätisti sanottuna...sen painon poissa pysyminen on ihan toinen juttu.....oon nyt huhtikuusta saanut pudotettua omin nokkineni 20kg....ja olen yhä menossa tähän leikkaukseen varmistaakseni, että tämäpaino jojoilu loppuisi!
Tänään, tuossa yhdeksän korvilla olen sairaalassa tähystysletkua nielemässä...koskien tulevaa leikkausta!
Onneksi olen itsekkin VERONMAKSAJA niin saan vähän vastinetta rahoilleni!
Iloista päivää kaikille....aion nauttia tähystyksestä ja leikkauksesta KOKO RAHAN EDESTÄ!
Pistän tähän loppuun kommentin, jonka laitoin tuon ohjelman keskustelupalstalle tänä aamuna!
Siellä oli vain kitkeriä kommentteja aiheesta!
Katsoiko kukaan pipan tarinan?
T: Tepa 43
Leikkaukseen menossa!
Kirjoittanut: Laiska Läski! 02.09.2009 - 06:06
Täälä yksi laiska läski ilmoittaa olevansa menossa kyseiseen ohitukseen!
Huhtikuun lopussa käytyäni sisätautilääkärin vastaanotolla...lääkäri ilmoitti, että minulle tämmöinen GBS olisi paras vaihtoehto vaivoihini, joista yksi on TÄMÄ läski kuten te kaikki tiedätte! Itse en ollut tuolloin edes kuullut moisesta hoitomuodosta, joten en ole itseäni tähän tyrkyttänyt....niin tiedän kyllä miten painon saa pois, MUTTA himputti soikoon...näin nätisti sanottuna...sen painon poissa pysyminen on ihan toinen juttu.....oon nyt huhtikuusta saanut pudotettua omin nokkineni 20kg....ja olen yhä menossa tähän leikkaukseen varmistaakseni, että tämäpaino jojoilu loppuisi!
Tänään, tuossa yhdeksän korvilla olen sairaalassa tähystysletkua nielemässä...koskien tulevaa leikkausta!
Onneksi olen itsekkin VERONMAKSAJA niin saan vähän vastinetta rahoilleni!
Iloista päivää kaikille....aion nauttia tähystyksestä ja leikkauksesta KOKO RAHAN EDESTÄ!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Vs: Eilinen leikkausjuttu telkkarissa!
Oikein hyvä Tepa!
Katsoin ohjelman kyllä ja minusta se oli hyvä ja nyt julkisuuteenkin enemmän tullut.Ihmiset ovat niin kummallisia , tuntuu kun sitten loppupeleissä kadehtivatkin sitä että hei toihan laihtuu ja voi elää nomi elämää.
Katsoin ohjelman kyllä ja minusta se oli hyvä ja nyt julkisuuteenkin enemmän tullut.Ihmiset ovat niin kummallisia , tuntuu kun sitten loppupeleissä kadehtivatkin sitä että hei toihan laihtuu ja voi elää nomi elämää.
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
eilinen ajankohtainen kakkonen
oikeen ihana ja hyvä et pipan kaltaisia uskailijaita ihmisiä olemassa,,
jotka uskaltaa sanoa ääneen ,et ei minua kiehdo mennä läskeineni uimahalliin,,
et yhteiskunta säästää loppu peleissä kun lihavuutta hoidetaan vastaavasti sairautena kuin esim tupakka viina ongelmaisia,,
ja et ei ole helppoa liikkua , jos jokainen ottaa esim 60 kiloa tai enempi selkäreppuun ja alkaa liikkua jne...raskastahan se on jos ei jo ole nivelet paukkuneet ja ei voi enää yrittää ees liikkua, painolastillaan
loistavan positiivisella tavalla minusta tuli esille asioita , tosin jäihän kertomatta,
et ei helppoa leikkauksen j'älkeenkään jne,,
mutta oikeen hieno hyvä ohjelma
tsemppiä pipalle , ja kaikille meille leikkaukseen odottaville,leikkauksessa olleille ja sitä suunnitteleville!!!!
jotka uskaltaa sanoa ääneen ,et ei minua kiehdo mennä läskeineni uimahalliin,,
et yhteiskunta säästää loppu peleissä kun lihavuutta hoidetaan vastaavasti sairautena kuin esim tupakka viina ongelmaisia,,
ja et ei ole helppoa liikkua , jos jokainen ottaa esim 60 kiloa tai enempi selkäreppuun ja alkaa liikkua jne...raskastahan se on jos ei jo ole nivelet paukkuneet ja ei voi enää yrittää ees liikkua, painolastillaan
loistavan positiivisella tavalla minusta tuli esille asioita , tosin jäihän kertomatta,
et ei helppoa leikkauksen j'älkeenkään jne,,
mutta oikeen hieno hyvä ohjelma
tsemppiä pipalle , ja kaikille meille leikkaukseen odottaville,leikkauksessa olleille ja sitä suunnitteleville!!!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
mielenkiintoinen ohjelma... Joskin se alkuviikkojen elämä leikkauksen jälkeen olisi kiinnostanut. Mutta positiivista, että joku meistä uskaltautuu julkisesti tulemaan esille.
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
VOIIII EIIIII
Mun piti kattoo toi ohjelma ja unohdin sen...joten tietääkö kukaan näkeekö sen esim,täältä netistä jostain???
Mun piti kattoo toi ohjelma ja unohdin sen...joten tietääkö kukaan näkeekö sen esim,täältä netistä jostain???
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Moi!
Katoppa täältä.
T:Tepa43
Yle Areenalta voi katsoa netissä: http://areena.yle.fi/ohjelma/Ajankohtainen+Kakkonen
Katoppa täältä.
T:Tepa43
Yle Areenalta voi katsoa netissä: http://areena.yle.fi/ohjelma/Ajankohtainen+Kakkonen
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Kiiiiiitoss Tepalle
Oli hyvä juttu
Sivu 1 / 1