Töölön sairaalassa leikattuja?
3 posters
Töölön sairaalassa leikattuja?
Hei, onko ketään, joka on leikattu Töölön sairaalassa Helsingissä? Olen saanut kirjeen, että lähete on vastaanotettu toukokuussa ja
aika tulee 6kk sisällä. Onko leikkaukseen pitkät jonot? Olen itse laskeskellut muitten kertomuksista että n. vuosi ensimmäisestä käynnistä.
Mulla on liitännäissairauksina diabetes, verenpainetauti ja selkäni on huonossa kunnossa, jonka takia olen ollut sairauslomilla . Onko tietoa
pääseekö henkilöt, joilla liitännäissairauksia, nopeammin leikkaukseen? Kauhulla odotan pimeätä vuodenaikaa, jolloin tulee mussutettua hiilareita
älyttömät määrät ja muutenkin syön tukevammin. Olisi varmasti parempi, että nyt yritän laihduttaa tämän ajan ennenkuin pääsen ensimmäiselle lääkärikäynnille? Siitä ei ainakaan haittaa ole.
aika tulee 6kk sisällä. Onko leikkaukseen pitkät jonot? Olen itse laskeskellut muitten kertomuksista että n. vuosi ensimmäisestä käynnistä.
Mulla on liitännäissairauksina diabetes, verenpainetauti ja selkäni on huonossa kunnossa, jonka takia olen ollut sairauslomilla . Onko tietoa
pääseekö henkilöt, joilla liitännäissairauksia, nopeammin leikkaukseen? Kauhulla odotan pimeätä vuodenaikaa, jolloin tulee mussutettua hiilareita
älyttömät määrät ja muutenkin syön tukevammin. Olisi varmasti parempi, että nyt yritän laihduttaa tämän ajan ennenkuin pääsen ensimmäiselle lääkärikäynnille? Siitä ei ainakaan haittaa ole.
nanay- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 19.08.2012
Vs: Töölön sairaalassa leikattuja?
Töölössä ei tehdä laihdutusleikkauksia lainkaan. PK-seudun laihdutusleikkausket tehdään Peijaksen sairaalassa Vantaalla. Töölössä sensijaan tehdään plastiikkaleikkauksia, itsekin siellä leikattu 2 kertaa. Lähetteen lähettänyt lääkäri ei ole tiennyt tätä asiaa mutta kyllä se lähete löytää sinne Peijakseen asti aikanaan. Peijaksessa ei perinteisesti ole ollut kovin pitkiä jonoja leikkaukseen mutta pakolliseen gastroskopiaan ja maksan ultraan on pidempiä jonoja. Nekun saat suoritettua niin Kirurgin tapaamisesta Peijaksessa menee ehkä 1-2 kk leikkauskeen.
Arviointi leikkauksen tarpeesta tehtiin minulle Meijlahden sairaalassa. Tietääkseni Töölössä ei tehdä sitäkään.
Arviointi leikkauksen tarpeesta tehtiin minulle Meijlahden sairaalassa. Tietääkseni Töölössä ei tehdä sitäkään.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Saitkin nanay jo vastauksen kysymykseesi. Itselläni on gastro 28.8.13 ja sen tuloksen jälkeen kuulen onko/milloin leikkaus on mutta paikka on kunnallisel puolel Peijas. En siis viel tiedä aikatauluista, muutenkin hyvin vähän tietoa on lääkäreilt tähän mennessä tullu. On vaan näytetty vihreetä valoo.
Mun tarina alko 19.2.13 kun työkkärin lääkäri laitto prosessin alkuun. Nyt oon eneillyt. Sokerit on koholla ja verenpainelääkitys mut ei muuta. Onko kellään muuten tietoa pääkaupunkiseudulla kokoontuvasta vertaistukiryhmästä, olis kiva käydä?
Mun tarina alko 19.2.13 kun työkkärin lääkäri laitto prosessin alkuun. Nyt oon eneillyt. Sokerit on koholla ja verenpainelääkitys mut ei muuta. Onko kellään muuten tietoa pääkaupunkiseudulla kokoontuvasta vertaistukiryhmästä, olis kiva käydä?
Rohmu- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 20.02.2013
Kiitos tiedosta, en voinut kuvitellakaan, että leikkaus on Peijaksessa, siksi olen hieman ihmetellyt miksi kukaan ei Töölön sairaalan kokemuksista kirjoittele. Lääkärini on luvannut lähetteen roikkoleikkaukseen ja se tehdään Töölössä. Sitten aikanaan.
nanay- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 19.08.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa